Hoe gaat het met iedereen??

hallo meiden,

hier gaat alles goed. na de bevalling had ik gelijk geen last meer van mijn bekken.
renske is helemaal trots op haar zusje julia,ze legde gelijk in het ziekenhuis haar nijntje bij julia in bed.
Julia had wat moeite om de fles leeg te drinken maar dat gaat nu goed sinds een paar dagen omdat we een 3 standen speen gebruiken.
'snacht is het nog heel wisselend soms slaapt ze bijna 6 uur door en de andere keer komt ze om de 3 a 4 uur.
verder hebben wij hier niks te klagen. Julia is een vrolijke meid die heel tevreden is.

@ Al1979: heel veel succes als de bevalling gaat beginnen ik duim, voor je dat je je kindje vandaag nog in je armen kunt houden.

heel veel liefs

Leuk om alle verhalen van iedereen te lezen.
Het is hier druk! De kerstvakantie is voorbij en mijn man moet gewoon weer werken en Emma moet elke ochtend om half negen gewoon op school staan en op tijd weer opgehaald worden.
Vooral de ochtenden zijn een uitdaging! Maar het lukt. Verder nog steeds kraamvisite, Lotte is ruim 5 weken. Eerlijk gezegd ben ik daar wel klaar mee, al is het altijd weer gezellig,
Lotte is heel erg makkelijk, ze slaapt goed, drinkt haar flesjes en poept makkelijk. Ze huilt eigenlijk alleen als ze honger heeft of opgepakt wil worden.
Mijn oudste was wel anders hoor! Toen had ik mijn handen echt vol!

@ Reisa,

Hier ook nog steeds kraamvisite, en Pepijn is al 6 weken. Ik heb de helft nog niet eens gezien! Maar ja ook vaak afbellers ivm sneeuw toen.
Ik heb t ook wel beetej gehad. Met Myrthe kreeg ik met 6 weken als verassing een kraamfeest en hadden we gelijk iedereen gehad. Ik hoop dat het nu weer komt, ik wacht in spanning af hahaha

Succes AL1979, ik hoop dat je vandaag of morgen of in elk geval binnen zeer korte tijd de kleine in je handen kunt houden.

Bij ons gaat alles goed. De eerste week was druk met visite maar omdat we natuurlijk in Kenia wonen toch iets minder.
Gijs is een lief en rustig mannetje. Hij huilt eigenlijk alleen wanneer hij honger heeft of last heeft van zijn buik.
De afgelopen 3 dagen waren wat zwaarder omdat hij last had van zijn darmen. Je zag dat hij er erg last van had. Hij wilde alleen bij mama liggen. Gelukkig sliep hij 's nachts wel in zijn eigen bed. Ik denk dat het was vanwege de overgang van gele naar groene poep ofzo want eerst zaten er nog stukjes geel in en vandaag was het alleen nog maar groen en is hij weer een stuk rustiger.
Met mij gaat het prima. Was lichamelijk snel opgeknapt en binnen een week weer opgewicht. Was ook maar 7 kg aangekomen en de eerste maanden eerst 6 kg afgevallen door de misselijkheid en overgeven.
Merk wel dat ik nog wel mn rust moet nemen zowel lichamelijk als geestelijk.
Komende week terug naar de gynaecoloog voor de laatste check up, Gijs is vandaag precies 6 wkn en ook moeten we die dag naar de kinderarts voor een vaccinatie. Ben benieuwd hoeveel hij nu weegt, 3 Weken geleden woog hij 4260 gr...

Succes AL1979, ik hoop dat je vandaag of morgen of in elk geval binnen zeer korte tijd de kleine in je handen kunt houden.

