hoe gaat het met iedereen -> ook met de oud forumgenootjes....

Hoi Meiden,

Wat leuk om te lezen dat er toch nog mensen zwanger zijn geworden en al bevallen zijn! Leuk Peet dat je al zover in je zwangerschap zit en dat het goed gaat!

Ik ben zelf nu 15 weken zwanger en het is nog steeds heel erg raar. Maar sinds een paar weken kunnen wij er eindelijk van gaan genieten. Ik ben in week 7 van mijn zwangerschap nog geopereerd en ben daar nu eindelijk van opgeknapt.

Succes iedereen!

Ester

hallo allemaal,

Hier ook een (helaas geen oud) forumgenootje....die hier veel te lang rond zwermt.
Ik heb lang getwijfeld of ik zou reageren of niet..ik schrijf hier ook bijna niet meer. We zijn 4,5 bezig om zwanger te worden (waarvan 4 jaar in de mm) en helaas is het tot heden niet gelukt om zwanger te zijn. We zitten nu in afwachting van onze 4-de en laatste ivf poging. Het wordt erop of er onder....Het is dan ook wel fijn om te lezen dat het goed gaat met iedereen, maar ik ken genoeg meiden hier (ik zal geen namen noemen) die dit ook wel heel moeilijk vinden om te lezen....Veel meiden uit onze begin periode zijn inmiddels zwanger en zijn zelfs zwanger van een 2-de kindje. Dit is heel fijn en hoopvol, maar tegelijkertijd heel moeilijk.

Ik hoop niet dat mijn berichtje verkeert over komt,maar ik wilde het toch heeeeel eventjes kwijt.

Indy

Wat leuk zeg om van iedereen nog iets te lezen. Ben hier zelf al in geen tijden meer geweest maar wilde gewoon even kijken of ik nog bekende namen zag.
En jahoor!
Bij ons is het over en uit. We hebben 2 gezonde kinderen en wilde niet koste wat het kost doorgaan. Maar goed, de onzekerheid elke maand bleef natuurlijk. De MM heb ik voor bedankt en uiteindelijk heb ik een spiraal laten plaatsen.
Moet zeggen dat ik daar nu best tevreden over ben. geen onzekerheid meer.
We genieten met volle teugen van onze 2 kids en ben allang blij DAT we iig 2 kids hebben! Want zo vanzelfsprekend is dat niet.

IEdereen veel succes!

Liefs Mamaloe

Hallo allemaal,

Heb hier ook ruim 3 jaar rondgehangen... heel veel gelezen over jullie ervaringen. Ik hoor bij de gelukkigen waarbij het nog gelukt is om zwanger te raken...na 3 ivf behandelingen hebben we een hele lieve dochter gekregen. Dit najaar willen we opnieuw beginnen met ivf, of er moet tussentijds nog een wonder gebeuren....

Spijtig genoeg, lees ik dat nog niet iedereen van die tijd zwanger is.....Heb hier geen woorden voor....

Liefs Anne

Terug
Bovenaan