hoe gaat het met iedereen -> ook met de oud forumgenootjes....

Ik kom ook aan de bar zitten...(tja stamgast he)!

Ik heb hier een jaar of 4 rondgezworfen maar ben uiteindelijk door ivf de mama geworden van een superleuke dochter Mette. Leuk om te lezen hoe het zoal met iedereen gaat hierzo.

x Ing

Hoi allemaal,

mama peet "spreek" ik nog wel eens via de mail dus die weet wel hoe het gaat maar hier dan ook voor de anderen.
Ook ik ben zwanger,na ruim 3,5 jaar,  ondertussen 18 weken van onze eerste IVF behandeling. Met het kindje gaat het tot dusver goed.

Helaas is het niet de zorgeloze zwangerschap waarop je hoopt.
Toen ik 10 weken zwanger was is er bij mijn vader maagkanker geconstateerd. Dit bleek niet uitgezaaid en de behandel methode was eerst 3x chemo en dan opereren. Helaas is mijn vader door een heftige reactie op de chemo overleden en hebben we hem op 5 mei begraven. Erg verdrietig allemaal en een heftige tijd geweest. En nog een moeilijke tijd die komen gaat.
Tja wat moet je er verder nog over zeggen....
Ik hoop dat het jullie bespaard mag blijven.

Wel leuk trouwens om te lezen hoe het met iedereen gaat!

Groetjes Belle

hee meiden,

Wat ontzettend leuk om zo weer eens iets van iedereen te "horen".
Ook al ben ik nu zwanger, ik blijf hier regelmatig rondzwerven om te zien hoe het met iedereen gaat.
Zie veel nieuwe namen, maar helaas ook nog steeds oude bekenden...

Met Belle, Mickey 29, Nikki, lydia en Anke heb ik via de mail nog regelmatig contact en zo houden we elkaar op de hoogte.

Marielle -> Ik was idd zwanger van een tweeling.. maar helaas is dat toen mis gegaan.

Kruimel -> Ik ben je blijven volgen hoor.. Toen op het okt. forum en lees ook nog regelmatig berichtjes van je zo her en der... Super dat het zo goed gaat met Tessa. Leuke meid om te zien!!

Sylvia -> Jee meid wat erg van Angel... Leef met je mee hoor meid. Snap dat je soms wat afstand neemt... Het valt ook zeker niet mee!! Denk aan je!!

Depri -> Houd moed meid!!!

Wilma -> hoe gaat het nu met je na de punctie??? Kan me je verhalen idd nog herinneren... Hoop op goed nieuws voor je!

Saartje -> jou ben ik ook blijven volgen... al was het sept. forum wel confronterend... Leuk om te lezen dat het geod met Suzy gaat.

Ing -> Ik "volg" je nog op je weblog. Wat leuk hoe je schrijft!!! Wat een heerlijke meid die Mette. Ik heb heel soms gereageerd op je log, maar heb bewondering voor je hoe je alles doorstaan hebt!!! En nu... Zwanger van een tweede wondertje!!! Ik ga me suf duimen voor je!!!

Verder voor iedereen....
Go for it girls!!!!
Ik denk en duim voor jullie allemaal.
Ik blijf hier regelmatig even lezen.

Tot gauw!
Liefs,
mama Peet (31 wkn zwanger van een tweede wondertje!)

hoi hoi

hier nog een oud forum genootje

heb hier ook een aardig tijdje rond gehuppelt

ik heb pco en ben eindelijk na 3 jaar via hormonen zwanger geraakt

nu inmiddels al weer bijna 10 maanden mama van een zoon Ryan

en pco - genootje ik heb nu inmiddels al 3x een ongi gehad   JOEHOE en de laatste 2 opvolgende dus er is nog hoooooooop

groetjes liefs "moekje"

Hoi mama Peet!

Leuk dat je hier nog komt informeren!

Verloopt je zwangerschap goed? Geniet ervan, het loop al op zijn eind!

Hier helaas nog steeds geen goed bericht. we hebben 6x IUI gehad en staan nu op de wachtlijst voor ICSI. Te weinig zaad voor IVF, dus dat viel toch weer even tegen!
Waarschijnlijk mogen we in augustus gaan beginnen. Spannend, maar ook hebben we er zin in! We hopen dat dit de juiste weg voor ons zal zijn!

Succes met de laatste loodjes en hopelijk laat je snel wat weten over je tweede werledwonder!

Liefs,

Ginger

Wat leuk om toch nog even te weten hoe het met iedereen gaat! Ik was een jaar of 2 geleden hier redelijk actief! Vele ken ik niet, alleen Inge Flausmaus komt me bekend voor. Is Pleun hier ook nog ergens???? Ik ben inmiddels al 1,5 jaar moeder van een ondeugend mannetje. Ik ben ook door de m.m. geweest,  alles in orde  gelukkig en na 3 jaar spontaan zwanger geworden van hem. Ik ben nu proberen zwanger te worden van een 2e maar tot op heden nog niet gelukt. ( alweer ruim half jaar verder) Ben toch weer bang dat het weer niet zomaar lukt en twijfelt of ik niet nu al contact op moet nemen met het ziekenhuis. Wat vinden jullie? Enne.... Pleun als je dit leest, hoe is het met je????

lieve   mama peet,

alweer 26week zwanger zeg, onwijs, wat super voor je!!
voel jij je goed?

hier gaat t na een zware start stukken beter.
we hebben de tweeling meiden nu bijna 4week thuis.
(na een veel te vroege bevalling van 8week)
ze zitten nu op ruim 8pond, en 47cm.
vanacht hebben we voor de eerste x bijna 6uur achtereen geslapen,
geweldig.
ze zijn nu bijna 8week jong en echte kanjers.

lieve kruimel,
wat een leuke vrolijke dochter zeg, mooie foto's.
tessa loopt 4maand vooruit op onze dochters.
een prachtig vooruitzicht, zo jouw foto's te zien.

hoop dat t verder met iedereen oke gaat?
liefs, jana.

Terug
Bovenaan