Hoe gaat het met iedereen?

Hallo,

Ik ben Heidy , ik ben zwanger van mijn tweede kindje. Ik ben 22 februari 2010 uitgerekend. Ik ben nu dus 10 wkn en 3dgn zwanger
Hier gaat alles goed! Het enige kwaaltje waar ik echt hinder van heb is de vermoeidheid. Voor mijn gevoel begint mijn buik al te groeien. Kan niet veel verdragen op mijn buik. Ik heb al 2x een echo gehad , met 6 wkn en 9 wkn en alles was goed. 11 augustus de 12 wkn echo dus daar kijken we naar uit!! Ik heb een cyste ( corpus luteum cyste) in mijn eierstok , iets wat normaal is als je zwanger bent , bij mij iets vergroot ( 7cm), vandaar de echo's.

Iedereen een fijne zwangerschap gewenst!!!

Groetjes Heidy

hoi meiden,

mag eigenlijk niet klagen, voel me goed.
op de kwaaltjes na: bandenpijn (vanaf het begin)
de vermoeidheid neemt iets af,nog niet optimaal.
voel de kleine zelfs draaien, treed er een kramp op die een tijdje aanhoudt.

21 augustus weer een echo, gaan we zien wat het word...als het maar gezond is !

liefs

he hallo iedereen,

nou ik hoor het wel mijn klachtjes zijn net zo als die van jullie,
ik hang momenteel bijna elke morgen boven de wc hij is mijn beste vriend op dit moment hahahaha

verder heeeeeeeel erg moe, soms ben ik er al om 6 uur uit omdat ik naar de wc moet, en dan ga ik daarna gewoon weer terug omdat ik de puf er nog niet voor op kan brengen eruit te blijven, en dan val ik weer in een diepe slaap en dan wordt het soms wel eens 11 uur ( tja ben momenteel werkeloos ze hebben mijn contract niet verlengt toen ze hoorden dat ik zwanger was)

het ellendige daarvan is, dat je hele dagen nu thuis zit, en met die misselijkheid en moeheid echt nergens zin meer in hebt. dus hoop dat die misselijkheid idd met 3 maanden weg trekt dan krijg ik misschien weer zin om iets te ondernemen.

ik heb gelukkig geen last van bloedverlies of afscheiding en ook niet van bekkenkramp wel wat kramp af en toe in de buik zelf maar dat zal mijn baarmoeder wel zijn denk ik.

hebben jullie er ook al last van dat het bovenste knoopje niet meer dicht gaat??

15 aug. de 2e echo als het goed is ben ik dan 12,5 weken en kunnen we dus het hartje horen we hebben het met de 8 weken echo al wel zien kloppen dus dat was al wel gerust stellend.

wij gaan na deze echo ook al beginnen met de kinderkamer langzaam aan in te richten en de meubels uit te zoeken enz.

nou ga nu lekker ff een dutje doen nog , en zo chinees halen heb (weer eens) geen zin om te koken en ja het is zaterdag hoor!!!!

groetjes en voor degene die nog weg gaan een prettige vakantie toegewenst ik moet nog even wachten tot 11 sept, dan vliegen we naar murcia zuid spanje.

kan niet wachten.

groetjes en tot horens

xxxxx jacquelien

Hey Meiden.
Hier gaat het ook reldelijk goed heel erg misselijk geweest van drie dagen minder misselijk ik ben vandaag 10 weken en 5 dagen .echo gedaan hartje klopen gezien . volgende maand naar verloskundige

groetjes aan iedereen ,

Terug
Bovenaan