Hoe gaat het?

Heerlijk dat het zo herkenbaar is.
Al moet ik wel zeggen: al die problemen die ik in het begin heb gehad, ik mag nu niet meer klagen. Heb nu alleen de standaard dingen.
net bij de vk geweest: Hoofdje ligt vast in het bekken, bloeddruk goed, groei kindje perfect: ligt wel hoog, maar mijn brave kind schopt niet tegen mijn ribben of blaas, maar gewoon in de zijkanten van mijn buik :)
Alleen als het draait geeft dat soms een onaangenaam gevoel bij mijn ribben... Dus wat dat betreft ben ik helemaal gelukkig :)

He meiden,
Vandaag precies 35 weken.vanmorgen controle geweest de baby is nu een stukje ingedaald en word bij de bevalling(schatting over 5 weken)zo een 7,5 pond verwacht.ben erg benieuwd naar mn kleine ventje.heb zelf veel last van harde buiken.vermoeidheid en soms brandend maagzuur.verder geniet ik nog volop van het getrappel en gestomp in mn buik!maar de nieuwschierigheid wint van alles.hoop zooo niet overtijd te lopen.
succes iedereen met de laatste loodjes.
liefs jootje

hoi meiden,
inderdaad wat een drukte hier zeg.. hihi..
had gister feesst van mn ouders die waren gister 25 jaar getrouwd.. zaterdag ook nog een receptie dus ik hoop dat de kleine zowiezo nog tot zondag blijft zitten hihi..
ben vandaag 37 weken en 5 dgn!! dus het gaat snel!
mag dus als het begint thuis bevallen en dat lijkt me erg fijn..maar we hebben het niet voor het zeggen het kan ook nog wel 4 weken duren..:p als ik kijk naar mijn zoontje.. maar we wachten af. verder hier ook dezelfde klachtjes.. last van mn rug.. ik kan vaak wel goed slapen maar dat is wel heel verschillend per nacht en ik hoef er eigenlijk bijna niet uit dus dat is wel lekker. verder vreet het energie dat er nog een kindje rond loopt.. dus aan het eind van de dag ben ik ook echt wel op!

succes allemaal met de laatste loodjes!

Liefs, Christien

hallo dames,

hier op zich wel goed, nog 2 dagen te gaan met werken en dan lekker verlof tot januari 2011!! Morgenvroeg moet ik naar het ziekenhuis, want de kleine spruit ligt nog in een stuit. Ze gaan het morgen proberen te draaien, ben van 35 weken en 5 dagen. Hopelijk dat het wil mee werken, dan is de kans (gelukkig) tot nog aanwezig dat ik thuis kan bevallen. Wat is het liefste wil, maar ja als het niet zo is is het nog maar zo. Dan maar in het ziekennhuis :-(

Liefs

Hoi Allemaal,
Een tijdje niet zo actief geweest op het forum, maar ben dr weer :) Hier gaat alles wel prima, alleen net als iedereen veel last van allerlei kleine, maar wel zeer vervelende kwaaltjes. De laatste loodjes zijn het zwaarst en dat is ook wel te merken ja! Gelukkig zijn we er bijna.. En toch altijd fijn om te lezen dat je niet de enige bent en je dus niet aanstelt.
Wat alles bij mij altijd weer goed maakt is als de kleine lekker aan het bewegen is.Ik ben er trots op dat die het allemaal zo goed doet!

Succes en nog even genieten allemaal :))
Liefs

Hey Rosan,

Fijn dat je er weer bij bent en fijn ook dat het allemaal goed gaat (buiten de kleine vervelende kwaaltjes om).

De herkenning vind ik ook altijd heel prettig!

Hallo meiden,

Vandaag 37+1 en vanmiddag weer naar de verloskundige. Heb een heel lijstje gemaakt wat ik allemaal wil vragen, want standaard moet je de VK bellen als je een uur lang om de 3 a 4 minuten weeen hebt, die een minuut aanhouden. Had ik van de week mijn zus aan de telefoon (die woont in Australie, dus die spreek ik niet elke week), zegt zij:"Ehmmmm... als je zo lang wacht, is de kleine er al voor je in het ziekenhuis bent (is een half uur rijden....)." Blijkt dat het bij mijn andere zus en mijn moeder ook altijd zo snel ging.... Toch maar even melden :).
Verder heb ik de laatste paar dagen de hele tijd een beurs gevoel net boven mijn navel.
Ik heb het opgezocht, en het zou kunnen duiden op een blauwe plek in mijn buik, waar de kleine de hele tijd tegenaan duwt.
Herkent iemand dit?
ik zal het navragen, en meld straks wel even wat zij ervan zei.

Liefs

Terug
Bovenaan