Hoe gaat het met iedereen?

Sonica,

Ik ben blij dat je je een stukje beter voelt en er weer voor gaat! Hopen dat we snel zwanger mogen raken en blijven natuurlijk!

Toch ben ik benieuwd wat je huisarts en gyn/vk ervan zeiden dat je niet ongi werd? Hadden ze er een verklaring voor?

Liefs Lientje

Solanum,

Bij de 1e mk blijven de emoties lang hangen en nu bij de 2de mk blijft het lichamelijk lang kwakkelen, een mens is soms maar een raar wezen, haha!

Ik hoop jullie je snel weer topfit zullen voelen, met een goede conditie voor een topklus ;)

Liefs Lientje

Hey meiden,

Zo positief als ik was na de curettage, zo prut voel ik me nu... Ik ben nog steeds niet ongi, negatieve testen en dit alles maakt me super onrustig. Ik heb gisteren al een mailtje naar m'n vk gestuurd.

Ik wil verder, maar dat kan ik op deze manier niet. Mijn emoties vliegen alle kanten op, gisteren stond ik nog te stamp voeten als een 4jarige kleuter. Ik baal ervan, want zo ken ik mezelf niet!

Ik ben normaal zo'n rustig en geduldig persoontje, maar daar is weinig van over...

Liefs een verdrietige, boze, ongeduldig, onzekere Lientje

Hey lientje,

Hoe is het met jou??

maandag nog weinig te zien op de echo, maar dat was normaal, mn HCG was van 152 naar 690 gegaan, dus dat is super!! dus het gaat zowaar goed :)

Volgende week donderdag mag ik terug komen voor een echo, zou dan ergens 6/6,5 week zwanger zijn, dus dan moet er echt iets te zien zijn! Ben benieuwd!!

Liefs Jen

Jen,

Dat klinkt goed zeg! Van 152 naar 690, super! Mijn duimpjes blijven draaien voor jou!

Mmm, zullen we het maar even niet over mij hebben? Ik ben in een dip beland... Ik ben nog niet ongi en baal er echt van. Ik wil verder, maar kan zo niet verder. Ik moet nog 2 weken wachten van m'n vk en dan kan ik bij de huisarts medicijnen ophalen.

Ben het zat en het vertrouwen gewoon echt een beetje kwijt, de tranen zitten deze week dan ook erg hoog.

Jouw verhaal doet me goed, dat geeft weer power!

Liefs Lientje

Hoi Allemaal,

Ik heb net als jullie behoefte om over mijn miskraam te praten. En ook het gevoel om weer zwanger te willen zijn.

Ik kan ontzettend goed met mijn partner praten, maar ik heb behoefte om met mensen te kletsen die precies weten hoe het allemaal voelt.

Ik voel me ook rot, kan om het minste of geringste huilen en ben op dit moment een echt niet leuke vriendin voor mijn partner. Ik zit hem alleen maar op de huid. Verschrikkelijk vind ik dat, maar het gevoel kan ik niet tegen houden. Misschien dat jullie weten wat ik bedoel!

Weet je ik probeer er een beetje luchtig over te denken en hou mezelf de hele tijd voor dat het goed is geweest dat mijn lichaam heeft gevoelt dat het niet goed zat. Maarja das een soort overlevingsstrategie ofzo.Want ik voel me verschrikkelijk!

Ik schrijf veel over wat er allemaal gebeurd is en zeker praten met jullie gaat me helpen alles een plekje te geven en weer een leuk en gezellig mens te zijn!

Liefs van Janine

Hoi janine,

Heftig he zo'n miskraam, ik vond het er ook echt inhakken, vooral de tweede!! Je moet jezelf de tijd gunnen om weer een beetje op orde te komen!! Het is echt niet niks hoor, je verliest iets waar je waarschijnlijk al een tijdje over droomt!
Je kan hier iig al je verhalen en vragen kwijt!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan