Hoe heb je je ouders laten weten dat je zwanger was?

Hallo,

Bij de eerste waren we al van plan om te gaan trouwen. Dus toen er te spraken kwam wat we wilde voor ons trouwen.... Maxi-cosi, kinderwagen, kinderkleertjes enz. Het duurde even voor het kwartje viel, maar toen die viel!!!!! Was erg leuk.
Bij de 2e was mijn man jarig toen ik ongeveer 12 weken zwanger was. We hebben toen van die parapluutje gekocht voor op de taart. We hadden de roze en de blauwe paraplu eruit gevist en die op de stukjes taart gezet. Helaas viel het kwartje niet!!!! Wij mijn mans jongste broertje gebeld (die was er niet bij). Aan hem verteld van de parapluutjes en  gevraagd wat roze en blauw betekend. Dat er iemand zwnager is!!!! Zei hij gelijk helemaal blij. Wij aan hem gevraagd of hij hun vader wilde bellen die bij ons beneden in de woonkamer zat. Met dezelfde vraag die wij aan hem hadden gesteld. Toen het kwartje viel!!!!!!!!!!! Viel ook deze erg hard. Was erg leuk gezicht. Mijn zus zat met tranen in haar ogen.
Verder hebben we een boekje voor oma gekocht met aan de voorkant een klein fotolijstje met daarin een gedichtje.

Groetjes,
Winnie
 
hoi hoi

Gefeliciteerd!!!

Ik heb van het zwanger-worden forum iets afgehaald. Kat had daar een mooi liedje met beelden van een ongeboren kindje opgezet, en die heb ik opgeslagen. Toen mijn ouders uitgenodigt voor de koffie, en ze voor de pc gezet, met de woorden dat ik een nieuw spelletje had.

Het liedje is zooooo mooi en die beelden ook!! Dan raak je meteen in de stemming!! Bij het eerste beeld, de positieve predictor, snapte mijn vader het al.

Voor degene die het nog niet gezien hebben, kijk even op het zwanger-worden forum. Hij is geplaatst door kat, met als onderwep "mooi". Zal wel een paar pagina's terug zijn.

liefs janine
 
Hoi Esther,

Bij ons kwam het net zo uit dat we het met moederdag konden vertellen (Ik was toen 11 weken, maar het leek ons zo'n leuke dag)  , we  hadden voor beide moeders een roze en blauwe sokje ingepakt. Ze waren allebei helemaal in de wolken toen ze het uitpakte, erg leuk!!
groetjes Marianne
 
hoi,
kom ik je hier weer tegen!leuk..
by de eerste hebben we het gewoon verteld,we waren denk ik zelf té
overdonderd..we hebben gewoon gebeld..
ze waren dolgelukkig..
by de tweede hadden ze het écht nog niet verwacht..
rik was toch al twintig maanden maar toch..
dus we verpakten een kaartje met tekst,
al lykt het nog maar pas dat je kind een baby was,
en denk je"wat gaat de tyd toch snel"
reeds trekt het tweede kleinkind aan de bel
de tyd van beertjes en balonnen is daarmee opnieuw begonnen
zo'n klein kindje
het brengt alleen maar fyne dingen
en word 't van het spelen moe
dan gaat het weer fyn naar mama en papa toe...
we zullen nooit myn vaders gebroken stem klonk
zwaar van de emoties terwyl hy dat tekstje probeerde voor te lezen,zooo bly!!
myn moeder moest spontaan gaan zitten,wel héél mooi was het
he succes met je planning,nou maar eerst zwanger worden
vééél succes,anne
 
hallo,ik heb een fotolijstje gekocht en daarin dit gedichtje gedaan;
Ik ben nu nog aan het groter groeien,
want ik ben nog maar heel klein.
Ik vind het leuk,
dat jullie straks mijn opa en oma zullen zijn.
Jullie kunnen me nog niet horen,
jullie kunnen me nog niet zien.
Maar als ik in maart 2006 wordt geboren,
mag mijn foto dan in dit lijstje misschien??

De reacties waren echt super leuk!!
Groetjes en succes met het vertellen
 
Ik ben nu in verwachting van m'n tweede kindje. Ik heb Norah (mijn dochtertje) een shirt aan gegeven waarop ik had geschreven met textielstift " ik ben zo blij want ik krijg er een broertje of zusje bij" .

Groetjes, Ank
mv. Norah 21 maart 2005
en Frummel 10-06-06
 
Terug
Bovenaan