hoe gaat het met iedereen -> ook met de oud forumgenootjes....

Hoi meiden!

een tijdje geleden dat ik hier actief was, maar ik heb hier 2 jaar rondgezworven.
Maar inmiddels ben ik 26 wkn zwanger!!!
Ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat...
Met meiden die hier helaas nog steeds rondzwerven, maar ook met oud forumgenootjes die hier lange of korte tijd hebben rondgezworven....

Met mij gaat het redelijk. echt genieten van de zwangerschap kan ik nog steeds niet...
Ik val van het ene in het andere kwaaltje.
Ik heb me altijd voorgenomen alles voor lief te nemen als ik eindelijk zwanger was, maar nu valt het soms toch wel zwaar hoor.

Ik duim voor iedereen! Hoop voor alle meiden die helaas nog niet naar het zwangerenforum hebben mogen verhuizen dat ze snel goed nieuws krijgen.

Ik duim voor jullie allemaal!!!

Liefs,
mama Peet (oud forumgenootje en inmiddels 26 wkn zwanger van een tweede wondertje!)

Zo, alweer 26 weken zwanger! Was jij toen niet zwanger van een tweeling ofzo?

Ik weet niet eens of je mij wel kent...het is alweer een tijdje geleden dat ik hier rond zwierf.

gr
Marielle

Hoi mama Peet,

Ken je mij ook nog?

Wat fijn om te lezen dat alles zo goed gaat met jou en de kleine spruit. 26 wkn alweer, je ben erg hard op weg hoor. Nog even en je kan je wondertje in je armen sluiten.

Met mij en mijn lieve kleine meid gaat het ook PRIMA.
Tessa is alweer 5,5 mnd. Het klopt echt wat ze zeggen; geniet ervan nu ze zo klein zijn want het gaat zoooooooooo hard. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ik, Kruimeltje, al een kindje hebt van bijna een  0,5 jaar.
Die tijd hier ligt alweer zo ver achter ons en dan te bedenken dat een aantal meiden van toen nog steeds niet zwanger zijn.
We genieten met volle teugen van Tessa, het is zo'n heerlijke vrolijke meid. Ze slaapt, eet en groeid  goed en  is hardstikke vrolijk. Iedereen die het wil krijgt een grote stralende lach van haar.

Hier 2 leuke foto's van mijn schatje;

Lieve mama Peet;
Geniet van je groeiende buik en natuurlijk straks van je kindje.
Ik hoop dat de bevalling niet al te zwaar gaat worden.
Laat je wel nog wel even weten wat het is geworden? Ben natuurlijk erg nieuwsgierig.

Dikke  van Marielle en Tessa (18-10-07)

Lieve Peet,

Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat, afgezien van de kwalen!
wat was ik +/- 22 weken geleden blij dat jij eindelijk weer een wonder in je buik mag dragen en nog steeds kijk ik regelmatig op het juli forum hoe het met je gaat.

zelf is het allemaal niet goed verlopen, zoals je weet was ook ik zwanger en zou 15 juni uitgerekend zijn. Helaas is op 9 januari *Angel geboren na een zwangerschap van 17 weken.

Ik heb besloten wat afstand te houden van het forum hier, maar kan het niet laten om af en toe te kijken hoe het met jou gaat.

Ik hoop dat je nog lekker mag genieten van de resterende weekjes en dat je snel een gezonde zoon/dochter op de wereld mag zetten.

Liefs Sylvia

hoi peetje,
gaat echt hard he!!! voor je het weet is de kleine er al !!

en ja zoals jullie zien ik hang hier nog steeds erg genoeg!!
ik heb nu de eerste IUI achter de rug en moet morgen ong worden( niet!!!!)
ben zo benieuwd en hoop natuurlijk dat het raak is maar ja danmaak ik me toch wel wat druk over de buikpijn die ik heb, maar ja in het zkh zeggen ze dat het normaal is die buikpijn!!?? een reactie op de IUI!! nou laten we het hopen dan,

meid geniet er nog lekker van en ik hoop dat ik snel naar het dec forum mag verhuizen!!

dikke kus van mij,

He Mama Peet,

Jeetje dat is lang geleden. Ik weet niet of je me nog kent hoor. Maar wat geweldig dat je zwanger bent meid. Ik hoop dat het allemaal voorspoedig blijft gaan (ondanks de kwalen) En dat je straks heerlijk kunt genieten van je kleine spruit.
Ik ben helaas nog steeds niet zwanger. Na de 6 IUI's behoorlijklang op de wachtlijst gestaan voor ICSI in eigen cyclus.
Inmiddels ben ik met de 1ste keer begonnen en heb vanmiddag de terugplaatsing gehad. Dus mijn spannende 2 weken zijn begonnen. Deze behandelingsmethode gaat uit van mijn eigen cyclus, dus ik hoef niet vooraf hormonen ed te gebruiken. Je hebt dus ook gewoon 1 eitje waar vanuit gegaan wordt en tja gelukkig is deze bevrucht en teruggeplaatst.
Deze methode wordt 6x vergoed, en hij komt in de plaats van de 1ste gewone IVF/ICSI.
Dus in princiepe mogen we na de 6x nog 2 gewone behandelingen doen. Maar dat willen we niet meer. Onze zoon is ruim 4 en we proberen deze 6 behandelingen nog en als het dan niet gelukt is dan sluiten we het af. Dan gaan we verder met zijn drietjes.
Maar goed zover is het nog niet en wie weet wat dit ons zal brengen.
Nou meid genoeg over mij, veel succes met de laatste weken en misschien nog eens tot horens.

Groetjes van Cindy

hoi peet

sjonge das lang geleden zeg, fijn te lezen dat het goed gaat!!     weet niet of je me nog kent maar ik schreef hier vanaf half 2006       inmiddels 6 keer ics in eigen cyclus achter de rug (UMCG) en ben nu bezig met de 1e hyperstimulatie.     dinsdag heb ik de punctie.
ik schrijf hier iegenlijk nooit meer, meet op ivf-site
meid het ga je goed,

liefs wilma(26)

Hoi allemaal!

Hier nog een oude 'stamgast'!  Wat fijn om te horen dat je inmiddels al 30 weken zwanger bent, het aftellen begint nu echt! Want ook jij hebt genoeg voor je kiezen gehad, wij zaten toen ook nog samen op het septemberforum.
Bij mij gaat alles helemaal goed, Suzy is inmiddels al 8 maanden en ze is echt een fantastisch lief meisje, ik geniet echt enorm. Het duurde dan wel bijna 6 jaar voor ze er was... maar dan heb  je ook wat!
Raar om al die verhalen te lezen van iedereen, als je zelf zolang hier rondgehangen hebt. En waarschiijnlijk voor een eventeel volgend kindje weer dezelfde stappen moet gaan ondernemen. Maar goed, dat zien we dan wel weer!

Meiden, voor diegenen die er nog middenin zitten: houd moed! Alles is mogelijk, daar zijn sommigen van ons het levende bewijs van. Hoe zwaar het allemaal ook is...

liefs, Saartje

Terug
Bovenaan