Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de 1e verjaardagen en weer een filmpje

Hallo dames,

Hoe staat het met de 1e verjaardagen? Jens wordt woensdag 1 en we vieren dit volgende week zaterdag van 15.00 tot 15.30. We hebben niet veel mensen uitgenodigd zodat het leuk blijft voor Jens en er ruimte is voor de kids om te spelen. Wie heeft het feestje al gehad en hoe is dit gegaan? Wie heeft het nog voor de boeg en hoe doen jullie het?

Dan nog een iets beter filmpje (ik was steeds te laat) filmpje van onze lopende baby.

http://s18.photobucket.com/albums/b102/wensweb/?action=view&current=Mettevanafdegeboorteenfotoshuis586.flv

gr.Ing

Hey Ing,

We hebben het al gehad, en het was letterlijk in de sneeuw gevallen, er kwam bijna niemand, durfde de afstand niet te rijden! voordeel; was wel lekker rustig voor ons Famke

Groetjes Janneke

Hoi Ing

Noah wordt ook woensdag 1, maar we vieren het zondag.
Woensdag komt wel een nichtje van me met haar knulletje op visite (half jaar oud) maar das meer gewoon voor de gezelligheid. Zondag komen de opa's en oma's, broers en zussen, een tante van mijn man en onze buren die ook af en toe op passen. Mijn twee beste vriendinnen konden toevallig allebei niet, anders had ik die ook zeker uitgenodigd.
Ik ben al druk in de weer om een taart te maken. Heb het marsepein al gekleurd en wil proberen daar dit weekend een Cars taart van te maken. Ben benieuwd of het lukt!
Op de creche ga ik kwik,kwek en kwakworstjes trakteren (een recept uit het donald duck kookboek ;-) Kleine knakworstjes gerold in croissant deeg.

Hij heeft al een stoere verjaardagsoutfit van Noppies (light jeans en een super stoer rood-wit-blauw trainingsjackie) en voor z'n verjaardag krijgt hij van ons de Little People garage en een soort race-muis op wieltjes waar hij op kan zitten en de kamer door kan racen.

Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ook al zal hij het zelf nog nauwelijks meemaken, mama des te meer! ;-)

Groetjes en veel plezier met alle verjaardagen!
10e

Wij hebben nog even tot de verjaardag want Willem is van 5 februari dus ik hoor hier niet.
heb je filmpje gezien leuk maar hoe komt het dat het gedraaid is?

Donderdag was Jurre jarig en toen kwamen alleen de opa's en oma's. Zometeen om 15.00 uur komt de rest, maar ook minder door de sneeuwval. Ik doe het lekker makkelijk, alles staat op tafel en het is zelfbediening. Ben wel benieuwd wat Jurre van de drukte om hen heen vindt. We hebben een grote taart bij de bakker besteld en hij mag straks het kaarsje uiblazen, dat hebben we al geoefend :) Nu ligt meneer nog lekker te pitten. Hij vindt de slingers erg interessant.

groetjes
Jadeje

Ik moest even lachen om je verhaal 10e! De worstjes in de croissantjes doen we al jaren bij feesten en partijen maar ik heb nooit geweten dat het kwik, kwek en kwak hapjes heette. Grappig!!

Bedoel je met racemuis de wheelybug? Die heeft Mette ook en die is SUPER! Jens krijgt een loopfietsje van Pucky en we overwegen om de garage van Little People erbij te nemen maar ergens vind ik dat ook wel een beetje aan de overdreven kant. (maarja hij is zoo leukheuk).

Esther, ik heb het fototoestel omgekeerd gehouden om Jens er goed op te kunnen krijgen maar helaas kan ik via photobucket geen filmpjes draaien (foto's wel). Tja dan maar de hoofden naar de zijkant!

gr,ing

Dan nog even iets. Wat serveren jullie zoal? Wij hebben dus taart (dhuh) en wil wilde iets van stokbroodjes met kaasjes neerzetten en doe dus altijd dat croissantjeshapje voor de kids. Iemand een ludiek idee? Ik ben even totaal inspiratieloos terwijl ik normaal errug van het koken en de hapjes ben en dit ook niet de eerste kinderverjaardag is hier..

gr.Ing

Terug
Bovenaan