Hoe gaat het met de januari 2008 mama's??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Helaas doet het januari 2008 forum het nog steeds niet.
Dus hier nog maar een topic.

Wij hebben inmiddels de 2e echo gehad.
En het ziet er nog steeds goed uit.
Ben vandaag 10 weken zwanger van de 2e (5e zwangerschap....)
Het kindje was precies goed gegroeid en er was nog steeds hartactie, yes!
Over 11 juli krijgen wij de 3e echo, dan ben ik ruim 12 weken.
Als het allemaal dan nog steeds goed is dan mag ik terug onder controle bij de verloskundige en hoeven we niet meer naar de gynaecoloog.
Krijg er een steeds beter gevoel bij, maar na 3 miskramen blijft het erg spannend.
Zover  zijn we  sinds de zwangerschap van ons zoontje in ieder geval niet meer geweest. En nog steeds hartactie dus dat geeft ons wel en goed gevoel.

Ben trouwens 18 januari uitgerekend.

Hoe  gaat het  de andere aanstaande januari mama's??
De echo's?? en buikjes??
Ik kan mijn normale broeken niet meer aan, er vragen al steeds meer mensen aan mij of ik zwanger ben. Dus het is al echt te zien.
Bij jullie??

Nou, hoop dat "ons" forum het snel echt gaat doen!

Geniet allemaal van jullie zwangerschappen!

Gr Jaikke

--------------------------

Trotse mama van een zoon. Hij wordt in aug. 3 jaar

3 miskramen:
met 9w/5d, met 10w/2d (met 8w echo's geen kloppende hartjes) en met 4w/4d.

Nu weer zwanger:

hey mama's

Ik ben vandaag 11.1 week! Hier is het nogal spannend! kregen vorige week uitslag van het bloed en die was niet zo goed ! 1/20 kans op down ipv 1/800! Moesten afgelopen maandag in groningen komen voor een echo en een gesprek! Donderdag moest ik weer komen voor een vlokkentest! Is niet egt een lekkere ingreep! Op de echo zag je de kleine heel druk bewegen en zwemmen! dat was wel heel leuk! 29 juni krijgen we de uitslag van de vlokkentest!

Ik heb tot nu toe al 4 echo's gehad en maandag heb ik weer een afspraak bij d gyn en dan krijg ik ws de 5e!!

geniet er alemaal van

kus kus

Jeetje, Coortje, das wel ff schrikken zeg...
Wel leuk dat je de kleine al zo goed zag bewegen!

Wij laten trouwens verder niks onderzoeken.

Succes maandag!

Ik kom me nu ook even melden bij de januari 2008 mama's. Ik ben 20 januari uitgerekend. Vanwege bloedverlies etc een hele spannende tijd gehad. Maar afgelopen maandag een echo gehad en het ziet er allemaal goed uit. Dus ik ga genieten. Opeens groeit mijn buik ook als kool en lukken de gewone broeken ook niet helemaal meer. Morgen maar eens een positiespijkerbroek halen....

Jaikke, ja wat is het dan weer spannend hé na 3 miskramen. Heb zelf maar 1 miskraam gehad (vrij laat in de zwangerschap). Daarna wel een goede zwangerschap gehad en een gezonde gekregen hoor, maar toch is het ook deze keer weer erg spannend allemaal!

Alles gaat hier prima, heb weinig last van kwaaltjes gelukkig, ben alleen erg moe.......pffff kan de hele dag wel slapen!!!!
Hebben dinsdag weer een echo gehad in het ziekenhuis (vanwege de 1e zwangerschap die misging) en de 20-weken-echo krijg ik ook nog in het ziekenhuis maar in principe ben ik gewoon onder controle bij de verloskundige. Daar krijg ik 3 juli weer een echo.

Coortje, dat is wel erg spannend zeg voor jullie! Toch wel even schrikken hé zulk nieuws. Kwam dat uit de nekplooimeting ofzo of kunnen ze dat ook nog aan je bloed zien? Nou sterkte met de uitslag hoor. Ik hoop dat ales goed blijkt te zijn met jullie kindje!

Wel jammer dat het januari-forum het nog steeds niet doet hoor. Heb er al een par keer een mail over gestuurd maar krijg uiteraard nooit reactie. Inmiddels komen de maart-2008-moeders er al bijna aan en wij hebben nog niet eens een forum.......Nou dan gaan we hier maar kletsen!!

Groetjes Tara

hallo dames

ik meld me ook bij deze aan ik ben uitgerekent op 22-01-2008
dus ben nu 9wk en 3 dg.

ik heb ook al verschillende keren gemaild na de radactie over het januari forum maar krijg ook geen mails terug!!!

Ik ben zwanger van mijn tweede kindeje ik heb al een dochtertje van 3,5 jaar.....

ik heb eigenlijk alleen last van hevige rugpijn en banden pijn en heel heel veel moe....

maar ja dat hoort er nou eenmaal bij....

ik heb me eerste echo gehad toen was ik 6wk en 2dg was voor termijn betaling en nu krijg ik me tweede echo op 12 juli....

ik wenst jullie allemaal een fijne zwangerschap en ik vind het leuk dat ik nu al meer dames ontmoet hier die ook in januari utigerekent zijn...

groetjes moeder22

Hallo allemaal

Ik ben vandaag precies 9 weken (naar mijn berekening) vandaag bij de verloskundioge geweest voor het eerst. Ik vond het wel stoer klinken "wij moeten vandaag naar de verloskundige". Ja weinig bijzonders eigenlijk. Gelijk bloed laten prikken. Over 5 weken mag ik terug komen. Dan gaat ze voor het eerst naar het hartje luisteren. 3 Juli wordt het spannend, dan krijgen we onze eerste echo.

Succes Coortje, komende week, wat spannen allemaal.
Voor ons allemaal trouwens, succes meiden

Manon

Hallo lieve januari meiden,

Hier nog zo iemand die met smart op het forum van jan mama's zit te wachten.
Ik ben vandaag precies 11 weken.

Ook ik loop bij de gyn op het moment. We hebben onze vorig zw moeten afbreken dat was in feb dit jaar wegens trisiomie 9 (kindje kon niet buiten mijn baarmoederleven) Na 13 weken waren we opnieuw zwanger. Het is dan ook allemaal zeer spannend

Voel me wel relaxter dan bij de eerste zw.schap. Heb meer vertrouwen
We hebben nu 2 echo's gehad en alles is goed tot dusver. 25 juli hebben we een vruchtwaterpunctie staan. Medisch gezien was dit niet nodig maar we willen niet 40 weken in spanning zitten.

Liefs
talke

Terug
Bovenaan