Hoe gaat het met de kilo's?

Hoi Meiden;

Hoe gaat het met jullie zwangerschappen en de kilo's?

ik ben vandaag 18 weken zwanger en 5 kilo aangekomen. ik ben wel een beetje bang dat ik bij die groep ga horen die heel erg veel gaan aankomen.

Gr. Joyce

halloooo

Ik ben vandaag 20w+5d en ik ben nu 3kg aangekomen!
tenminste vorige week toen ik op de weegschaal stond..
kheb deze week nog niet gekeken.. durf niet te kijken denk ik haha

xx

Hoi,

Bij mij gaat het tot zover nog goed. Ik ben nu 21,1 weken en schommel nu tussen de 2 en 3 kilo erbij. Wel heb ik al een redelijke buik en eet ik vanaf week 10 alles wat los en vast zit, zo'n trek/honger heb ik steeds.

De verloskundige vond dit geen probleem, omdat ik de energie blijkbaar nodig heb met al twee kinderen om me heen en nog een in mijn buik en zolang het maar niet teveel "slechte" dingen zijn. Daar let ik ook wel op.

Ik hoop niet dat het straks alsnog snel zal gaan, we wachten het af.

Groetjes Paula

hoi hoi meiden,

Ik sta nog op MIN 3,5 kilo maar geloof me ik was TE zwaar toen ik zwanger werd..
mijn buik is al behoorlijk (lees giga!!)   bij mijn vorige ben ik 12kilo aangekomen.. dat was er ook echt na 1week eraf maar ja.. meer afvallen van BV NEEEEEEeeee ik bleef maar eten en in korte tijd was ik gewoon 8kilo zwaarder dan toen ik zwanger werd..
Ik hoop dus dat ik nu slanker blijf na de bevalling..
trouwens een kennisje van mij.. was 3weken geleden ze was toen 23weken al 10kilo aangekomen!!!
Meiden we zijn zwanger geniet van deze tijd!!!! en maak je geen zorgen over de kilo's..

succes en liefs Annemieke

Ik ben nu 17w2d en ik zit op +1 kilo. Ik was 3.5 kilo afgevallen door de misselijkheid. Nu eet ik weer goed en heb constant trek.  Ik heb trouwens 's ochtends vaak nog last van misselijkheid (wel een stuk minder nu). Is er iemand die dat ook nog steeds heeft?

Hallo,

Hier 3,5 tot 4 kilo bij 18 weken. Dat is al een stuk minder dan de eerste zwangerschap. Toen had ik er op dit moment  7 tot 8  kilo bij. (eindstand was +22 kilo bij 35w, waarvan 11 kilo's bleven hangen)

Handig linkje dat ik van 'n vriendin kreeg over gewichtstoename:  
www.babybytes.nl/encyclopedie/Zwangerschap /Gewichtstoename  (na kopieeren even spatie verwijderen)

groetjes max

Hoi Staartmees,

Ja ik heb ook nog last van misselijkheid en ik ben nu 17 wk+5dagen. Ik ben trouwens niet echt afgevallen van de misselijkheid maar  ruim 2 kg aangekomen. Morgen moet ik weer naar de verloskundige, ik ben benieuwd of alles goed is.

Groetjes Evelien

Hoi,

Ik ben nu 20 wkn en 4 dgn en ben al 6 kilo aangekomen. Bij mijn vorige zwangerschappen ben ik in totaal +/- 16 kilo aangekomen. Ik vind de 12 kilo gemiddeld erg weinig hoor.
Gelukkig waren de kilo's er bij de vorige zwangerschappen snel weer af, dus daar hoop ik nu ook op. Ik moet wel zeggen dat ik wel veel eet... dus misschien toch maar een beetje rustiger aan doen... maar ja we hebben catering op mijn werk en dan is het moeilijk te weerstaan... allemaal lekkere "vette" dingen....
Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan