Hoe gaat het met iedereen?

Hallo meiden
Hoe is het hier?
Hier in afwachting van mijn vruchtbare dagen weer spannende tijd dus!
Hopelijk werkt mijn mannetje weer volledig mee hihi
Hou jullie op de hoogte!
Hoe is het verder met iedreen? het is rustig hier!

Gr S

Hoi dames,

Hier alles goed, ik ben in winterslaap, vandaag dat ik niet zo veel kom kletsen. Heb vorige week weer een echo gehad, alles zag er super uit en baby was goed gegroeid, ben vandaag 10 weken. De magische grens van 12 weken komt steeds dichter bij. Ik mag de 18de weer voor een echo, daarna mag van mij echt iedereen het weten! dan ben ik 11,5 week, dus de kans dat er dan nog wat misgaat (dat zei de gyn trouwens afgelopen echo ook al, dat de kans dat het mis gaat na een goede echo na 9 weken extreem klein is) maarjah het is en blijft spannend.

@ lientje, spannend weer hoor, dat wachten op een NOD en je weet niet wanneer hij precies gaat komen!! Hoop voor je dat je deze ronde weer zwanger bent!

Liefs Jen

Hoi Solanum,

Jij weer lekker aan de klus ;) gebruik je ovulatietesten? Wij niet, plan ook niets, we zien het wel.

Het is idd rustig hier, niet alleen deze topic maar het hele forum, daar lijkt het op.

Veel klusplezier!!!

Liefs Lientje

Jen,

Wat super!!!!!! Wat ben ik blij voor je, helemaal geweldig!!! Nu kun je echt helemaal gaan genieten!

Is je werk al op de hoogte? Reageerden ze nu wel normaal?

Liefs Lientje

Hey meiden,

Ik zou woensdag ongeveer ongi worden, maar helaas was dat zaterdag al het geval. Nou ja, geen gestress zoals de vorige keer (9 weken wachten) maar gewoon weten waar je aan toe bent.

Op naar het volgende avontuur ;) we gaan voor de fun!!!

Liefs Lientje

Jammer Lientje, maar wat je zegt is ook wel waar: beter te vroeg dan weken in de stress zitten...
Ik hoop dat de volgende maand meer succes met zich meebrengt voor je.

Ik heb morgen mijn NOD, maar het kan net zo goed over een week zijn. Heb 3,5 week na de curettage (6,5 week na de eigenlijke miskraam) mijn eerste menstruatie gehad en als ik dan van een cyclus van 28 dagen uitga, kom ik op morgen uit als NOD. Ik heb echter al wel vaker lange cycli gehad (rond de 35 dagen, zelfs een keer 42), dus ik verwacht dat mijn NOD nog wel langer kan duren.
Ik probeer het geduld op te brengen om morgen nog niet te gaan testen... Het blijft zo spannend allemaal. Ik wil zo graag dat gevoel van 'zwanger zijn' terug...
Hoe is het met de andere meiden?

Lees nu het berichtje van Jen pas.
Meid, wat fijn voor je dat het zo goed gaat! Nog maar 1,5 week en je zit op die magische 12-wekengrens! Heerlijk dat je een goede echo hebt gehad en dat het kindje goed gegroeid is. Het is je zo gegund... Geniet ervan!

Liefs Elin

Terug
Bovenaan