Hoi hoi
Carooltje
ja je had goed gezien dat ik inmiddels bevallen ben hihihi, wou nog wat meer op de site zetten maar ik ben afgelopen week direct na de bevalling ziek geworden dus bleef het bij de bevallingslijst.
Ik was het ook helemaal zat op het einde, uiteindeljk heb ik 2 dagen voorweeen gehad, mijn voorweeen waren buik en rug weeen tegelijk en extreem pijnlijk en elke 5 min voor uren, de gravieken scheelden niet veel van de persweeen. Ik ben daarom opgenomen in het ziekenhuis voor pijnstilling, eerst beenprik en toen ruggeprik, die laatste was zo fijn. Ik kon zo toch beetje bijkomen voor de bevalling want ik was compleet uitgeput. De ruggeprik is uitgezet en de persweeen kwamen, toen mocht ik na een uurtje eindelijk persen en was ze er supersnel. De bevalling zelf ging heel goed en geen scheur niks. De dag erna naar huis en toen zware keelinfectie (ik denk nog allergische reactie op de verdoving enzo) nu na 1 week weer op de been en aan genieten van een superlieve meid
Voor wie nog moet, sterkte ermee! en alvast heel veel plezier van jullie kleintje, want die komt er zeker aan!
gr Sabine en Mara Teani 🙂 en trotse paps Dennes