Hoe gaat het met iedereen?

Hey meiden,

Hier alles oke, zoals ik al zei lekker aan 't genieten van onze vakantie. Leuke dingen, maar ook bezig met dingen in huis waar we normaal niet aan toe komen. Geeft me wel een voldaan gevoel. Verder niet veel bijzonders.

Hoe is ie verder met jullie?

Liefs Lientje

Hey meiden,

Ik ben nog steeds lekker aan 't genieten, morgen met m'n mams naar A'dam. Vandaag nog even wat dingen schoonmaken/opruimen, want zondag is m'n hubbie jarig.

Geen grote partij, maar alleen de familie. We geven samen altijd 1x per jaar een grote BBQ en dan vieren we onze verjaardagen altijd in 1 keer.

We hebben niet een groot huis en wel een grote tuin, dus dat gaat perfect op die manier. Dit jaar viel de BBQ alleen in het water, door de mk en curettage. Volgend jaar een extra grote party!!!

Liefs Lientje

Hallo allemaal
Hoe is het met iedereen?
Met mij wisselend, de ene dag ben ik nog een beetje verdrietig over het kindje dat niet gaat komen en de andere dag weer heel positief dat mijn eisprong of ongi heus wel binnenkort gaat komen..
En we voor nieuwe kansen kunnen gaan.
Maar ja inmiddels dag 35 en nog steeds niks..
Wel wat wit slijmverlies met soms wat dradig maar niet echt veel ook nog steeds geen positieve ovu test..
Zo frustrerend!
Maar ja we gaan maar gewoon vrolijk door!
Lientje lekker genoten van je vakantie?
Bij mij kunnen de weken ook niet snel genoeg gaan over 7 weken ook lekker vakantie!

Liefs S

Solanum,

Wat een irritante periode vond ik dat, dat wachten op de ongi na de curettage. Emoties waar ik niks mee kon, iedereen die vraagt hoe gaat het? Met de kiezen op elkaar een goed antwoord, maar van binnen voelde ik me zo prut. Toen ik eenmaal ongi werd, na 9 weken ofzo, ging er een zucht van verlichting door em heen. Eindelijk de mk achter me laten (vergeten doe ik het nooit, beide niet) en weer voor uit kijken.

De emoties zijn trouwens wel stabieler, maar nog steeds niet de oude, vd week tijdens een vergadering waren daar ineens de tranen. Ik baalde enorm en schaamde me kapot. Het hoort er allemaal bij ik weet het, maar ik wil weer zo graag die sterke, onverwoestbare Lientje zijn... Ik denk dat je me wel snapt!

Ik duim voor jou dat je snel duidelijkheid hebt op welke manier dan ook!!!

Veel liefs Lientje

Dank je Lientje voor je woorden!
Ik herken het heel duidelijk! Zie het ook als een soort afsluiting als ik ongesteld zou worden dan kan ik tenminste verder!

Liefs S

He Lientje
Goed nieuws ik ben ongesteld geworden! Helemaal blij en voel me weer helemaal top..
Op naar de volgende ronde!
Wanneer is jou nod dag of ben je nog in afwachting van je menstruatie?
Het is zeker stilletjes.... joehoe waar is iedereen? hihi

Hoi Solanum,

Wat kun je dan blij zijn met een ongi he? Super meis, je lijf doet het nog. Ik was het vertrouwen in m'n lijf toen een beetje kwijt.

Weet niet zo goed wanneer m'n nod is, na m'n curettage heb ik ongeveer 9 weken op m'n ongi moeten wachten. Normaal een cyclus van 28 dagen, dus dat is even afwachten. Maar ongeveer met 2 weken ofzo...

En voor de rest...joehoe! Hoe gaat ie? Haha!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan