Hoe gaat het met de kilo's?

Hallo dames!
Ik ben vandaag 21 weken en heb dinsdag te horen gekregen dat ik inmiddels 6 kilo!!! ben aangekomen. Ik maak me er niet zo druk om...het hoort er nou eenmaal bij.
Ook de 20 weken echo gehad en alles was goed, een ideaal gemiddeld kind precies op schema! Dat was wel even een hele opluchting! Ik heb me ook weten te bedwingen en weet het geslacht dus niet! Zo blijft het een verrassing! Nog 1 horde tijdens de pretecho, maar ik denk dat ik me wel sterk kan houden !
Nou ladies, succes met de kilootjes en ik hou jullie in de gaten!

Hallo!

Ik ben nu 24,4 weken zwanger en volgens mij valt het allemaal wel mee. Volgens mijn weegschaal was ik tot 3 weken geleden ongeveer 3 kilo aangekomen, maar toen ik bij het tuincentrum op de weegschaal voor goederen ging staan, gaf die wat anders aan. We dachten al dat die van ons niet helemaal in orde was, nu weten we het dus zeker!

In het geval van de goederen weegschaal ben ik ongeveer 6 kilo aangekomen, maar helemaal zeker weet ik het niet.

Groetjes Paula

ik ben vandaag 21 weken zwanger en ben sinds de 16e week niet meer aangekomen ben nog steeds maar 4,5 kilo aangekomen dit is voor mij een unicum aangezien ik de vorige keren meer als 30kilo aankwam...

groetjes Carolien

Terug
Bovenaan