Hoe hebben de papa's en mama's elkaar ontmoet?

Hihi Marieke ik lig in een deuk om jullie verhaal. Zie jullie al in legertentjes liggen te... Zijn geweer in de weg hahaha. Sorry.

Bij het zwembad, ik 15 hij 17, allebei wel in voor een vakantieromance... Nou dat is dus iets langer geworden (inmiddels al 19 jaar!).
Het is zolang geleden, de details ben ik vergeten hoor!

Groetjes,
Ellen

In de discotheek op oud en nieuw, aankomende oud en nieuw 5 jaar geleden. Zijn vrienden kende ik al en 1 van hen had een oogje op mij. Ik niet op hem, helaas voor hem. Ik zag Tom en was gelijk helemaal verkocht, hij gelukkig ook. Ik dacht 'leuke jongens zijn er toch nooit als blijvertje' dus verwachtte er niet teveel van. Gelukkig smste hij de volgende dag al en zaterdags (o&n was op een woensdag)  hadden we afgesproken in een andere discotheek. Een week later zijn we  naar de film  gegaan. De week erop uit eten in een heel duur restaurant. En sindsdien is het dik aan.
We zijn nu al een jaar getrouwd en nog steeds net zo verliefd!

Liefs Maaike  

Een vriendin van mij had een profiel aangemaakt op internet en wilde deze gaan bekijken. Echter moest ik me aanmelden door het een en ander in te vullen. Ik had me dus even aangemeld zodat ik op die site kon komen om vervolgens, als ik gekeken had me weer te laten uitschrijven.

Eenmaal aangemeld kreeg ik na een paar minuten een berichtje dat ik een email had. Ik vond het maar vreemd, waarom kreeg ik een email?? Snapte geen drol van die site. Maar schijnbaar kon je dus zien wie er allemaal online was en diegene kon je dan uitnodigen voor een chat of  een email sturen etc.. weet ik veel!!  Dus na 10 minuten gespiekt te hebben op mijn vriendin's profiel me weer uitgeschreven.

Na een dag keek ik mijn mail en zag ik ineens dat mailtje waar ik eerder een melding van had gehad. Een verhaal er in over dat hij ook familie had die hetzelfde werk deden dan ik en nog meer van dat plus een fotootje zat erbij. Ik was nog maar net uit een relatie en zat op dit soort onzin helemaal niet te wachten en heb de email gelijk gedelete..

Weer een maand ofzo verstreek en ik was de contactpersonen uit mijn hotmail aan het opschonen. Stond er ineens een onbekend emailadres tussen. Ik wist bij god niet wie het was en dat was al niks voor mij. Ik heb nooit onbekende in mijn contactpersonenlijst. Ik heb het emailadres toen aan mijn msn toegevoegd om te kijken wie het nu was. Weer een tijd verstreek toen diegene ineens online kwam. Weet ik veel dat hotmail die adressen opslaat..

Het gesprek ging als volgt;

Hij: Hoi
ik : Hoi
Hij: Uh,.. ik weet eigenlijk niet wie jij bent
ik: Nee weet ook niet wie jij bent
Hij: ken ik je niet hier of hier of hier van?.. (hij noemde wat sites op)
Ik: Nee ken die sites niet eens..
Hij: vreemd..
Ik: Ik heb alleen daar en daar een profiel
Hij: Ken ik niet..

na een kwartier..

Hij:Misschien van die en die site dan?
Ik: Hahaha,.. Nou daar ben ik 10 minuutjes geweest voor een maand of wat terug..

En zo wisten we ineens waar we elkaar van "kende"

Na een weekje uuuuren mailen is hij op bezoek gekomen en het klikte zo ongelooflijk goed dat we nu inmiddels bijna 4 jaar verder zijn en een kindje samen hebben. De afstand Venlo-Delft hebben we nooit als probleem gezien, dat was juist zo ongelooflijk leuk!

Ik ben nog steeds helemaal gek van hem en kan me geen betere vriend en papa voorstellen!!

