Hey allemaal,
met mij ook alles goed, blij verlost te zijn van mn buik. Maar jammer dat ik nog niet erg veel kan, kleine wandelingetjes en boodschapjes lukken al wel. Zolang ik maar blijf bewegen want lang stilstaan op mn benen is niet lekker. Eergister voor het eerst gefietst, dat viel wel tegen voelde nog alsof ik 30 weken zwanger was, mijn bekken vond het niet prettig.
Ik geef borstvoeding en dat prikt af en toe nog wel, beetje eelt kweken. Ik heb de tepelhoedjes afgebouwd, maar dat valt nog wel tegen. Hanna drinkt prima, overdag om de 3-4 uur en de laatste voeding om 10 uur. Daarna slaapt ze 6 uur door tot 4 uur en de eerste voeding van de dag is weer om 7 uur. Dus een hoop meer slaap voor mij. Om 4 uur 's nachts moet ik haar nog wakker maken voor de voeding dus als het mee zit hopen we over 4 weken haar te kunnen laten doorslapen.
Voor de rest slaapt die kleine nu sinds vrijdag ingebakerd in haar eigen ledikantje. In de kinderwagenbak vond ik zo oncomfortabel, en in de woonkamer was het veel te onrustig, ze werd er erg huilerig van. Het is voor Thomas ook beter, een beetje duidelijkheid waneer het om hem en wanneer het om Hanna draait. Vooral omdat hij gister jarig was en ik hem in het middelpunt wilde zetten, bij elk cadeau riep hij weer "voor baby".