Hoe groot is jullie buik?

How! Vanmiddag dacht ik slim te zijn en de thuiszorgwinkel eens binnen te wandelen.

Wij hebben een vrij laag bed en met lage bloedruk en dikke buik gaat het opstaan niet meer zo handig.

Bij binnenkomst begroette de vriendelijke verkoopster mij met de woorden: jij komt vast de klossen halen! Nou ja, goed geraden zei ik en vervolgens stond ik daar met 6 klossen, één steek en een leun iets voor de bevalling!

Maar, stamelde ik...... vanaf hoeveel weken moet je zo iets in huis hebben dan? Nou, zei dat meisje, toch wel vanaf een week of 36 hoor

Nou lekker dan, ze bevestigde het nog even door te zeggen dat mijn buik wel erg groot was voor 30 weken haha! Fijn!!!!!!

Terwijl ik het in vergelijking met de dames van de zwangerschapsgym nog wel vond meevallen

Hoi,

nog eens gemeten, ben nu weer 2 weken verder en dus 28w en 4d en meet nu 112 cm.
Dat 2 cm per week. Oei, want we zijn er nog niet.
Nou ja we krijgen er iets dubbel mooi voor terug.

Groetjes Miranda

hehe nou na een half uurtje stunten heb ik hier dan mijn grande buik.....

liefs gridje

Mijn buikomvang was met 26 weken113 cm!!!
Haha ik ben nu 28 weken en krijg heel vaak de vraag van hoe lang ik nog moet, en als ik dan vertel dat ik nog 3 maanden moet dan zeggen ze tjonge dat is nog een hele tijd, en dan zie ik ze naar mijn buik kijken.
Haha ik moet er wel om lachen.
En vaak krijg ik dan ook nog de vraag of ik zeker weet of het er geen 2 zijn.
Ja, ik weet zeker dat het er maar 1 tje is, ik heb ondertussen al 10 echo's gehad......

Ach gelukkig ben ik qua gewicht nog niet zoveel aangekomen, nog geen 6 kilo.
Ik draag het gewoon erg naar voren toe.

Groetjes ingeborg

Hoi hoi,

Ik ben vandaag precies 27 wkn en mijn buikomvang is een bescheiden 94 cm.
Ben tot nu toe 8 kilo aangekomen.
We zijn net terug van vakantie, dus de meest recente buikfoto is toen gemaakt, hihi...

Groetjes Marleen

Hallo dames,

Ik ben nu 29 weken en 5 dagen en mijn buikomtrek is 107 cm.
Krijg erg veel reacties van mensen dat me buik zo groot is en  de  opmerking dat  de baby zeker bijna komt haha!
Nou is de rest van mijn lichaam ook weinig veranderd en valt mijn buik ook wel erg op! Maar ik vind het wel leuk.. Geniet er elke dag van, want vind het een hele bijzondere periode! Lekker pronken met mijn kindje op komst! :D

hoop dat ie t doet... ik ben nu 29 wkn en hij is wel al ietsies groter dan hier maar niet veel helaas!

Terug
Bovenaan