Hoe gaat het met de kilo's?

goedemorgen aleln ik ben inmiddels bijna 19 weken en ik ben 1,5 kg tot 2 kg aangekomen, het valt nog mee, wel een mooie buik nu. Vrijdag a.s. 2 mei mijn 20 weken echo.

Exciting.

Iedereen een goed weekend gewenst

Welmoed

Hallo allemaal!

Ben hetzelfde als dat ik was toen ik hoorde dat ik zwanger was. Ik was een halve kg kwijt en die zit er weer aan. Ik eet vanalles een beetje zoals altijd en snoep ook zoals altijd. Nu zit ik aan de taart van m'n verjaardag eergister...
M'n eerste zwangerschap bleef ik eten en snoepen (veel) en kwam 30kg aan. Is er zonder moeite weer afgegaan. Dieet heb ik nog nooit gedaan. De 2de (tot 35wk) was ik 22of 24 kg aangekomen. Is ook vanzelf weggegaan.
Beetje raar dat ik nu nix meer weeg want ik doe nix anders. Maar geeft nix hoor, de zomer wordt heet en dan hoop ik niet te veel kilo's mee te sjouwen...
groetjes,Priscilla

Dag dames,

Ik zit op de 21+3 en ben tot nu toe 7 kilo aangekomen.   Ik eet ongeveer evenveel als voor de zwangerschap, maar de kilo's vliegen eraan. Gelukkig zit het alleen op mn buik, want de broek die ik in week 8 kocht past nog steeds  dus dat is mooi meegenomen. Verder maak ik me niet al te veel zorgen. Mn moeder en oma kwamen bij beide zwangerschappen ook veel aan zonder dat ze daar ook maar ieta aan konden doen, en het was er binnen een jaar allemaal weer af.

Groetjes Jen

Hallo dames,

Bij mij gaat het nog niet hard met de kilo's en met de buik. Zit nu nog op -1,5 kilo. Ik begin een buikje te krijgen maar mensen die het niet weten   zien het ook nog niet. Gelukkig voel ik hummel goed schoppen en groeit hij/zij goed volgens de echo die ik vorige week head, dus met de kilo's en buik zal het wel goedkomen.

Groetjes Nienke

Tja met de kilo`s gaat het hard!

21 weken en nu al 10 kilo aangekomen!
Meer gezonde en ongezonde eetlust dan voorheen.
Maak me zo nu en dan wel ongerust erover, toch ff vragen wat de verloskundige ervan vindt!

Vorige zwangerschap onzichtbaar maar toch ook heel veel aangekomen rond de 30 kilo.
Maar alles ging verder goed en met een jaar weer op mijn oude gewicht!

Donderdag maar even vragen!
Fijne zwangerschap, Sabine

Hoi Sabine,

Ik ben dus niet de enige die zo snel aankomt.al lijkt het of ik nu even een pauze heb in mn gewichts toename. Ik ben nu 22+4 en ik ben 9 kilo aangekomen intussen. Ik vind het wel erg snel gaan. voor mij is het de eerste dus heb ook niet een idee wat me te wachten staan wat dit betreft.
Ik maak me er in ieder geval niet al te druk om. mn moeder was 23 kilo aangekomen bij mij en mn zusje en het was er allemaal met 3 maanden weer af.
We zien wel!!

Groetjes Jen

Hoi!!
Ik ben nu 21 weken en 8 kilo aangekomen!
Gelukkig lees ik veel verhalen dat er nog een aantal zoveel aankomen!
Ik kon na 3 maanden mijn eigen spijkerbroeken niet meer dicht doen...En dat ben ik echt niet gewend, want ik ben "zwangerloos" erg licht.
Nu ben ik ook gestopt met roken, dus dat weegt ook mee.
Gelukkig krijg ik van mijn omgeving alleen maar complimenten dat ik er goed uit zie.
Groetjes, Miriam

Terug
Bovenaan