Hoe gaat het met iedereen?

Wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat.. Hier gaat ook alles goed, de vermoeidheid begint minder te worden en krijg mijn energie weer een beetje terug gelukkig.. Vandaag 12 weken en 1 dag en 21 mei weer een afsraak bij de verloskundige.. We zijn al wel een beetje aan het rondkijken wat we allemaal nodig hebben aan spullen en wat voor kinderwagen we willen en ik wil de babykamer vast een keer gewoon witten omdat die muren nog nooit zijn getext dus die zuigen zich helemaal vol en dan na de 20 weken een mooie rose of blauwe kamer gaat worden ;)

hoi ladies,

hier ook eindelijk niet meer misselijk en stukken minder moe! heerlijk, dat tweede trimester!! de vorige keren ook mijn favoriete stuk van de zwangerschap: al wel zichtbaar zwanger maar lekker energiek en nog niet te log ;-)

verder een supergoede uitslag van de combinatietest (1:1600) gehad twee weken geleden dus erg gerustgeteld (al is het geen garantie natuurlijk).

en, sinds afgelopen dinsdag voel ik ons kleintje een paar keer per dag schoppen :))) zo schattig, ik word er elke keer blij van! bij mijn oudste volede ik het pas met 18 weken, maar bij de tweede herken je het sneller en voelde ik het net als nu met zo'n 14 weken.
vind het zo gezellig weer en verheug me er op om mijn kindje weer de hele dag te voelen, zo knus!!

verder 10 juni de 20-weken-echo (dan ben ik 19wk 1dg). superspannend, die hele medische check..

hier hoeft overigens niks aangeschaft te worden, heb alle babyspullen nog bewaard van de oudste twee.

en ladies die de tweed ekrijgen: ik von de overgang van 1 naar 2 kinderen qua drukte groter dan van 0 naar 1 kind. de mentale impact is van 0 naar 1 groter overigens (maar dat lijtk me logisch). het gezegde 'one is a dog, two is a zoo'vond ik wat dat betreft helemaal kloppen! maar, en dat is het allerbelangrijkste, het is superleuk, twee kinderen!! en ik hoop natuurlijk dat dat voor drie ook geldt ;-))

succes en geniet allemaal dames!!

Terug
Bovenaan