Hoe groot en zwaar zijn jullie kindjes?

Hallo,
Jens is 5,5 week te vroeg geboren en woog vorige week 7990 gram en had een lengte van 65 cm. , toen was hij ongeveer 5 maanden en 1 week. Hij komt van 2350 gram en 44 cm. af. Een hele prestatie vind ik (maar ja je eigen kind is zowiezo een wonder he). Hij is een hele tijd heel hard gegroeid, maar de laatste  tijd gaat het wat rustiger, ongeveer 150 gram per week. Een lekker klein dikkertje.

groetjes Mieke

Hallo
Ik ben gisteren met Shanice naar het CB geweest en mevrouw was weer goed gegroeid ze woog 8940 gram en 70,5 cm lang. Ze is van 8 februari dus 6 maanden en 10 dagen hoezo groot ze zit ook op de bovenste lijn en de verhoudingen zijn allemaal goed dus ik hoef me eigen geen zorgen te maken. groetjes Lisette

Hoi,

Ik ben nieuw hier.
Ik vind het leuk om te kijken hoe groot en zwaar jullie kindjes zijn, want dan heb ik een vergelijking met mijn dochter.
Ze is namelijk 10 weken te vroeg (thuis) geboren. Ze had met haar geboorte een gewicht van 1765 gram en was 38 cm lang.
Nu is ze inmiddels 5,5 maand. Bij de 5 maanden woog ze 6014 gram en was ze 60,5 cm groot.
Ze loopt dus al in, maar ze blijft nog een kleintje.

groetjes, saskia

Hallo,
mijn kleine mannetje is 4 maanden en 5 dagen en weegt 6800 gram.
En is ongeveer 64 cm(als hij een beetje stil ligt met meten). Ik moet volgende week naar het cb en dan weet ik het weer precies.
Wel leuk al die verschillende kleintjes.
Groetjes suus

Terug
Bovenaan