Hoe gaat het met iedereen?

Hallo allemaal,

De titel zegt het al... ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.
Hier gaat het heel goed. Vanavond hebben we de 2e echo gehad, alles zag er goed uit en we hebben het hartje gehoord. Morgen ben ik precies 12 weken.
Verder heb ik nergens last van gelukkig, ben alleen iets sneller moe maar verder niet.
Hoe gaat het met jullie?
Groetjes Bien

ja hier ook alles goed, alleen wel erg misselijk..
en behoorlijk last van de maag, daar heb ik nu van de huisarts iets voor gekregen..hopen dat dat gaat helpen...

wat leuk dat je het hartje hebt gehoord... ik moet nog even 2 weken wachten voordat ik weer voor controle mag..

groetjes bloem
10wk en 1 dag

Hier alles goed!!!!

Ik heb gisteren de eerste echo gehad en was toen 10w5d.

De volgende afspraak is pas 1 september. Duurt echt wel lang maar ja dat is weer een goed teken.

Ik voel me super goed. ben wel een beetje moe maar heb verder geen enkele klachten. Zoooo heerlijk allemaal. Wel fijn want ik heb natuurlijk al een dochter van 10 maanden.

groetjes Joyce (mv Zoë en 10w6d zwanger)

Hi,

Hier gaat het redelijk. Ben echt supermoe, maar ik slaap ook nauwelijks en als ik slaap droom ik echt vreselijk (gelukkig niet over de baby). Dat is ook de reden dat ik afgelopen week van de trap gevallen ben (vierde-vijfde tree van onder of zo). Heb nu slaaptabletjes gekregen en na 1 nacht goed slapen kan ik er wel weer een paar dagen flink tegen aan.

Voor de rest gaat het goed. De vorige zwangerschap leek ik tegen een depressie aan te lopen, dat lijkt nu wel anders te zijn, gelukkig maar. Helaas hebben wij nog geen echo (9w6d nu), maar we hebben geduld!

Ik vind het wel moeilijk met onze eerste (nu 2 jaar), omdat als ik moe ben, hij vreselijk van me profiteert en net zo lang zeurt tot ik toe geef. Dat kan nog lastig worden. Maar... we hoeven nog maar 7 maanden...

Gr. Tamara.

Hoi hoi,

Hier gaat ook alles wel goed. Ben wel snel moe, maar kan moeilijk echt doorslapen. Wordt wel een paar keer per nacht wakker, maar slaap dan wel weer zo..

Misselijk ben ik wel heel erg geweest, is nu bijna wel helemaal over gelukkig (bij mn zoontje 9 maanden lang misselijk geweest)

Ik heb al 2 echo's gehad en ben ook al voor 1 controle geweest.. Over 2 weken weer een controle.
Ben nu 11w4d...

Gr. Daphne

Ben een beetje nieuw hier, omdat ik jullie wat laat ontdekt heb. Maar toch.

Met mij gaat het goed. Ik ben morgen 15 weken en voel sinds vorige week mijn kleintje heel af en toe savonds heel zachtjes. Het is mijn derde anders had ik het nog niet herkend.

Ik heb van de week voor het eerst weer bekkenpijn gehad, maar gelukkig ging het snel over. Maar ik vrees met grote vrezen.

Ik ben niet meer misselijk en mijn vermoeidheid valt mee. Niet anders dan anders, maar ik ben met 2 kleintjes so wie so vermoeider dan vroeger. nachtje doorhalen? Dacht het niet meer.

Hi Swiepie,

Als je 15 weken bent, ben je dan niet in januari uitgerekend? Niet dat je hier niet welkom bent, maar ik weet dat het leuk is om contact te hebben met meiden die net zo ver zijn....
Ik ben nl bijna 10 weken en half februari uitgeteld. Dus 5 weken eerder zitten we in januari.

Gr. Tamara.

Hier gaat ook alles zo zijn gangetje!
Alleen steeds onwijs moe, word er echt knettergek van!
Maarja we doen het voor een goed doel!
Alleen vind ik het wel zielig voor mijn zoontje, snauw hem af en toe af door de vermoeidheid en kan erg weinig van hem hebben.
Maar heb sinds vandaag 3 weken vakantie dus ik kan af en toe lekker even uitslapen!
Misselijk ben ik maar even geweest ( 3 weekjes) na een keer flink overgeven was de misselijkheid ineens verdwenen.
Afgelopen dinsdag een echo gehad en die zag er erg goed uit. Ben morgen 10 weken zwanger!
Krijg pas weer met 20 weken een echo zeiden ze in het ziekenhuis, vond ik erg jammer, want met mijn zoon kreeg ik er veel meer! 11 augustus moet ik weer heen en hopelijk kunnen ze dan het hartje horen!

Groetjes Mirjam

Terug
Bovenaan