hoe gaat het straks met werk??

A

Anoniem

Guest
heey meiden

Gisteren heb ik aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Ivm de vakantie planning leek me wel handig. (ben net zwanger-7+1 week)Nou ze kon me bijna niet feliciteren en als ik part time wil werken kan ik opzouten...zoo balen vind ik dit:'(
Herkennen jullie dit of loopt het allemaal op rolletjes...

liefs Wil

Hi meis,

Nou ja zeg, wat een ongeloofelijke @#$*.
Belachelijk.
Dus die takketrol wil jou verplichten om fulltime te blijven werken, pff.
Ik zou meteen m'n ontslag indienen, en anders de ziektewet inkruipen.
Maar ja dat is wat ik zou doen.

Wat wil je zelf, wil je fulltime blijven werken, of blijf je thuis om voor je kind te zorgen???
Ik werk zelf acht uur per week, is ook meer dan genoeg hoor.

Mijn baas heeft toendertijd tegen me gezegd dat ze me niet meer uren kon geven omdat ze wist dat wij graag aan kinderen zouden beginnen, dat is toch wel anders.

Ik vind het niet normaal, is ze een beetje gefrustreerd ofzo???
Nou ja zeg.

Ik kan er verder niks meer van zeggen, behalve dan dat ze blij moet zijn dat ze mijn baas niet is, want die had ik echt flink genaaid.

Succes ermee meid.
X

quote: 86bloem schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2007 12:01:18'));

heey meiden

Gisteren heb ik aan mijn leidinggevende verteld dat ik zwanger ben. Ivm de vakantie planning leek me wel handig. (ben net zwanger-7+1 week)Nou ze kon me bijna niet feliciteren en als ik part time wil werken kan ik opzouten...zoo balen vind ik dit:'(

liefs Wil

hoi hoi

nou ik werkte voor een uitzendburo bij kpn nummer informatie
toen ik vertelde dat ik zwanger was deden ze net of ze super blij voor me warennou dus niet he
3weken later werd me gezegt sorry we hebben geen werk meer voor jeik was super kwaad en heb ook echt ruzie gemaakt met dat k*t wijf want ik wist gewoon zeker dat het kwam door mijn zwangerschap dus sinds dien ben ik werkloos en word ook nergens meer aangenomen gelukkig heb ik een ww uitkering

nou wens je veel succes

groetjes patricia

27wkn6dgn

quote: 86bloem schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-12-2007 12:01:18'));

heey meiden

liefs Wil

hoi hoi

toen ik vertelde dat ik zwanger was deden ze net of ze super blij voor me warennou dus niet he
3weken later werd me gezegt sorry we hebben geen werk meer voor jeik was super kwaad en heb ook echt ruzie gemaakt met dat k*t wijf want ik wist gewoon zeker dat het kwam door mijn zwangerschap dus sinds dien ben ik werkloos en word ook nergens meer aangenomen gelukkig heb ik een ww uitkering

nou wens je veel succes

groetjes patricia

27wkn6dgn

heey meiden

liefs Wil

hoi hoi

nou wens je veel succes

groetjes patricia

27wkn6dgn

Hoi Wil

Jah.. zo gaat met het merendeel van de werkgevers van tegenwoordig. En dat het nog een vrouw is die zich zo belachelijk opstelt ook joh! Dat zou je ook niet verwachten.
Heb ook zo'n werkgever gehad (ja gehad want ben er dus weg)

Afgelopen augustus was mijn contract (het laatste voor onbepaalde tijd) afgelopen, en er was al maanden lang tussen neus en lippen door sprake van dat ik een vast contact zou krijgen.
Tot ik vertelde dat ik zwanger was. Ineens was er geen plek meer voor me, bla bla bla, ik moest dus weg, en nu kom ik er nog wel eens en zitten ze met een dik personeelstekort en staan er in de plaatselijke krant constant advertenties dat er personeel word gezocht. Nou..

Dan maken ze mij niet wijs dat het niet om mijn zwangerschap is geweest dat ik eruit werd geschopt. Zo gaat het dus, na 3 jaar je uit de naad hebben gewerkt krijg je een trap in je kont.
En zie maar eens (k was al 4,5 maand zwanger toen ik daar weg ging) een nieuwe baan te vinden met je dikke buik! Dat valt ook echt niet mee, mij is het niet gelukt!

Ik wens je heel veel sterkte en succes op je werk, laat je niet op je kop zitten! Zet 'm op!

Liefs Antoinet

Hallo iedereen.

Ik ben Denise en ben nu 16 weken zwanger.
Ik Werk in een winkel als cassiere.
dit is mijn eerste zwangerschap dus weet nog niet echt goed hoe alles in zijn werking gaat.
Maar wat ik wel weet is dat ik me enorm ziek voel de laatste tijd
Misselijkheid wil niet weggaan het braken,enorme pijn in me rug en bekken, maar vooral erg moe!
Ik heb met me werk toen afgesproken dat ik halve dagen zou gaan werken wat ik op dit moment nu ook doe.
Maar eerlijk gezegt is het geen verbetering geweest
Ik heb gewoon echt geen puf om te werken en met de gedachten dat ik dat nog tot me 6e week aan toe voordat ik moet bevallen moet gaan werken maakt me al helemaal ziek.
Nu heb ik mensen horen zeggen over de ziektewet ? en dat mijn   werk mij dan niet uitbetaald maar iemand anders?
Geld dit ook voor mij en bij wie moet daarvoor zijn bij de verloskundige ?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Groetjes Denise .

lieve meiden,

bedankt voor de reacties.

ja indd een kutstreek, baal er ook flink van. Paar weken geleden een evaluatie gehad waarin ze me de hemel in prees wou dat ik meer opleidingen ging doen om te groeien. Gisteren zei ze ook dat ze daar niet meer aan begon, is allemaal verspilde tijd..zo heey..

Echt, ze heeft zelf 3 kinderen en dan zo'n harde reactie. Volgens mij kan ze ouderschapsverlof niet weigeren dus dat neem ik na verlof geddeltelijk op en daarna maar solliciteren denk ik..Wil eigenlijk wel parttime blijven werken, komt ons financieel wel beter uit..

gelukkig leven jullie een beetje mee, kan het nog niet tegen veel zeggen want ik wil  tot ongeveer 12 weken wachtten met vertellen dak zwanger ben.

Terug
Bovenaan