Hoe gaat het met iedereen?

Hebben zo langzamerhand de meesten de ergste misselijkheid en moeheid (als je die al had) achter de rug?
Ik vind het nu een stuk sneller gaan dan die eerste weken, donderdag ben ik alweer 15 weken zwanger! Ik ben niet meer misselijk, en ook niet meer zo super moe. Al moet ik zeker rekening houden met wat ik wel en niet allemaal op één dag wil doen... Maar deze periode bevalt me beter dan die eerste weken en de tijd gaat dan ook veel sneller.
Ik kijk heel erg uit naar de 20 weken echo! Het is dan weer super spannend of alles er goed uit ziet en we willen wel erg graag weten wat het wordt... Daarna beginnen we ook met de babykamer en het kopen van alle benodigde spullen. En daar heb ik natuurlijk ook erg veel zin in. Beginnen jullie daar ook pas na de 20 weken echo mee, of al eerder? Benieuwd naar een kleine update van iedereen!

Hej!
Hier ook alles goed! Nog wel een beetje moe,maar zoals jij dat al zegt moet ik ook echt rekening houden met wat ik wel en niet in een dag prop..Gister iets te veel..Was ook nog s mn verjaardag en lag veelste laat op bed omdat er nog een veearts moest komen voor een kalfje...Slecht geslapen en vandaag maar lekker rustig aan doen dus.
Ik kan ook niet wachten op de 20 weken echo! Wij mogen 17 juni! Wij willen ook erg graag weten wat t word. Ben al wel begonnen aan t kamertje. Behang trekken haha. Gaat gelukkig heel makkelijk! verder nog niet veel gekocht of gedaan. Zal idd pas na de 20 weken echo wat meer gaan doen.

Hoi hoi,
Hier gaat het ook steeds beter. Nu alleen mog maar 's morgens misselijk. Moeheid is nagenoeg weg.
Ik ben zaterdag 15 weken. De tijd vliegt.. Wat spullen hebben wij nog veel van onze dochter, alleen moeten we nu alles dubbel hebben. Ook weten wij nog niet of we de 20 weken echo doen. Hebben we bij onze dochter ook niet gedaan, vooral omdat het geen pretecho is. Krijg toch al elke keer een echo als ik bij de gyn kom, ivm de groei van de tweeling. Dus zij was een verrassing. Nu wil ik het opzich wel weten, maar mijn man niet, dus zit een beetje in dubio. Al met al gaat het steeds beter.

Hallo allemaal,
Gelukkig gaat het al wat beter met de kwaaltjes: iets minder moe en misselijk. En we gaan lekker op vakantie vandaag, dus een hele week relaxen en genieten op Kreta in het vooruitzicht :)
Minder leuk is de uitslag van de combinatietest: vanwege verhoogd risico op chromosoomafwijkingen moet er een vruchtwaterpunctie worden gedaan. Gelukkig is de kans dat alles goed is nog steeds het grootste! Hopen maar dat het ook echt goed is!!
Tijdens de echo vandaag hebben we wel weer kunnen genieten van onze kleine gup die lekker aan het zwemmen en bewegen was. We hebben zelfs nog een heel mooi 3D plaatje meegekregen, zo bijzonder om te zien. We proberen de zorgen van ons af te zetten en te genieten van nu. Over ruim anderhalve maand zien we wel weer verder...

Hier gaat het super. Behalve dan dat ik me echt niet zwanger voel. Wat het heel beangstigend is, maar volgende week dinsdag weer echo dus tot die tijd gewoon wachten. Verder alleen maar moe moe en nog meer moe... Dus eigenlijk gewoon perfect. Donderdag al weer 11 weken!!!

Eindelijk na alle inlogproblemen kan ik er weer op. Ik laat me altijd ingelogd staan maar ineens mocht ik niet meer meepraten op het forum :S.

Hier alweer de 12 weken grens voorbij. Ik ben nagenoeg niet misselijk meer, wel nog veel moe i.c.m.hoofdpijn. Ik vermoed dat mijn waardes (Hb, ijzer en bloeddruk) wel weer eens laag kunnen zijn. Maar daar wordt ik ook extra voor in de gaten gehouden omdat ik binnen een jaar weer zwanger ben geworden. Verder ben ik na bijna 6 kilo afgevallen, nu eindelijk redelijk stabiel en kan ik echt weer genieten van het zwanger zijn.

Ik kijk erg uit naar de 30e, dan hebben we de geslachtsecho en daarna lekker op vakantie! Whoehoe, voor het eerst in bijna 3 jaar! Zo'n zin in!!

Verder heel erg hard gelachen samen met een vriendin. Die stuurde me van de week een foto (van haar oudste met een shirt "Stoer ik wordt grote broer" ), waarop ik reageerde, dat het bij het zwangerschapszwemmen (waar we elkaar origineel van kennen) weer druk gaat worden. Blijkt dat we maar 5 dagen schelen :)

Daarnaast was mijn vader jarig dit weekend en dat hebben we als gelegenheid gebruikt om het iedereen te vertellen, de dag erna naar mijn schoonouders om het hun te vertellen. Toen heeft onze oudste voor het eerst bij opa en oma in hun zwembad gezwommen (eerder was het nog te koud)

Kortom hier een hele blije tikje (over)enthousiaste mama!

Terug
Bovenaan