Hoe gaat het?

Hallo allemaal,

Even een vraag voor iedereen zijn jullie al van de kwaaltjes af?
En merken jullie al dat je buik begint te groeien.
Bij mij is het de tweede en veel mensen zien wel al de veranderingen. ik ben gelukkig steeds minder misselijk alleen wel snel moe.

In ieder geval lekker genieten.

Groetjes Rosita
 
Hoi Rosita

Ik ben 3-3-2014 uitgeteld.
Ik ben al ver van mijn kwaaltjes af alleen nog erg moe en zo nu en dan beetje duizelig maar goed dat zal er wel bij horen.
En wat mijn buik betreft het is net alsof ik een skippybal heb ingeslikt hihi wel leuk hoor alleen lastig met slapen ( ik ben een buikslaper).

Groetjes kippelien
-XxX-
 
Hoi Kippelien,

Ik ben 30-3 uitgerekend. maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook kwaaltjes vanaf 8 weken tot 4 maanden. En nu weer.
Vervelend als je een buikslaper bent dan duurt het nog wel ff.

Succes

Groetjes Rosita
 
Hoi,

Ik ben 14 maart 2014 uitgerekend en ik ben nu gelukkig van mijn misselijkheid en vermoeidheid af dus vanaf nu kunnen we gaan genieten.

Gr Mabelien
 
Hier 18 maart uitgerekend en de kwaaltjes nemen gelukkig af. Bijna niet meer misselijk maar wel sterke voorkeur en afkeur van eten. Gaat verder goed alleen een te lage bloeddruk sinds ik zwanger ben (je zou andersom verwachten) dus ik mag lekker veel zoute dingen eten anders kan ik enorm duizelig worden. Beetje jammer dat daar erge dorst voor terugkomt want ben zoutloos eten gewend (zoonlief heeft nierprobleem). Buik is goed zichtbaar en sinds een week wordt slapen daardoor ook bij mij lastiger. Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat!
 
Leuk om te horen hoe het gaat.
@ Mabelien2 fijn dat je van de misselijkheid en vermoeidheid af bent.

@ butterflyjess Ik heb ook een lage bloeddruk maar niet zo laag dat ik echt duizelig word maar Dorst er voor terug is ook wel prettig hoef je je geen zorgen te maken dat je te weinig vocht binnen krijgt.
 
@rosita, jij dus ook een lage bloeddruk. Toch schijnt dat niet vaak voor te komen. Toen ik het de eerste keer hoorde bij de intake had ik iets van 'huh?'. Maar da's wel waar wat je zegt, hoef me niet druk te maken over te weinig vocht binnen krijgen. Ben van nature al een slechte drinker namelijk. Hoop dat bij jou je bloeddruk ook weer 'normaal' wordt!
 
@ butterfly-jess
Bij mij vorige zwangerschap heb ik het ook gehad dus voor mij is het niet raar. toevallig iemand die ik ken ook een lage bloeddruk. Dus zou me er niet te veel zorgen over maken.
Ik ben de vorige keer gewoon thuis bevallen van een prachtige dochter.
 
Terug
Bovenaan