Hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes?

Hallo!

Wat een verschillen he, zowel in lengte als in gewicht. Norah was vorige week 7080 gram, ze was toen 24 weken. En ze was bij 5 maanden 64 cm. Bij de geboorte was ze trouwens 3600 gram en 52 cm. Ze krijgt alleen borstvoeding en komt sinds een maand veel minder aan. De eerste maanden kwam ze makkelijk 200 gram per week aan. Nu nog geen 100. Maar dat schijnt gelukkig normaal te zijn. Ik ben benieuwd of de hapjes die ze vanaf volgende week krijgt, iets uit gaan maken! Daar heb ik echt superveel zin in... Lekker kledderen!

Groetjes,
Jamie

Wij zijn vanmorgen met onze dochter Daantje naar het cb geweest, ze is donderdag 6 maanden:

ze weegt nu 6500 gram en is 66 cm, lengte is gemiddeld voor haar leeftijd en gewicht zit iets onder het gemiddelde, al met al doet ze het gelukkig erg goed en waren wij weer helemaal gelukkig met onze lieve meid!

Groetjes Femke

Hoi,

Ik ben afgelopen donderdag met Lars naar het CB geweest.
Hij was toen precies 4 maanden oud.
Zijn gewicht was 7425 gram en lengte 67 cm!!

Bij de geboorte was hij 4100 gram en 52 cm.

Vandaag met Laura naar het cb geweest. Ze is nu 4,5 maand oud, 66cm lang en 6190 gram. Qua gewicht was ze niet zo goed gegroeid deze keer, komt de volgende keer wel weer goed zei de verpleegkundige.

Woensdag naar het CB geweest en ik sloeg zowat stijl achterover Zifjon weegd nu 8190 gr en is 69 cm lang. Hij is nu 6,5 maanden en doet het dus super goed. We zijn net gestopt met de bv en begonnen met hapjes en die gaan er goed in, en dat heeft weer zo zijn resultaten in zijn gewicht. ben super trots op mijn ventje. Op aanraden ven cb staat alles nu op rugpijn hoogte ivm de snelle ontdekkings tocht van ons mannetje. We willen hem natuurlijk niet een keer op de vloer horen stuiteren :)

Liefs van Mariska en Zifjon

hoihoi, afgelopen dinsdag met Sam weer bij cb geweest (bijna 7 mnd) en hij doet het goed hoor.

Hij was 6,8 kilo en 67 cm ze waren zeer tevreden. ook qua ontwikkeling.
gaat het toch hard hé allemaal!

liefs linda

Terug
Bovenaan