Hoe gaat het?

Nee ik maak me er sowieso niet echt zorgen om. Het is meer dat de duizelingen gewoon rete vervelend zijn haha. Zeker met een peutertje dat vaak genoeg niet luisteren wil is dat op sommige momenten lastig. Aan het einde van de zwangerschap gaat de bloeddruk toch meestal al vanzelf wat meer omhoog dus ik heb goede hoop.
 
ok dan is het goed. Jij ook al zo een gezellige peuter die precies als jij je niet goed voelt alles overhoop haalt.Hoe oud is jou eerste? de mijne is 3.
 
Die van mij is vorige maand 2 geworden. Dus zoals hij nu is, is vast nog maar het begin. Maar hij kan ook zorgzaam zijn, gaat m'n buik aaien en geeft dan een kusje erop. Mijn vriend heeft ook een peuter van 3 dus die loopt hier ook regelmatig rond. Altijd leuk 2 peuters die dan niet willen luisteren haha. Ach het hoort erbij en elke leeftijd heeft wel wat.
Die van jou snapt wel al meer van de baby dan die van mij denk ik.
 
Ja ze snapt het al aardig. En inderdaad ook vaak zorgzaam. en elke leeftijd heeft wat ja maar ook wel leuk die veranderingen die ze door maken. Maar bij jullie wel een drukke boel met 2 peuters.
 
Terug
Bovenaan