Hoe gaat het met iedereen?

Hallo,

Met ons gaat het goed!
We zijn vandaag precies 9 weken (27-02-2010).
's Ochtends vroeg beetje beroerd, maar dat is gelukkig na ± 2 uurtje over!
Ik ben ook iets sneller moe, maar goed het is voor een goed doel en over 1½ week hebben we vakantie, dus dan pakken we onze rust!!
Over 2 weken gaan we op vakantie!
Dan krijgen de opa & oma's het goede nieuws te horen! He he....eindelijk!!!

Op 07-08-09 gaan we voor het eerst naar de verloskundige aangezien het ziekenhuis geen reden meer zag om ons daar te houden!
We hebben inmiddels toch al 2 echo's achter de rug met goed resultaat (2x hartje zien en horen kloppen, echt geweldig)

We moeten nu beslissen om een evt. een nekplooimeting + bloedtest willen doen voor het opsporen van een kansberekening op een syndroom van down kindje!
Mijn vriend vind het niet nodig aangezien alles welkom is en we hierop al 2½ jaar wachten!
Ik heb mijn conclusie nog niet echt genomen, maar het is natuurlijk een kansberekening, dus 100% garantie heb je nooit en om de rest van je zwangerschap met een stress gevoel te lopen, wil ik ook niet!! Ik wil alleen maar genieten!
Dus de kans is heel groot dat we het niet doen!

Nu is het wachten op 07-08-09 en natuurlijk de vakantie!!

Groetjes,
Vampie

Hoi meiden

Eigenlijk gaat het hier prima, maar...
Wel erg lusteloos en slaap slecht (ook rare dromen). Verder liggen mijn darmen dwars (obstipatie) en af en toe maagpijn. Ook heb ik heel snel last m'n onderrug en billen.

O ja, ik heb ook heel veel last van afscheiding (sorry). Herkennen jullie dit. Ik wissel soms wel 3 x per dag van string.

Verder ben ik dol op zure en hartige dingen. Salades, komkommer in het zuur, zure besjes of een flinke zak chips. (geen wonder dat ik last krijg van m'n maag, hi hi hi)

Kortom: lekker zwanger!

X Suus

Hey meiden,

Hier gaat het ook redelijk, morgen mijn 1e echo en ik ben behoorlijk zenuwachtig.
Ik heb ook alweer last van mijn bekken, dit had ook bij mijn 1e zwangerschap.
Voor de rest ben ik erg emotioneel en kan ieder moment in huilen uitbarsten.
Het loopt ook niet zo lekker op mijn werk dus dat speelt ook wel mee.
Nou wat een geklaag van mij sorry.

Morgen zal ik wel opgelucht zijn, gelukkig moet ik al om 9.00 voor de echo.
En daarna gaan we het vertellen op mijn werk!
vanmiddag hebben we een familie bbq en dan gaan we het daar vertellen!

Iedereen nog een fijne dag gewenst en geniet van de zon!

Groetjes

hoi meiden,

Hier met ons gaat het niet echt goed.
Afgelopen donderdag een hele zware epilepsie aanval gehad en naar de EHBO geweest.
Gelukkig is met de baby niks aan de hand.
Eet me een ongeluk aan gummibeertjes.
Ben alleen 6 kg afgevallen.
Ik ben ook heel erg moe en slaap lekker veel.
Het hartje van de kleine klopt in ieder geval sterk genoeg.
Vandaag zijn we 12 wk en 2 dg zwanger.
Kortom nog ff lekker te gaan.

Groetjes

Hier gaat het allemaal ook wel goed. In de eerste weken een misselijk gevoel gehad (hele dag door), maar er kwam niets uit en was gelukkig snel weer over.
Wel 's avonds graag op de bank voor de tv, en soms daar al in slaap vallen. 's nachts slaap ik ook niet meer zo goed als eerst. Vooral de laatste weken.Ik kan dus ook moeilijk mijn bed uit 's morgens. Ik ben blij als het volgende week is, lekker twee weken vrij....!!
Volgende week wordt het voor ons echt werkelijkheid, dan hebben we eindelijk onze eerste echo (12 wkn). Nu vind ik het allemaal nog erg raar ondanks de kleine kwaaltjes. Afscheiding heb ik ook veel meer dan voorheen, gebruik dus veel inlegkruisjes.
Ik heb dit weekend ook wel gemerkt dat lang uitgaan niet echt goed doet, zondag te lang in bed waardoor ik ontzettend hoofdpijn had. Ja. voortaan toch maar wat vroeger naar huis.

Groetjes (bijna vakantie....!!)

Gister iets te fanatief in de tuin bezig geweest.... (boompje omgezaagd) zucht. Ik heb nu behoorlijk last van mijn onderrug; het begin van mijn bekkenklachten, als het net zo gaat als bij de andere 2. Maar ja, zo kun je alles en in een paar weekjes moet je je weer helemaal gedeisd houden.

Ik heb daar behoorlijk moeite mee, hoor. Maar goed. Ik zal me wel weer aanpassen, haha.

PS: volgens mij zitten hier januari en februari meiden door elkaar. Hardstikke goed natuurlijk, maar typisch. Want uit 1 van de reacties lijkt het alsof we in het februari item zitten, terwijl ik toch echt januari zie staan. Stom forum, haha.

hallo allemaal,met mij gaat het ook redelijk ik krijg volgende week m,n 2e echo,ik ben nu bijna 10 weken zwanger.
Ben wel heel erg moe,en eet de hele dag door,ik heb ook veel last van buikpijn,de dokter zegt dat het bandenpijn is,en m,n borsten zijn super gevoelig .
Ik herken bijna niks van m,n vorige zwangerschap het is dan ook wel een tijdje terug maar toch,dit is toch anders,ik heb al wel het gevoel dat het een jongen word,dat had ik de vorige keer ook ,mijn gevoel was juist!

veel sucses allemaal!!!!

Hallo allemaal!

Met ons gaat het allemaal hartstikke goed!
Ik ben nu 10 weken en 5 dgn.
Eerste weken heel moe geweest maar nu eigenlijk niet meer. Ik ben heel af en toe een btje misselijk maar ik heb gelukkig (nog) niet hoeven spugen.

Leuk om andere ervarigen te lezen.

We hebben onze eerste echo vorige week gehad en een paar dagen geleden het intakegesprek gehad en wat controles.
Over ongeveer 2 weekjes mogen we terug komen om naar het hartje te luisteren.

Groetjes Kat...

Terug
Bovenaan