Hoe gaat het met de dames die nog moeten?

Vandaag vier dagen overtijd. Sinds zaterdag regelmatig voorweeen en gisteren zelfs zo heftig elke twee minuten dat we dachten dat het zou komen. Helaas, verloskundige kwam en alles stopte. Gisteravond behandeld door osteopaat, maar helaas ook zonder resultaat vannacht. De weeen gaan gewoon door, zodra ik ga liggen zijn ze er. Vervelend dit gerommel, heb ik de vorige keer geen last van gehad. We wachten af...........

ik ben nu 5 dagen overtijd en heb ut wel helemaal gehad. kan niks... verga van de pijn.
zit er nu dan ook psychische en fysiek helemaal doorheen en zie daarom ook wel erg op tegen de bevalling hoewel ik het liefst nu zo snel mogelijk wil bevallen. heb ook het gevoel dat niemand aan mij denk maar alleen maar aan de baby.
donderdag mag ik naar het ziekenhuis hopelijk gaan ze dan wat doen zodat de baby komt, anders draai ik volgens mij echt door ....
sorry van het gezeur maar ja wat wil je als zo lang pijn hebt en niks kan.

alle dames succes ...

hoi,
misschien kunnen ze gaan strippen.
je bent dan week overtijd.
hoop dat je er snel vanaf bent.
ja die pijn,gelukkig heb ik vandaag een goeie dag,dus hup even door die pijn heen me huis doen.en me was.
succes.
gr marjan

Voor mij nog officieel 4 dagen. Ik voel me goed en doe nog veel. Ik vind het zwanger zijn ook nog fijn en probeer er nu nog van te genieten. Misschien wel de laatste keer .....
Ik moet ook zeggen dat ik erg opzie tegen de bevalling en het daarom van mij nog wel eventjes mag duren.
Succes allemaal!

Gezien de weersvoorspellingen komende week wens ik iedereeen die nog moet heel veel sterkte!

1 tip als jij er echt helemaal door heen zit, geef het aan.
ik heb gebeld want ik was echt uitgeput door de voorweeen en daardoor ben ik opgenomen ivm verdoving.door de ruggeprik kon ik nog een dagje bijtanken voor de bevalling want anders was ik niet eens in staat geweest om te bevallen, Dus gewoon bellen hoor!

Ze zeggen dat je na de bevalling alle pijn vergeten bent, heel gek maar ik kijk er ook helemaal anders naar. die voorween waren een hel maar het uitdrijven viel mij mee, de pijn is anders dan de voorweeen en dan dat oergevoel en je eigen lichaamsverdoving wat erbij komt. en ze was er snel zonder scheuren dat scheelt denk ik ook. ik was zo bang voor een totaalruptuur en ik heb niks.

Succes en sterkte iedereen!

Terug
Bovenaan