hoe gaat het slapen met de kleintjes.

A

Anoniem

Guest
ik vraag me af hoe jullie en de kleintjes slapen.
femke slaapt s`nachts meestal door en ik vind dat al best snel.
hoe is het met de kleintjes bij jullie

Hoi hoi,

Ook hier gaat het slapen snachts perfect.
Meagan slaapt al vanaf de 2e week snachts door. Omdat ze zo goed op gewicht zit mag dit ook dus erg fijn hoor!
Ze krijgt haar laatste voeding meestal tussen 22.00 en 23.00 maar gisteren was het zelfs 21.30 en gewoon doorgeslapen.
Dat was bij mijn zoon wel anders hoor.

Groetjes Linda

hoi,

hier is het doorslapen wat minder...

vaak rond 23.00 de laatste fles en dan om 5 uur weer en dan rond 9 uur half 10 weer.

Liefs Pascale(mama van ryan   05-12-2007)

Thijmen krijgt bv op verzoek.
Komt meestal tussen  19/20 uur en slaapt dan tot half 2 ongeveer en komt dan om de 4 uur ongeveer of 3,5 uur.

Ik bereid me altijd voor op het ergste maar sommige kinderen slapen nog langer niet door!
Vanaf 1 Jaar moeten ze toch wel door gaan slapen..

En! Als je kleine 5 uur achter elkaar slaapt, slaapt je kleine al door!!

Goed, dit wou ik even kwijt want ik werd alleen maar onzeker van al die kindjes die door slapen en de mijne nog niet.
Gelukkig is er niks aan de hand met Shenaya en slaapt ze wel door want meestal red ze 6 uurtjes achter elkaar slapen :)
Wel lekker voor mezelf..

ik heb wel veel geluk, Fleur slaapt van 10 uur (of   half 11 op zijn laatst) tot 6 of 7 uur. Dus zo'n 8 a 9 uur, echt heerlijk, en dat op borstvoeding. Met mijn zoontje had ik dat geluk niet, die sliep hooguit 4 of 5 uur max.

groetjes
lia

mm het wisselt hier nog. Renske is nu 6,5 week. En ze krijgt BV op verzoek. Meestal 's avonds tussen 22 en 23 uur. Dan slaapt ze vaak 5 a 6 uur. dus komt ze rond 3 a 4 uur weer. Daarna is het om de 3 a 4 uur.
maar gisteren heeft ze ineens van 23.15 tot 6.15 uur geslapen. Dat was echt een feestje voor mij zeg. Maar weet natuurlijk niet of ze dit blijft doen, hoop het wel.

De meisjes slapen al een paar weken door.
Ze krijgen rond 2300 uur nog een fles, en dan 8 uur 's ochtends weer. Ik weet dat ik in mn handen mag knijpen van geluk. Ook omdat het heel anders had kunnen zijn. 1 wel en de ander niet.....

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan