Hoe gaat het met iedereen?

Ik kan ook eindelijk weer inloggen!!
Het gaat hier ook erg goed!
Vandaag weer een echo gehad, door bloedverlies vorige keer kon ze de termijn niet goed bepalen.
Vandaag wel en het was precies 11 week. Al druk aan het bewegen!! Leuk om te zien!
We hebben het nu al wel aan veel mensen verteld, leuke reacties!

Leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat!
De kwaaltjes wat op z'n retour, heerlijk is dat.
Ook hier, misselijkheid alweer een paar weken over en krijg ook weer meer energie en hoef niet meer iedere middag te slapen. Ben ook weer volledig (3 dagen) aan het werk. Vrijdag alweer 15 weken!
Afgelopen maandag weer een echo gehad, onze 2 beebjes waren lekker beweeglijk en de onderste ging telkens schoppen naar de bovenste (ze zoeken nu al contact ;-)
30 mei is de volgende controle en 3 juni hebben we de 20 weken echo (dan 18 weken). Maar gaan 8 juni met vakantie, dus die wilde ik nog graag ervoor.
Ben zo benieuwd wat de geslachten zijn!! Maandag was het nog niet te zien helaas.

Inderdaad leuk om weer ff van iedereen een update te lezen! Heb ook ff niet mee kunnen schrijven, maar ben er ook weer! Ook hier alles goed, nog wat last van moeheid en misselijkheid, maar wordt beter! Gisteren de termijnecho gehad en paar dagen kado gekregen, vandaag 12 weken en 2 dagen.. kleine beweeglijke beeb gezien, erg leuk! Hij/zij liet zich ook niet makkelijk meten haha.. nu al lekker eigenwijs.

Wat leuk dat het bij iedereen goed haat en de klachten afnemen. Over een paar maanden zitten we weer te puffen dat het zo zwaar is haha dus genieten maar.

@novembermama dat is dan nog wel even spannend, fijn dat de kans groot is dat het goed is.

Vakantie.... Lijkt me lekker. We hebben de week na de Pinksteren vrij maar gaan niet weg. Moeten nieuwe tegels in de tuin. Dat is nu 1 grote zandbank nu de oude weg zijn. Zoon lief vind het geweldig, mama wat minder want nu lijkt het overal een zandbak:).

Verder gaat het erg goed ook hier geen ongemakken en de vermoeidheid minder idd opletten dat we niet teveel leuke dingen plannen op 1 dag.

Ik vraag me steeds vaker af hoe het zou zijn met een tweede kindje. Zou het zwaar zijn of gaat het makkelijker dames met ervaring kom maar op :)

Hier ook alles goed! Nu bijna 12 weken en de misselijkheid neemt af. Ook de extreme vermoeidheidsmomenten komen nu minder vaak, jeuh :) Twee echo's gehad en die waren allebei goed, zo leuk om je kindje te zien bewegen! Volgende week donderdag combinatietest, dat wilde mijn vriend graag (heeft ie toch een vorm van controle denk ik ;), ik vind het prima. Maak me er eigenlijk niet druk om, zie het meer als een bevestiging dat alles goed is. Misschien naief, maar het voelt gewoon allemaal zo goed! @novembermama: hartstikke goed dat je zo positief bent, daar neem ik een voorbeeld aan mocht het bij mij ook een verhoogde kans zijn.

Ik kan ook eindelijk weer eens inloggen.
Hier gaat het allemaal wel goed had wel sinds 2 weken meer last van misselijkheid en moet overgeven als ik te sterke geuren ruik. Maakt niet uit of dat schone was of de vaatwasser is pfff. Zaterdag ben ik precies 11 weken en 14 mei hebben we de 2de echo kijken er echt naar uit. Vermoeidheid gaat eigenlijk wel hangt er van af hoeveel ik op een dag doe. Buikje begint nu ook al beetje meer te groeien en zelfs anderen kunnen dit zien ( die het dan weten ;)) Na deze echo gaan we het ook aan de andere kennissen en vrienden vertellen heb daar nu al zin in :)

@4atas, vraag ik me idd af. Iedereen om mij heen heeft het maar steeds over "dat het zo druk wordt".
Zo'n lekker inkoppertje, maar daar ga ik ook wel enigszins vanuit, dat het niet altijd makkelijk en wel druk zal zijn (straks 17 maanden leeftijdsverschil). De andere kreet die ik ook veel hoor "Na het eerste jaar pluk je er de vruchten van, ze zullen zoveel aan elkaar hebben" (dat hoop ik ook, maar ik heb genoeg voorbeelden dat het ook niet zo hoeft te zijn...)

Kortom daar wordt je ook geen snars wijzer van...Moeders met ervaring, ik lees ook met u mee ;)

hier neemt misselijkheid ook af helaas wel veel last van maagzuur maar daar heeft vk een middeltje voor gegeven gelukkig de vermoeidheid wordt helaas erger dus binnenkort maar even kijken bij huisarts hoe het met mijn vitamine d staat die is bij mij snel te laag omdat mijn lichaam die niet goed pakt plus ik slaap slecht momenteel had ik bij mijn zoontje ook.

Terug
Bovenaan