Hoe hebben de papa's en mama's elkaar ontmoet?

A

Anoniem

Guest
Vertel....

(mijn verhaal volgt nog want Tyche wordt net wakker)

Oh leuk!
Ik heb Arno ontmoet op ons koor.
Hij kwam (als student toen nog) een keertje kijken of hij het wat vond en is gebleven. Ik was toen 11 ofzo. Arno leek mij de mafste gozer die ik ooit had ontmoet, dus ik heb niet al te veel aandacht aan hem besteed, maar ja, hij kon het erg goed vinden met mijn ouders (die ook op het koor zaten) dus ik zag hem wel heel vaak. In een paar jaar tijd zijn we beste vrienden geworden. Echt, ik heb bij hem mijn frustraties en mijn liefdesverdriet kwijt gekund....., Tot..... Ik op een dag merkte dat ik vreselijk jaloers werd als hij naar meiden keek.... Ik wilde ook helemaal niet verliefd worden op hem, want hij was mijn beste vriend! Maar ja, ruim een week later gebeurde het toch... Dat is dit jaar 8 jaar geleden.....zucht

En nu de rest!
Leuk!!!
Liefs Annet

via internet, zo'n dating site. Ja dat werkt dus echt. Na ongeveer een maand gemaild te hebben hebben we elkaar voor het eerst ontmoet. De volgende afspraak (de floriade in Haarlem) was weer een maand later maar ondertussen wel elke dag uren bellen en e-mail.

Weer een maand later hebben we 'officieel' wat gekregen en 4 maanden later , zes maanden nadat we elkaar hadden leren kennen) ben ik bij hem ingetrokken. Ondertussen is het alweer 5 jaar geleden dat we het eerste contact hebben gehad. Volgend jaar zelfs alweer 5 jaar getrouwd (geregisteerd partnerschap).

Annemieke

Toulouse: Kom op! Details willen we
Annet: Leuk verhaal. Romatisch.

Even snel dan, Lyanne wordt net wakker namelijk.

Wij hebben elkaar ontmoet in 1998 in militaire dienst.Ik mocht Jorg helemaal niet en hij mij ook niet.Tot we een bedrijfsuitje hadden. Dat was op donderdag, op zondag heeft hij mij geholpen met overhuizen en op maandag is hij bij mij ingetrokken! en het gaat dus nog steeds goed!!!

O'ja, hij was mijn baas!! Bijna niemand wist er van.Toen ik wegging uit dienst, hoorde de Overste er pas van. Hij gaf ons een compliment dat wij het werk en prive zo goed gescheiden hebben weten te houden! Hij moest eens weten wat er allemaal in de baas zijn tijd is gebeurd, hahaha.

Gr. Marieke mv Lyanne

Mijn verhaal:

Ik was een avond op stap en ging bij de DJ (die nu mijn man is)  een liedje aanvragen. Hij wou dat wel draaien voor een kusje. Nou, ik heb een heel beschaafd kusje op de wang gegeven. En we bleven even staan praten want hij vond mijn muziekkeuze wel leuk. Ik had namelijk een nogal onbekend nummer van U2 aangevraagd. Zijn drinken was op en hij gingen nieuwe halen en vroeg of ik ook wat wilde. Nou het volgende rondje heb ik gedaan en zo ging het door tot sluittingstijd. Heb hem geholpen met poetsen en zou hem even naar huis terug brengen met de fiets want anders moest ie een taxi bestellen. (De collega waar hij eigenlijk mee naar huis zou gaan was al weg gegaan, misschien zag ie de bui al hangen haha). Nou toen hebben we 'voor de echt' gezoend.

En dat was het ook. Hij belde me wel regelmatig maar ik hield de boot een beetje af wegens roddels die ik had gehoord. Hij stuurde me lieve e-mails en gedichtjes en ik was in de wolken. (De roddels bleken niet waar te KUNNEN zijn)
Een paar weken later zag ik hem weer in dezelfde kroeg. Even gepraat en ik zei dat ik nog even naar een andere kroeg zou gaan. Toen hij was afgewerkt kwam ie ineens die kroeg binnen waar ik zat. Hij vroeg of ik met hem mee naar huis ging...... (nou ja het vervolg van die nacht snappen jullie wel)

Na maanden twijfelen, veel praten / bellen / mailen heb ik besloten om bij hem te blijven. Het was een heel moeilijke beslissing. Ik was nog best jong en hij had al 2 kindjes. Ik ben blij dat ik niks te overhaast heb gedaan. Maar wel heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. We zijn inmiddels alweer een jaar getrouwd en hebben er onze Tyche bij. Zijn kindjes zijn hartstikke lief en we hebben het echt goed met zn allen.

Ben nog steeds erg verzot op hem en kan niet zonder hem. Soms lees ik zijn gedichtjes terug en dan smelt ik hihi. Hij is echt zooooooooo leuk!

Groetjes Kirsten

haha, hoezo nieuwsgierig????

Ik werkte, naast mijn studie, in een kroeg waar hij vaker kwam borrelen. Nadat iedereen, van de baas tot de stamgasten, vond dat we eens uit eten moesten gaan hadden we allebei eindelijk de moed en sindsdien (9 jaar geleden) onafscheidelijk.

Terug
Bovenaan