Bij ons gaat alles goed. De eerste week was druk met visite maar omdat we natuurlijk in Kenia wonen toch iets minder.
Gijs is een lief en rustig mannetje. Hij huilt eigenlijk alleen wanneer hij honger heeft of last heeft van zijn buik.
De afgelopen 3 dagen waren wat zwaarder omdat hij last had van zijn darmen. Je zag dat hij er erg last van had. Hij wilde alleen bij mama liggen. Gelukkig sliep hij 's nachts wel in zijn eigen bed. Ik denk dat het was vanwege de overgang van gele naar groene poep ofzo want eerst zaten er nog stukjes geel in en vandaag was het alleen nog maar groen en is hij weer een stuk rustiger.
Met mij gaat het prima. Was lichamelijk snel opgeknapt en binnen een week weer opgewicht. Was ook maar 7 kg aangekomen en de eerste maanden eerst 6 kg afgevallen door de misselijkheid en overgeven.
Merk wel dat ik nog wel mn rust moet nemen zowel lichamelijk als geestelijk.
Komende week terug naar de gynaecoloog voor de laatste check up, Gijs is vandaag precies 6 wkn en ook moeten we die dag naar de kinderarts voor een vaccinatie. Ben benieuwd hoeveel hij nu weegt, 3 Weken geleden woog hij 4260 gr...

Hoi Reneke en de anderen natuurlijk, hier begin ik eindelijk weer een beetje mezelf te worden. Na alle emotionele gebeurtnissen van de afgelopen 3 weken krijg ik weer meer energie en voel ik me een stuk beter. Paddy slaapt prima, al wil hij het liefst bij me liggen. Hij komt goed aan en zit nu op 6 voedingen. Morgen hebben we ons kraamfeest dus ook met bezoek is het nog niet heel druk geweest, ben ik wel blij mee want dat had ik er even niet bij kunnen hebben. De oudste twee zijn dol op hun broertje en er wordt bijna gevochten om wie hem zijn flesje mag geven.

Fijn dat jullie allemaal een beetje je draai gevonden hebben!

he meiden,

hier gaat het prima, Mare is een heerlijk grietje.
ik geef bv en geniet er heel erg van, bij Jade was ik elke keer zo ziek van de borstonsteking dat ik na 6 weken moest stoppen. Mare is nu 6 weken en doet het super, ze komt om de 4 uur en slaapt soms eens door. ze groeit onwijs!!! met mij gaat het ook goed, moet alleen nog heen voor controle omdat ik een verzakking heb.Jade is een hele lieve zus en helpt met alles. ze is ook al helemaal gewend aan de nieuwe situatie. echt genieten.

Hier gaat het sinds 2 dagen echt een stuk beter!
Ik zat er met oud en nieuw echt even doorheen. Iedere dag maar 2 uur slaap en de rest van de tijd zeer gefocust op Robin omdat hij zo misselijk en benauwd was. Gelukkig heeft de dokter goed geluisterd en meegedacht. Toen zijn tips niet werkte heeft hij domperidon voorgeschreven, een medicijn voor reflux. Nu is Robin alleen na de voeding nog aan het worstelen, maar voelt zich de rest van de dag een stuk beter. Ik heb opeens een hele andere baby! Hij drinkt nu weer meer en slaapt ook langer door (ik ben nu zelfs eerder wakker dan hij!). Ook heeft hij nu energie genoeg om goed om zich heen te kijken. De eerste geluidjes (naast het kokhalzen) krijgen we nu te horen en soms zweren we dat hij al lacht.
Ik heb gisteren lekker op de bank geslapen en alleen wakker geworden om hem te voeden. Jemig, dat was lekker! Lichamelijk gaat het goed met mij. Alleen mijn rug voel ik van het dag en nacht lopen met een draagdoek om.
Amber is de ene dag erg lief en de andere dag net een baby. Lekker aan het uitdagen. Ik vind het jammer dat ik haar niet de aandacht heb kunnen geven die zij verdiend door het puzzelen met haar broertje.
Kraambezoek? welk kraambezoek? De ene helft laat nog niets van zich horen (tja het is toch je tweede ofzo??) en de andere helft heb ik zelf afgehouden hahaha. Ik had er eerlijk gezegd ook echt geen zin in. Af en toe iemand. We hebben op de kaart gezet dat ze woe avond en zondag middag mogen komen zonder aankondiging. Ik verwacht de komende zondagen wel wat drukte.
kortom het voelt alsof we nu een gouden tijd tegemoet gaan ;)
Leuk om zo te lezen van iedereen!
En Al, volgens mij........ ik duim voor je! Succes!

Terug
Bovenaan