Hoe gaat het met iedereen?

Hey meiden,

Regelmatig kijk ik hier om het hoekje, maar nu is het aardig stilletjes hier... Ik vraag me af hoe het met iedereen gaat???

Hebben we een break, gaan we ervoor, zitten we in spanning (zwanger/niet zwanger)? Ik heb de behoefte om te praten, maar niet iedereen begrijpt me (vrienden/familie/man) begrijpt me altijd even goed.

Wij hier hebben helaas allemaal hetzelfde meegemaakt, dus wie weet zijn er meer mensen net als ik de behoefte hebben om te praten.

Liefs grotebroer

Hoi,

Lien was het zeker? En hoe gaat het met jou? Ik zie je vaak reageren bij anderen, maar dat zal voor jou dan waarschijnlijk een beetje therapie zijn. Je hebt het misschien gevolgd, ik was degene, zwanger na mk in januari (curettage in maart) en heel onzeker omdat ik soms buikpijn heb. Wel ondertussen alles nog steeds goed. Heb wat minder menstruatiepijn, ben heel moe en heb nog geen spatje bloed verloren. dat stelt me wel wat gerust. Echt zeker zullen we het pas volgende week vrijdag weten, bij de eerste echo. Ik ga gewoon vragen om meteen te kijken, zodat ik niet weer met een moederboekje dat voor niets dient naar huis ga. Daarna is er nog tijd om vragen te stellen, als alles goed is. We zijn dan ook net 5j getrouwd en als het goed is, gaan we vieren, anders heb ik met mijn man afgesproken dat hij Chinees gaat uithalen en dat we thuis eten.Ik weet zo dat ik dan weer met dikke ogen ga rondlopen voor een dag of 2. Ben nu net of net niet 6w zwanger.

Heb jij nog last van de nasleep? Het heeft bij mij wel even geduurd voor ik fysiek hersteld was, heb ook nog 2 maanden met een stukje weefsel en hcg rondgelopen, was heel moe en had ijzertekort.

Ik hoop dat het je goed gaat! Groetjes,

Mati

Hey grote broer,

Hier gaat het ok, beetje rare dagen gehad, afgelopen vrijdag kreeg is ineens zo'n ongelofelijke pijn in mn buik (links onderin) dat de vk bang was dat het misschien een BBZ was. Dus ik moest met spoed naar het ziekenhuis, echo gemaakt was alleen nog maar een miniscuul zwart stipje te zien, dat zou de zwangerschap kunnen zijn, maar je ziet ook gewoon nog niks bij 4w4d. Ze hebben ook bloed geprikt, mn HCG was 152, was prima is voor de zwangerschapsduur. Maandag moet ik terug komen, om 13.00 bloed prikken en dan heb ik om 14.30 een afspraak bij de gyn. Dan weten we meer, maar de gyn zei echt dat er waarschijnlijk helemaal geen reden is om me druk te maken, maar ze wilde het toch wat extra in de gaten houden.
Morgen zal ik wel even wat meer laten horen.

Liefs Jen

Hi,

Hier gaat het z'n gangetje. De vorige keer dat ik hier schreef, was ik na mijn miskraam al 11 weken niet ongesteld geworden. Ik heb toen de pil aangevraagd bij de huisarts (op aanraden van Jen) en die 1 periode geslikt, waarna ik eindelijk weer ongesteld werd. Een rare periode was dat, je voelt je haast alsof je in de overgang bent. Nu is mijn cyclus weer normaal en gaan we er weer voor. Ik ben zelf ook een stuk vrolijker (en weer aan het sporten). Nu die positieve hcg test nog!
Hoe gaat het met jou, grotebroer?

groetjes, Sonica

Hallo grote broer,
Hier ook alles goed hoor! Heb mijn miskraam alweer een beetje verwerkt, er bleven nog lang emoties hangen maar het gaat nu weer helemaal goed. Was netjes gestopt met roken maar door dit alles weer begonnen maar ga nu weer een schone lei beginnen en ben weer gestopt!
Mijn ongesteldheid is uitgebleven dus reken nu maar vanaf mijn bloedverlies bij de miskraam. Heb maar ovulatietesten gekocht om mijn cyclus in de gaten te houden want heb geen idee wanneer mijn volgende ei nu komt maar hoop dat mijn nod dag gewoon 24 okt ongeveer is. Komende week dus maar weer druk aan de klus! Op dit moment allebei lekker grieperig dus hoop van de week allebei weer top fit te zijn..
Weer genoeg gekletst! Hoe is het met jou?

Hoi Mati,

Spannende week voor jou! 5 Jaar getrouwd, ik hoop dat jullie het gaan vieren met een etentje buitenshuis! Hopelijk vliegt deze week voorbij en sluit je hem stralend af. Dat zou super zijn!

Liefs Lientje

Jen,

Vandaag is het voor jou super spannend (en wrs ook de weken er na). Ik hoop dat het goed zit en blijft zitten!

Heel veel suc6 vanmiddag!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan