Hoe groot is jullie buik?

Hoi heb ook even gemeten en met 24,3 wk is de buik 95 cm. En ben 4 kilo aangekomen. Het ging bij mijn 1e zwangerschap sneller... raarrrr!!!

Gr. Susanne

P.s loopt de banner nou gewoon door?

Hoi Suzanne

de banner loop gewoon door.

Ik heb nu zo 8 kg aangekomen, t/m 20  weken  ben ik niks aangekomen  en is alleen mijn buik gegroiet, denkt da    de kleine heb van mijn reserves gesnoept heeft. Maar nu gaat het in eens zo hard zo met de kg en met de buik.
Mijn buik doet het ook heel erg zeer, dat voel net als of mijn huid maat te klein is en het trekt aan alle kanten en heb ook buikspieren pijn. Heb jullie het soms ook? En is er iets wat helpt?

Vandaag 28 weken

hier de topper tot nu toe:

111 cm en 24,5 weken..............

en nog steeds 4 kg lichter als voor ik zwanger werd....

liefs gridje

Hallo Boontje,

Ik heb geen idee hoe groot mijn buik in cm omtrek is, maar die van mij lijkt erg op die van jou. Doet me goed om te zien dat ik het bij een andere zwangere vrouw  wel mooi vind (die van mezelf vind ik maar nix) en dat mijn buik blijkbaar niet uitzonderlijk groot is. Veel mensen vragen wanneer ik uitgerekend ben en wanneer ik aangeef dat ik nog 14 weken te gaan heb, reageren ze verschrikt: "oh, wat ben je al zwaar!". Goed voor je zelfvertrouwen.....
Affijn, laat die kleine mensjes maar lekker groeien in die buiken van ons !!

Annet

Hallo,

Ik had nog nooit zo stil gestaan bij mijn buikomvang. Ik kreeg op de camping wel voorzichtige vragen of ik kamperen nog wel zag zitten. Ze hadden me allemaal minstens een maand verder geschat. Mijn buikomvang is 117 cm met 28 wkn. Maar ja het is ook de 6e. Ik draag alles helemaal voor me.

Groetjes,
Francien

Hallo Annet

heb je geen foto? Ik zou wel willen jou buik zien als die op de mijne lijkt, als ik kijk naar andere buiken op de forum   heb ik nog geen zelfde als de mijne gezien.

Ik ben nu op vakantie in Tsjechie bij mijn familie ( morgen helaas al weer terug naar Nederland) en iedereen denkt dat ik ben gekomen om hier bevallen, ze gelove mijn niet dak ik pas 1 noveber uitgerekend ben, hier zeg ik dan dat de kliene komt eind oktober en dat vinden ze al zo ver klinken. Maar ja , ik ben trots op mijn buik en vind niet erg als iemand tegen mij zegd dat ik dik ben. Ik ben nu bijna 4 weken hier en denk dat mensen in Nederland zullen wel schriken als ze mij zien na zo lange tijd en zegen ze oooooh wat ben je geroeit .........

Hier was het hele tijd heel mooi weer 25 t/m35 graden en hoop dat in nederland ook zo mooi weer zal zijn.

Groetjes uit Tsjechie 28w2d

114 cm!!!!!!!!! Dat is behoorlijk verschil met vorige keer, nu 29 wkn en 1 dag zwanger!

Hallo Gabriele

het is idd een grote verschiel, heb je niet verkeerd gemeeten vorigekeer?

Mijn buik is nu 1 week het zelfde 108cm, dindag was ik op control en heb ik gevraagt of ik hele goote buik heb, ze zij dat ie ietsje grooter als gemmidelt is maar niet extreem groot of zo.

Terug
Bovenaan