Jemig Natasja. Jij gaat het druk krijgen. Wij hebben omwille van Jens zijn rust dus wel een hoop mensen laten weten dat we het klein houden en niemand vond dit raar. We hadden geen zin in een overprikkeld kind. We doen het van 15.00 tot 17.30. Als hij oud genoeg is om er zelf lol in te hebben doen we het weer met iedereen erbij. Mijn man komt vandaag eerder thuis van zijn werk (JA JENS IS VANDAAG JARIG!!!) en mijn ouders komen koffie drinken en taart eten straks. Zaterdag hebben we een klein feestje en zijn we in totaal met 10 volwassen en 5 kinderen incl. ons eigen gezin. Ik vind het druk zat.
Maak je niet te druk! Juist als je zwanger bent is het logisch als jij wat rustiger aan doet! Idd gewoon lekkere dingen op tafel zetten en klaar! Doen wij ook wel eens hoor. Ik was toen Mette 1 werd ook zwanger en dat is prima gegaan. Ik heb alleen staan brullen toen ze haar kaarstje uitblies hihihi. Enne kun je Albert.nl niet alles laten brengen? Het wordt vast een leuke dat waar je achteraf met veel plezier op terugkijkt!
gr.Ing
Maak je niet te druk! Juist als je zwanger bent is het logisch als jij wat rustiger aan doet! Idd gewoon lekkere dingen op tafel zetten en klaar! Doen wij ook wel eens hoor. Ik was toen Mette 1 werd ook zwanger en dat is prima gegaan. Ik heb alleen staan brullen toen ze haar kaarstje uitblies hihihi. Enne kun je Albert.nl niet alles laten brengen? Het wordt vast een leuke dat waar je achteraf met veel plezier op terugkijkt!
gr.Ing