Hoe heb je je ouders laten weten dat je zwanger was?

Hallo allemaal! Wat zijn jullie  creatief zeg! Echt leuk om al die verhalen te horen. De gedichtjes zijn ook erg mooi. Die van Mamasas vind ik ook erg speciaal!!! Gewoon vertellen is natuurlijk zeker leuk, maar er iets speciaals van maken vind ik toch super!!! Ze zouden hier een onderwerp van kunnen maken in de Ouders van Nu ofzo, hehe
Groetjes, Esther!
 
Hoi Mama van 2 zonen, ik ben sinds kort een beetje 'actief' op het zwanger worden forum, omdat ik net gestopt ben met de pil. We hadden afgesproken om vanaf januari van de pil te gaan, maar mijn man en ik hebben elkaar aan het denken gezet, en we dachten what the hell, waarom nu al niet. Duss.... Ben net ongesteld geweest en ben niet meer begonnen met de volgende strip. Ben wel heel erg benieuwd naar wat komen gaat, ben al 15 jaar aan de pil geweest en ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert en of ik zwanger kan worden enzo.
Groetjes, Esther. (Woon in de buurt van Gent trouwens).
 
quote: EstherBelgie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-10-2005 21:07:21'));

Hoi Mama van 2 zonen, ik ben sinds kort een beetje 'actief' op het zwanger worden forum, omdat ik net gestopt ben met de pil. We hadden afgesproken om vanaf januari van de pil te gaan, maar mijn man en ik hebben elkaar aan het denken gezet, en we dachten what the hell, waarom nu al niet. Duss.... Ben net ongesteld geweest en ben niet meer begonnen met de volgende strip. Ben wel heel erg benieuwd naar wat komen gaat, ben al 15 jaar aan de pil geweest en ben benieuwd hoe mijn lichaam reageert en of ik zwanger kan worden enzo.
Groetjes, Esther. (Woon in de buurt van Gent trouwens).



hoi esther,sorry voor de late reaktie,
vond je niet meer terug,
leuk toch? zwanger 'proberen' te worden is ook het leukste!haha
en ik nam ook al 14 jaar de pil!en toch na één maand niet ...zwanger,
met de tweede keer ook,we  kennen' de truukjes' blykbaar.
wist je trouwens dat de meeste kids worden verwekt in de winter??
had te maken met temperatuur van het zaad(haha mannen moeten kou lyden)
en niet met lekker dicht by elkaar liggen...samen onder de wol..
 wy wonen in  provincie antwerpen  ,
he ik    voor je,
tot snel,anne
 

 
 
Terug
Bovenaan