Hoe gaat het met iedereen nu jullie rond 20 weken zijn?

Nou, ik ben een beetje bijgekomen van het feit dat dit geen easy-peasy zwangerschap wordt maar gewoon ouderwets afzien. Ach ja....
We weten nog geen naam, misschien motiveert de 20 weken echo...?? En ik ben af en toe ana het kijken voor geboortekaartjes. We kijken ook naar een nieuw huis want we hebben maar 2 slaapkamers! Zoveel te regelen....

wendy
19+4 weken zwanger

Hoi meiden,

Maandag 2 maart ben ik precies 20 weken en hebben dan 's   ochtends de 20-weken echo.
Hopelijk is alles goed en krijgen we te horen wat het wordt.
Ik voel mij goed, af en toe wat spanning op mijn buik, dat komt vnl doordat ik vaak buk. Ik werk met kleuters, vandaag toch echt maar rekening gehouden dat ik op de tafel of op een hoge stoel ga zitten als ik veters moet strikken.Kreeg ook last van mijn rug.
De kleuters zien mijn buik nu goed en willen allemaal even hun handje of zelfs hun oor er tegen houden. Zo schattig.

Ben 's avonds erg moe, slaap soms al op de bank om 9 uur, lekker tegen mijn man aan.
Ik kan niet wachten om ons kindje in mijn armen te hebben. Wat duurt het toch lang.
Maandag ga ik de kamer verven en volgende week woensdag de inrichting kopen. Heb er zin in. Heb ook al zoveel spullen gekregen, dat ik amper nog wat moet kopen.

Groetjes van Gré.

20 juli uitgerekend

Vervelend om te lezen dat een aantal van jullie zo last heeft van je bekken e.d. Ik mag eigenlijk niet klagen, voel me best goed. Niet super moe ofzo. Het scheelt denk ik wel dat dit ons eerste kindje wordt. Ik kan me voorstellen als je al een kleintje hebt rondlopen dat je aan het einde van de dag doodop bent.
Merk wel dat mijn buik steeds groter wordt en dus ook wat gespannen is. Voor mijn gevoel loop ik al met een buik van 40 weken maar dat is puur het gevoel want op zich is hij niet extreem groot ofzo. Moet ook enorm vaak naar de toilet, ieder half uur ofzo. Maar goed, ik heb zittend werk dus zo blijf ik lekker in beweging! 's ochtends heb ik vaak een wat zeurderig gevoel in mijn buik maar ik lees dat dit wel vaker voor komt. Komende week nog een weekje werken en dan lekker twee weken naar Curacao. Kan ik eindelijk al mijn zwangerschapsboeken gaan lezen!

Terug
Bovenaan