Hoe gaat het met iedereen?

Hoi,

Ik ben gisteren bij de gyn geweest met een bang hartje, verwachtte niets te zien. Maar er knipperde wel degelijk een piepklein hartje in mijn buik! Het is nog te vroeg om te zeggen of alles goed zal komen, daarvoor moet hij kunnen vergelijken met een volgende echo maar het is ene begin! Maandag ga ik het op 't werk vertellen want dan moet ik meteen thuis blijven owv besmettingsrisico's. Dus ik kan meteen mijn kindjes elke dag van school gaan halen en lekker veel rusten!

Op hoop van zegen! Als je dit meemaakt dan vergeet je snel het verdriet en de zorgen die een miskraam met zich mee hebben gebracht. Binnen een week of 7 zal ik pas echt kunnen genieten). Veel succes aan iedereen!

Mati

Hoi Janine,

Dat wat jij geschreven hebt, kon ik momenteel wel geschreven hebben, dus gooi alles er maar uit, want we herkennen er allemaal wel iets van.

Ik was heel sterk en krachtig na de curettage, maar hoelanger de ongi nu op zich laat wachten, hoe onzekerder ik word... Laat m'n lijf me nu echt in de steek? Wat is er allemaal loos???

Net als jij kan ik goed praten met m'n man en hij begrijpt het ook allemaal. Maar hij zegt ook vaak dat het gevoel voor mij gewoon anders is dan voor hem, het gebeurd in mijn lijf. Ik snap wat hij bedoeld en dan is het fijn om hier met elkaar te kletsen, wij kennen het gevoel allemaal. We zullen er allemaal anders mee omgaan, maar dat geeft niet, we hebben wel hetzelfde meegemaakt.

Liefs Lientje

Mati ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

Wat super, helemaal geweldig!!! Ik kreeg gewoon kippevel toen ik je berichtje las, echt super!!!

In het normale leven steeken dit soort verhalen soms wel, maar hier niet. Je weet hoe gelukkig je kunt zijn met het nieuws, maar ook wat de angsten zijn, dus gewoon lekker blijven kletsen hier.

Hoe ging het op je werk? Waren ze begripvol?

Liefs Lientje

Hey meiden,

Hier rommelt het wat, net een beetje een vage kleur afscheiding...zou het dan eindelijk??? Ik hoop het toch zo, dat ik snel ongi word. Vandaag is de curettage 7 weken geleden...

Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan heb ik ruim anderhalf week vakantie, zo lekker!!! Vandaag heb ik me weer volledig beter gemeld, ook weer klaar met dat gezeur van het ArboNed en het uwv.

Liefs Lientje

Hoi Lien,

Wat een fijne reactie, echt lief. Natuurlijk veel te veel gegeten, 't was all you can eat.

Ik heb echt de allerlaatste moment afgewacht op het werk en het er uit gegooid. Ik heb een leidinggevende functie en ze vallen van de ene dag op de andere zonder leidende figuur, niet makkelijk voor hen. Maar ik vond het vooral moeilijk omdat nu de bal aan het rollen is gegaan. Ik kan nu niet meer verwachten dat het stil blijft, daarvoor weten teveel mensen het. Nu dus hopen dat het goed blijft gaan, anders weer al die 'proficiat' en 'hoe gaat het' berichtjes pareren. Niet fijn. Was ik maar 24 november, voor de 12 weken echo, dan kan ik pas genieten.

7 weken is wel lang, bij mij heeft het exact 5 weken geduurd en dat is al langer dan de gemiddelde cyclus. Maar daarna was 't wel redelijk regelmatig tussen de 24 en de 32 dagenHopelijk zijn die eerste tekenen ook de juiste, dat de situatie duidelijk is.

Dikke knuffels,

Mati

Hey dames,

Hoe is het hier, voor mij nog 2 nachtjes slapen en dan is de echo! dan ben ik 6 weken en 4 dagen. Mati, we ontlopen elkaar niet zo heel veel qua zwangerschaps duur of wel?? Ik zit 23 november op de 12 weken.
Ik mag donderdag voor een echo, dan de 22ste oktober weer, dan twee weken later weer en dan 2 weken daarna weer. Dus bij 6,5 / 7,5 / 9,5 / 11,5 week. Tenminste als het goed blijft gaan natuurlijk

@ lien. Bij mij duurde het de eerste keer ook 6 weken voor het weer opgang kwam (ik had na 6 weken een poditieve zwangerschapstest na de mk, maar ik wist door een echo dat ik twee weken daarvoor mn ei had gehad), maar als ik jou was zou ik gewoon de dokter of de vk nog is bellen, soms schrijven ze voor een maandje aan de pil te gaan om je cyclus weer een zetje in de goede richting te geven. Klinkt heel dubbel, maar dan weet je wel waar je aan toe bent!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan