hoe gaat het slapen met de kleintjes.

Hi,

Ik ga ook proberen wat regelmaat in de voedingen te krijgen, is inderdaad handig voor als we straks weer aan het werk moeten met z'n allen :'-(

Ik probeer zoiets aan te houden:
7.30 - 11.30 - 15.30 - 19.30 - 22.30

Dit houdt in dat ik haar regelmatig wakker moet maken. Vanmorgen ook weer. Maar ik hoop toch dat er zo een beetje een ritme in te krijgen is. Maar het is nog niet heel stipt hoor en ik vind het vaak zo zielig om haar te wekken...

Elin slaapt trouwens wel door nu! Heel erg fijn. Van het CB kreeg ik wel te horen dat ze maximaal 8 uur achter elkaar mag slapen 's nachts en dan weer gevoed moet worden. Dus toch wakker maken 's ochtends.

Wat zijn jullie ervaringen met het aanbrengen van regelmaat?

Liefs, Lotte

Misschien dat ik ook maar moet gaan proberen Dewi wakker te maken. Ze eet deze week toch al slecht... Nu geef ik haar als ze wakker wordt en honger heeft, maar dan drinkt ze toch ook haar fles niet leeg...
Slaapt Elin wel altijd 8 uur of ben je van plan 's nachts (tot de ochtend voeding) iets van een speentje te geven ofzo als ze wakker wordt?

Ik denk wel dat het dan in het begin weer wat meer onrustige nachten zullen worden! Maar het zou wel fijn zijn als ik dit ritme er in een week in krijg, ik moet over 1 week al weer beginnen...

Succes!

Hoi dames,

ik maakte me al zorgen over het al dan niet doorslapen.
Ons meisje slaapt ook nog helemaal niet door.
Ze eet vaak tegen 20.00u. 's avonds en dan om 2.30u. 's nachts wordt ze weer wakker voor een voeding.
Nu, ik zou dit maar al te graag opschruiven, zodat ze om 23.00u. een voeding krijgt en dan tegen 5.30u.-6.00u de volgende, maar het is nu zo en opschuiven is bij ons meisje onmogelijk. Haar wakker maken doe ik niet. Ff melden dat ik bv geef.

LIefs,
van ons...

HoiHoi,

Onze Iris slaapt vanaf dat ze 3 weken oud is hele nachten door.

Ze krijgt nu om 22.30-23.00 haar laatste flesje (ik heb haar dan al in pyama met trappelzak omgekleed) en gaat dan naar boven in haar bedje. Dan slaapt ze door tot 7-8 uur 'smorgens.

Heel heel soms wordt ze nog een keertje wakker om een uur of 4, maar dat is alleen als ze haar flesje van 23.00 maar half leeg heeft gedronken.

Ik ben heel trots op ons meissie, dat ze al een heel duidelijk dag en nacht ritme heeft.

Groetjes,
Esther

Hey

Nickay doet het de laatste tijd erg goed.
Hebben eerst heel erg getopt omdat meneer vanaf de middag tot midden in de nacht bleef huilen.
Maar nu gaat het erg goed, ik probeer hem zo veel mogelijk om dezelfde tijden eten te geven, nu krijgt hij om 0800-1200-1600-2000-2330 de voedingen.
Maar nu geeft hij zich goed over om tde slapen.

xxx Diana

Ik vind het nog steeds heel lastig om een ritme aan te brengen bij Elin. Ik heb wel streeftijden voor voedingen, maar dingen lopen soms toch een beetje anders omdat ze eerder honger krijgt of juist veel langer slaapt. Als ze eerder wakker wordt dan ik had bedacht geef ik haar meestal wel een voeding, ook 's nachts. Meestal slaapt ze wel acht uur door, maar gisteren had ze een beetje een baaldag en wilde ze de hele nacht en de hele nacht om de drie uur een voeding. Vandaag weer niet. Misschien een regeldag geweest ofzo.

Hoe dan ook blijft het een beetje aftasten vind ik. Ik bleef streven naar een dag en nachtritme, maar er echt aan vasthouden lukt nog niet altijd. Nou ja, ik heb nog een paar weken...

Liefs, Lotte

Terug
Bovenaan