hoe gaat het met de meiden uit het buitenland???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Was ff nieuwsgierig hoe het allemaal met jullie ging daar in ver ver weg!!!
Nog nieuws????
Hier nog steeds afwachten, nog steeds geen ongi ook niet inzicht, je hoort me niet klagen, maar de test was ook negatief die ik vorige week had gedaan balen!!!
Nu dus dinsdag naar de fauenartz hier ben zeer benieuwd hoe dat afloopt maar laat ik jullie nog weten ok!!! Oh ja frauenartz is Gynecoloog!!!
Succes hé meiden!!!

Schöne Grusse aus Deutschland
Sandy

hallo duits meisje

tot vanmiddag 1 uur ging het hier prima, toen kwamen die klote duivels weer aankakken.
maar goed, jou naam gaat al even lang mee op dit forum als de mijne dus we weten hoe het voeld.
ik ga nog niet nar de gyn, ben er maanden geleden wel geweest, maar heb daar geen zin in.
net weer mn vruchtbare dagen berekend dus de aankomende 2 weken proberen niet aan zwanger worden te denken. pffffff.

waar ga jij voor de volgende keer? eitje meten?
succes iig
knuf esther

ps,
je titel viel me op omdat ik in spanje woon haha. nog iets verder dan de rest hihi.

35 graden hier joehoe!!!

(ff lekker maken, maar iedereen gaat richting zon denk ik?)

Hoi Duitsmeisje!!

Hier in Canada zijn we weer aan de volgende ronde begonnen! Helaas kwamen de rode duivels 3 dagen te laat alsnog aan, begon al een beetje te hopen dat ze dus misschien niet meer zouden komen! En daarbij enorme PMS, gigantische krampen, duizelig, moe etc.. Normaal alleen maar zere borsten, en die had ik deze keer niet!
Dus nieuwe ronde nieuwe kansen!

Het weer begint hier weer wat mee te werken, eindelijk weer eens zon! Ja 's avonds veel onweer, vannacht zulke donders dat het huis stond mee te trillen!
Het is hier momenteel stampede (rodeo) dat het is ontzettend druk in het dorp, kan niet wachten tot het weer voorbij is en de rust weer terug keert!

Ik ben erg benieuwd wat de frauenarts je zal vertellen! Ik hoop zo voor je dat jullie wel zwanger zijn!!! Zal duimen hoor! Succes!

Liefs Ponoka!!

Esther en Duitsmeisje,

Hoelang zijn jullie al aan het proberen?? Wij nu vanaf January dit jaar voor ons eerste kindje!

En Esther ben jaloers op die heerlijke temperaturen daar in Spanje, bij ons werkt het weer dus nog niet zo mee! Gewoonlijk is dat de temperatuur die we hier ook hebben!
Hoezo Globalwarming!!! Regen regen regen!!! Nog 8 week dan zitten we bijna weer in de winter! Hoezo deprimerend! haha

Liefs

Hoi meiden,

Sjonge 35 graden, hier lijkt het wel herfst, haha!!!
Hoezo jarloes!!
Wat een pech voor jullie dat de RD er weer zijn!!!
Maar goed op naar de volgende ronde vol goede moed!!!
Ja ik weet niet in wat voor ronde ik zit, ben nog steeds niet ongi vanaf de geboorte van onze dochertje en das nu 17wk geleden!!!
En laat jullie zeker weten hoe dat het afloopt!!!
Nou heel veel klussucces en we horen het wel hoe het gaat!!!

Liefs sandy

hoi ponoka (hoe kom je daar nu op) en sandy

sandy, ik dacht dat je nog steeds bezig was voor de eerste  want ik herken je naam van toen ik hier in het begin kwam. maar fijn dat je n een dochtertje hebt, en zo snel weer proberen? hoelang duurde het bij de eerste dan?

ponoka, ik zit nu in ronde 25 . vanaf feb 2005 bezig. heb simpelweg geen tijd voor al die gyn bezoekjes midden op de dag grrrr. werk van 9 tot 7 en heb een eigen eenmanszaakje (kinderdagverblijf pikapoeka)

vannacht gaan we buiten slapen . we hebben een attico, een dakterras dus. leggen we onze matrassen lekker neer en dan sterren kijken tot we in slaap vallen. (ben dus nu net ongi dus romantischer word het niet haha )

liefs esther

Hoi Esther,

Ponoka is de naam van het dorp waar ik woon, vandaar! Een nickname dus, alsof mensen die me kennen me daar niet aan kunnen herkennen hahah!!!

Ongelofelijk dat jullie al 25 rondes bezig zijn, ik mag dan ook absoluut niet klagen zeg met 7 rondes (6 mnd).
Bij mij is het voornamelijk de stress over de vraag 'kan ik wel zwanger worden', ik hoor dit veel, bij een collega duurde het de eerste keer ook heel lang, en bij de tweede was ze binnen een maand zwanger...
Probeer het dus ook een beetje los te laten maar dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan hahah!!!
Als je eenmaal besloten  hebt dat je graag kinderen wilt krijgen dan wil je dat natuurlijk ook zo snel mogelijk!! Ik geef de moed nog niet op!

Wat een heerlijk idee trouwens om buiten te slapen! Mijn man was al jaloers, denk dat het hier niet echt wil, denk dat we 's nachts levend op gegeten worden door de muggen!

Liefs Ponoka

Terug
Bovenaan