Hoe gaat het met de januari 2008 mama's??

Hoi januari-meiden,

Hier ook iemand die op 18 januari is uitgerekend. Dacht dat ik pas 9
weken en 3 dagen ben vandaag, maar is dus 10 weken en drie dagen haha,
verkeerd geteld.

Dat valt mee haha.

Beetje misselijk d e hele dag, maar als ik goed eet (vaak) dan gaat het wel.

En af en toe een dag een moeheidsaanval.

Ik ben al moeder van twee meiden (6 en bijna 5) en een zoontje van 8,5 maanden oud. Echte (b)engeltjes...

En nu nog eentje erbij.

Ik ga 5 juli voor de 12 weken echo en termijnbepaling, ik heb al een
echo gehad met 6 weken bij de gyn en we zagen het hartje al kloppen.
Gaaf!!

Ik loop de hele zwangerschap bij de gyn ivm 3 ingeleide bevallingen en
andere medische problemen. Maar nu gaat alles lekker, anders had ik
niet nog 2 kindjes erbij kunnen krijgen. Mijn moeder en schoonmoeder
gaan mee naar de echo want mijn man heeft net een nieuwe baan en kan
dan geen vrij krijgen (1e werkweek, zijn baas ziet hem aankomen hihi).

Leuk groepje hebben we al zeg, zal blij zijn als het forum werkt hint hint

Groetjes,

Vanessa

Hallo allemaal... laat ik de groep dan nog maar groter maken, dan wordt 't misschien langzaam duidelijk dat 't januariforum echt open moet!!! Ik ben nu iets meer dan 8 weken zwanger van ons eerste kindje. Heb al 2 echo's gehad aangezien ik de eerste keer 'n beetje verkkerd gerekend had; ik bleek pas 5 weken te zijn ipv 9, 2 weken in de stress en bij 7 weken echo gehad met kloppend hartje. Helemaal super.
Wat kwaaltjes betreft, ochtendmisselijkheid en verschrikkelijk moe. Nou zijn we ook net aan 't verhuizen dus dat helpt ook niet echt, maar toch. M'n broeken passen wel nog, maar ik heb de eerste BH al kunnen afschrijven HIEPHOI (ik heb/had AA/A)
Liefs, Lieske.

Hoi,
Ik ben 22 januari uitgerekend en vandaag precies 10 weken. Ik heb pas over 3 weken m'n eerste echo, da's best laat, maar eerder kon ik niet terecht in het ziekenhuis. Wel met 8 weken een intake gesprek gehad bij de VK. Verder heb ik weinig tot geen klachten, alleen wat grotere en iets pijnlijkere borsten, maar  helemaal niet moe enzo. Daarom kijk ik erg uit naar de eerste echo, want dan hebben we pas echt bevestiging, tot nu toe hebben we alleen de zwangerschapstest die zegt dat ik zwanger ben. Daarna gaan we het ook pas vertellen aan onze familie en vrienden.
Oh ja, we kiezen er voor om een combi test te doen. Dat doen ze ook over 3 weken, gelijk met de eerste (termijn) echo. We willen toch wel graag weten of we een verhoogd risico hebben  om evt. maatregelen te kunnen nemen.
veel groeten,
Anna
PS: Verhuizen we nu naar het Januari formum?

hallo mammies,

zitten we nou met ze alle op onze roze wolk of is iedereen drukjes het is stil rond onze forum.ikzelf was de afgelopen week ziek koorts,diarree overgeven flink beroerd dus.nog niet helemal de ouwe en nu is ook nog die kleine van me ziek erg leuk allemaal maarja hoort er bij gewoon doorgaan he.enne hoe is het met jullie?

oeps hahaha wat een stommie was nog niet meeverhuist maar zie jullie wel op de forum.

Terug
Bovenaan