Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de 1e verjaardagen en weer een filmpje

Hoi Ing

Ja grappig he! Is zowiezo ook een heel leuk kookboek, het Donald Duck kookboek. Kijk er echt al naar uit om later samen met Noah de Oma Duck koekjes te gaan bakken of de Willy Wortel Worteltaart. ;-)

De muis is inderdaad de wheely bug! Leuk te horen dat Mette deze geweldig vind!! En tja, de garage erbij ìs ook inderdaad een beetje overdreven, maar precies wat je zegt, hij is zóóó leuk! En daarbij verwacht ik van de familie verder eenvoudige en kleine cadeautjes, dus is het leuk dat wij hem dan twee mooie cadeau's kunnen geven.

Wat de hapjes betreft: wij zijn zwaar aan de Sonja B (1 januari begonnen en al ruim 2,5 kilo afgevallen!) dus zit ik nu niet zo met m'n hoofd bij de hapjes....
Wat in ieder geval altijd leuk is, zijn stukjes wraps. Om eens van het traditionele (zalm met roomkaas) af te wijken kan je ze besmeren met mosterd-mayonaise, rucolasla, beenham en gegrilde courgette plakjes (gewoon met kaasschaaf schaven) Is errug lekker!!

Liefs, 10e

Ojeee nog meer overeenkomsten. Ik ben ook erg streng aan het Bakkeren!! De laatste 6 zwangerschapskilo's..

De wraps doen wij ook veel met feestjes. Altijd goed toch!?

Ik heb net trouwens de garage besteld....

gr.Ing

Hey ing,

Nee de verjaardag was echt niet leuk, vond het zo jammer! ik was blij dat ze er nog maar weinig van mee kreeg, maar toch de eerste verjaardag is altijd speciaal, dus het was wel een teleurstelling, vooral voor mij, ik heb s'ochtends ook echt een potje zitten grienen (erg he)

Groetjes Janneke

Nou dat kan ik me heel goed voorstellen! Als het weer volgende week tegenzit kan het ons ook overkomen. We hebben erg weinig mensen uitgenodigd omdat het zo druk was bij Mette's 1e verjaardag maar achteraf denk ik...als er 2 stellen afvallen zit ik hier alleen met mijn ouders en schoonzus.

Je meisje heeft er zelf vast wel van genoten al is het een schrale troost! Hoeveel mensen waren er uiteindelijk?

gr.Ing

S'ochtends mijn broer en zijn vriendin, mijn broer is haar peetoom.
S'middags mijn ouders en vrienden.
Over de hele dag dus maar 7 mensen. Dus we hebben dagen taart gegeten whahahaha

Groetjes Janneke

Ha Ing!

Haha ja, we zitten zo lekker op één lijn!
Wij gaan over 2,5 maand trouwen, dus dat is een goeie stok achter de deur om even de laatste 6 (jaja, ook 6) kilo kwijt te raken ;-)
Alhoewel ik moet zeggen dat het nu zóóó goed gaat dat ik bijna zoiets heb van: ònder de 70 kilo zou helemaal waanzinnig zijn. Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat woog.;-)
Maar goed, ik weet ook uit ervaring dat ik na een week of 3 aan de Sonja bijna suicidaal wordt, dus laten we maar niet op de zaken vooruit lopen...

Ik ga nu maar weer verder met m'n taart. Heb gister al het Cars plaatje van marsepein gefrummeld; nu nog de taart bakken, vullen en bekleden met lichtblauw marsepein. Ik zal wel een linkje naar mijn hyves zetten als hij klaar is straks (nou ja, straks... hopelijk gaat het lukken voor volgende week zondag, hihihi)

Groetjes, 10e

We hebben Thomas verjaardag vrijdag gevierd, het was echt super!
's Ochtends cadeautje uitpakken en stoeien bij ons in bed, daarna slingers bewonderen. Opa en oma die er voor de hele dag waren. 's Middags samen wandelen en daarna nog een slaapje. Om half zes pas weer wakker en daarna taartje eten en zingen met de familie, samen gegeten en om het af te sluiten even met al het nieuwe speelgoed in bad (hij heeft veel badspeelgoed gekregen). Je kon gewoon aan zijn gezichtje zien dat hij genoot van de aandacht en de gezelligheid.

Ik was blij dat de rest van de visite voor zaterdag afgezegd had, want Thomas was kapot en onrustig zodat hij niet kon slapen. We hebben het thuis lekker rustig voor hem gehouden en dat vond hij prima.

HOi hoi,

leuk om jullie verhalen te lezen! Morgen is het bij ons zo ver en wordt Tijn een jaar. We hebben voor morgen eigenlijk niets gepland. Mijn man is thuis en dat vind ik ergens wel fijn. Kan zijn dat mijn ouders even langs komen en dat is prima. Mijn moeder was er vorig jaar ook bij dus die hoort zo ongeveer bij de inboedel hier, grinnnn. Ik zie ergens wel tegen morgen op. Het is toch een afsluiting, geen baby meer, maar ook terugdenken aan een niet zo fijne bevalling. Speelt mee dat ik erachter ben dat het niet handig is zwanger te zijn en de eerste verjaardag van je kleintje te vieren, mijn emoties laten me alle kanten op stuiteren. Maar goed... hoop doordat ik er een beetje tegenop zie dat het allemaal wel mee zal vallen en we een hele fijne dag hebben met z'n drietjes.
Zaterdag vieren we het voor familie. We hebben best wel een club bij elkaar hoewel we alleen maar broers, mijn ouders en van allebei onze beste vriendin uitgenodigd hebben. Een man of 25. Vind ik eigenlijk veels te veel maar zou niet weten wie ik niet zou moeten vragen... We hebben ze uitgenodigd tussen 2 en 9 en als Tijn moe is gaat hij gewoon lekker naar bed, hebben we er ook bij gezegd. Heb nog overwogen het op 2 dagen te vieren maar dat trek ik zelf niet en lijkt me ook niets voor Tijn. Zoals het er nu naar uitziet komt een aantal mensen in de middag en van een aantal weten we ook dat ze pas later komen. Ben wel benieuwd... Vrijdag verjaardag van mijn schoonzusje dus zaterdagmorgen alle boodschappen doen en zo. Heb wel verzonnen dat de katten naar boven gaan en we er zelfbediening van maken.
Maar goed, laat volgende week wel ergens weten hoe het was.

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan