Hoe gaat het?

Hoi meiden,

Ik ben erg benieuwd hoe het gaat met degene die verwachten zeer binnenkort (augustus) te bevallen. Is het nog rustig bij jullie?

Het lijkt ineens een beetje rustig op het forum, dus vandaar mijn nieuwsgierigheid.

En hoe gaat het met de anderen?

Buiten wat oefenweeën om, is het bij mij nog heel rustig, maar dat moet ook, want ik ben 'pas' 34 wk en 4 dagen.
Woensdag weer naar de verloskundige, ben benieuwd of de kleine al ingedaald is.

Fijne avond enneh... ben benieuwd naar jullie reacties!!

Goedemorgen!

Ook hier is het nog rustig, maar ik ben ook pas 34wk en 1 dag. Veel harde buiken, maar dat komt (denk ik) doordat ik nog 4 dagen werk en een zoontje van 1,5 jaar heb rondlopen. Ik werk alleen deze week nog en en dan gaat mijn verlof in. Ik kijk ernaar uit! Er moet alleen nog veel gebeuren hier, zoontje moet nog verhuizen naar nieuwe kamer en moet alle kleertjes voor kleine nog van zolder halen en wassen enzo.

Alle overige benodigdheden heb ik wel in huis, maar moet bijv. ook nog geboortekaartjes uitzoeken. Ben dus straks ook nog best druk :)

Slapen wordt stukken minder, hoewel ik vannacht weer eens prima heb geslapen met maar 1 'plasonderbreking'.

Morgen weer naar verloskundige en volgende week krijg ik een groei-echo. Ben ik errug benieuwd naar!

Ben ook benieuwd hoe t verder met iedereen gaat!

groetjes!

Een hele goedemorgen,

Hier iemand 35 weken en 2 dagen. Vermoeidheid en lusteloosheid is nu bij mij aan de gang. Heb al 3 dagen helemaal NIKS uitgevoerd. Alleen maar wat gehangen en gezeten. (alleen gekookt).

Voelde me gisteren echt helemaaaaal niet goed. Veel harde buiken en wist niet meer hoe ik moest gaa zitten op een gegeven moment. Zelfs de hond van mijn schoonouders voelde aan dat er iets was..... Normaal is ie harstikke gek als ik binnenkom daar, en gisteren was ie echt rustig en lief en kwam gelijk ,knuffelen enz...

Iedere nacht om de twee uur eruit om te plassen, dus echt goed vast slapen zit er niet meer in. Kan ook al een paar weken echt helemaal niet meer uitslapen. Als vriendlief op staat om te werken, ben ik klaarwakker, dus sta ik ook maar op.

Morgen moeten we weer naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze te melden heeft, en hoe de urine uitziet. Vorige keer had ik een heel klein beetje eiwit in urine, dus ben benieuwd.

Verder voel ik me eigenlijk wel goed. De laatste loodjes wegen het zwaarste..... dat is bij mij ook echt het geval. Maar mag echt niet klagen eigenlijk, heb de hele zwangerschap nergens last van gehad!

Benieuwd naar de andere reacties...

Liefs

Goede Morgen!

Ik ben nu 35 wk. Vorige week nog een liggings en groeiecho gehad en daar kwam de kleine toch weer 5 dgen verder op uit,dan zou ik nu dus 35 wk en 5 dgen zijn,dus weet niet goed waar ik me aan moet houden. 15 september lijkt dan net weer iets minder ver weg,maar des te langer duurt het als ik erover heen ga. Begin echt ongeduldig te worden nu. Kleine is wel al wat ingedaald en ook van het weekende voelde ik het flink duwen beneden. Scherpe steken en drukkend gevoel. Morgen op controle,dus ben weer benieuwd.Vorige week was mijn bloedruk inees een stuk hoger,maar nog niet gelijk allamerdend,toch is de vk de dag erna bij me langs gekomen om de bloeddruk en urine extra te controleren,maar alles was goed.
Het is mijn derde kindje en ik had me heel erg voorgenomen ervan te genieten,want dit is voor mij de laatste x dat ik het mee zal maken,maar vindt het nu vaak echt zwaar met 2 kindertjes van 5 en bijna 4, die nu nog 3 wk vakantie hebben.Het weer zit niet mee,dus ze vervelen zich vaker en mama kan niet meer alles met ze doen, ben heel snel kortademig en moe,maar een middagdutje zit er voor mij niet in.Laats met die hitte was het genieten ook stuken minder.Ik wil niet al tezeer klagen,want ik voel me bevoorrecht dat ik het nog een keer mee mag maken,maar ik ben ook onzeker en zal zo blij en opgelucht zijn als ik die kleine straks in mijn armen kan sluiten! De vk meende dat ze dat wel vaker zag,dat vrouwen juist bij een derde onzekerder zijn.Hier ook slecht slapen, een goed houding vinden wordt steeds lastiger en ook vaak eruit om te plassen. Tja,die laatste loodjes wegen toch echt het zwaarst. Gelukkig is alles al klaar,dus dat geeft wel rust. Nog even geduld ppffff' ;)

Liefs

Hoi allemaal,

Ik ben nu 33wk5dgn en ik mag over een uurtje weer naar de VK. Ben erg benieuwd of het kindje al is ingedaald of al aan het indalen is en hoe mijn bloeddruk is. Ik heb namelijk een vermoeiend en druk weekend gehad (schoonzusje is zaterdag getrouwd) en ik merk dan ineens hoe ontzettend veel je inlevert aan energie en puf. De dag voor de bruiloft en de dag van de bruiloft zelf waren gewoon uitputtend. Ik heb sinds 2 dagen dan ook echt veel harde buiken, ook 's nachts lijkt wel. En ik heb soms een menstruatieachtige buikpijn en steken onderin mijn buik. Ik heb geen idee of dat van het indalen komt o.i.d. Sommigen hierboven noemen ook 'oefenweeen, hoe voelen die dan?

Ik moet zeggen dat ik de laatste 2 nachten af en toe wel echt dacht van: oef, mijn buik is echt snel geirriteerd en hard enzo. Nou ja, hoop dat het niet al teveel kwaad kan. Ik moet nog 3 dagen 'werken', incl. vandaag, maar veel zal ik niet meer doen,

Ik ben zo toe aan mijn verlof, echt ik kan nauwelijks meer wachten! Zal ook wel komen door de drukte van de laatste dagen.

Nou ik zal zo wel even laten weten wat de VK te vertellen had!

x

Hallo,

Ook hier alles rustig( 37 +5), met 's ochtends en 's avonds voorweeen.
Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor controle, is 3 dagen geleden en ben dus erg benieuwd hoe het er nu voorstaat.
ivm te hoge bloeddruk moet ik het heel erg rustig aan doen, moet zeggen dat dat er wel voor zorgt dat ik het nu wat minder zwaar vind. Verveel me wel, ook omdat ik nergens meer kom, door de medicijnen ben ik zo duf als een konijn en vind het echt niet meer verantwoord om te gaan auto rijden.
Zorgt er wel voor dat ik daardoor echt aan het wachten ben op "het"moment. Ben zo blij dat de gyn heeft aangegeven dat hij me max tot 40 weken laat doorlopen, weet ik zeker dat ik kan gaan aftellen en geen rekening hoef te houden met de 2 weken overtijd.

Voor iedereen die nog ff moet werken voordat het verlof begint, sterkte!

Leuk dat jullie allemaal even reageren. Zijn we weer op de hoogte ;-)

Aan de reacties te zien is het voor iedereen toch wel zwaar aan het worden. Dat is heel lastig, maar het sterkt me ook om te weten dat ik niet de enige ben!

Essje voor jou begint het nu wel heel spannend te worden joh! Ben echt benieuwd wanneer het voor jou begint.

Blossom en mama-van-w voor jullie is het nog even afzien op het werk. Gelukkig is het eind in zicht en ik hoop dat jullie straks lekker kunnen genieten.
Maar wat zullen jullie er aan toe zijn, zeg!

@ Blossom, jij vraagt je af wat oefenweeën zijn: ik had heel erg last van harde buiken. Dit vertelde ik de verloskundige en zij noemde dat al oefenweeën. Volgens mij is het niks meer dan het samentrekken van je baarmoeder.

Mijn man heeft deze week nog vakantie, dus mijn verlof voelt ook nog een beetje als vakantie aan. We zijn druk met van alles en nog wat, hoewel ik soms wel over mijn grens heenga, maar ja, ik wil eigenlijk nog zoveel doen.

Verder herkenbare reacties. Ik slaap weinig, ben moe, lusteloos en kan soms alleen maar hopen dat ik snel beval. Aan de andere kant wil ik ook nog genieten van de zwangerschap en probeer ik alle ongemakken te vergeten.

Liefs,

Heey dames,

Hier iemand die as woensdag 38 weken is.
(hoeveel weken...ik schrik er zelf van als ik het intik..hahha)
Ja je hebt je goede dagen en je mindere zeg ik altijd he, maar dat heeft iemand die niet zwanger is ook denk ik dan maar.
Het begint idd zwaar te worden en als je me vraagt wat ik het weekend heb gedaan kan ik niet veel zeggen....hahha.
Slapen gaat ook nog steeds minder, en inderdaad die hele fijne steken van beneden..AUWH!!
Maar de kleine van ons is al ingedaald en ligt al vast, is dat een teken.

Ik heb een voortreffelijke zwangerschap gehad maar sinds ik gestopt ben met werken, krijg ik de ene kwaal naar de andere, hoge bloeddruk, suiker (nu onder controle) vocht vast houden in zowel handen als voeten, tunnel syndroom en nu ook nog eens ecxeem aan mijn handen en voeten...(nog nooit gehad).
Ik ben het nog helemaal niet zat maar als de kwaaltjes daar door weg gaan dan liever vandaag als morgen..hahha.
Vanmiddag na de vk ben benieuwd wat me nu nog te w8 staat..

Ik geniet nog intens van dat kleine mensje in mijn buik..mmmmm.
Die nog fijn nu overal met mama heen wil (moet)..hahha.
Kan me niet voor stellen dat we binnen nu en uiterlijk 4 weken papa en mama zullen zijn.
Om heen, mensen die ik ken die zwanger waren zijn inmiddels allemaal al bevallen.
Zo raar, zo bijzonder...

Zelfde ervaringen?
Probeer er nog van te genieten, laatste weken vond ik nog sneller gaan....

Terug
Bovenaan