Zo zie je maar weer wat een paar minuten je leven op z'n kop kan zetten. Als hij destijd me niet gezien of gemailt had, als ik hem niet aan msn had toegevoegd hadden we elkaar nooit gekend..

Esmé mv Kay

Deze vraag is leuk!!

Ik heb mijn man ontmoet op mijn werk!
Ik deed naast mijn studie een bijbaantje...
Ik was een kantine medewerker bij een distributie centrum van een supermarkt....
en hij was daar chauffeur...
Hij kwam smorgens en smiddags koffie bij me drinken haha...
Ik werkte alleen maar met mannen....Ik was de enige vrouw...
Dus ze namen mij altijd in de maling...
Op een dag kreeg ik een brief van hem.....Ik moest hem lezen...Als hij er niet was..
Toen hij dus weg was.....ben ik gauw gaan lezen..
En daar stond in...dat hij me wel leuk vond...En dat hij wel een keertje met mij wilde stappen of gezellig even iets leuks doen...

Ik had op dat moment een vriend....Dus ik had hem gesmst dat ik dat beter maar niet kon doen....Omdat ik dus al een vriend had....

Met oud & nieuw kreeg ik een smsje met de beste wensen...
En toen bleven sindsdien smsen en zagen we elkaar steeds vaker op het werk...
Toen gingen we msnen....en toen zei hij met een gekke bui..

" Je bent m'n roosje m'n roosje"

En toen zei ik voor de grap....Nou geef me eerst maar een roos dan..
Ja hoor hij kwam de volgende dag met een roos aan zetten!!
En toen was ik verkocht....
Ik werd hopeloos verliefd op hem...
We zijn op stap geweest....En nooit meer uit elkaar geweest haha!

We zijn nu bijna 4 jaar bij elkaar!

in de disco
ik ben letterlijk en figuurlijk tegen hem aangelopen
en vast blijven plakken haha!!
bleek hij ook nog bij het zelfde bedrijf als mijn
vader te werken maar ze hadden elkaar nog nooit gezien
na vier maanden zijn we gaan samenwonen en we ziijn nu vier jaar
verder waarvan anderhalf jaar getrouwd
we hebben drie kinderen waaronder een tweeling die is helaas
na 23 weken zwangerschap overleden en onze Lorenzo nu 9mnd.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Nou hier mijn verhaaltje dan:

Ik leerde mijn vriend kennen in de kroeg........erg afgezaagd maar waar.
Het was tijdens het wk voetbal 2000, ik was aan het werk achter de bar een groot feest natuurlijk, en vond hem wel een scheetje.( hij vond mij ook erg leuk! )Toen de wedstrijd afgelopen was en iedereen de overwinnig gevierd had van die avond, was het tijd om te schoonmaken, hij heeft me nog meegeholpen samen met mijn collega's, en toen hij wegging kreeg ik een stoute kus.......hahahah
Verder heeft het nog zeker een maand geduurd voordat we wat kregen, ook omdat ik al een kindje had uit een vorige relatie.Al met al zijn we nu al 7 jaar bij elkaar.........enorm leuk dus hoe het allemaal gegaan is..En we genieten nog steeds van elkaar en de kids.

Leuke topic hoor........

Groetjes Sil mama van Jelle 26-11-1997 en Pim 20-09-2006

leuke vraag!!!!!

ik ken mijn vriend van het uitgaan..

een vriendin van mij en ik hadden een gekke bui en zeiden tegen elkaar we gaan op zoek naar een rijke knappe harderwijker!!!!!!

toen er 2 jongens binnen kwamen zei mijn vriendin , dat zijjn leuke jongens.. ik zei die ene wel , maar die andere niet!!!

we bleven een beetje heen en weer kijken en er geburde vrij weinig.. op dat moment zat er een irritant mannetje bij ons aan tafel, die constant aandacht wilde, maar ik vond hem maar niets, maar wilde ook niet opstappen..

die 2 jongens gingen op een gegeven moment weg...( ik baalde al) maar na 5 min kwamen ze weer terug!!!!

op een gegeven moment hadden we afgeproken om een vuurtje aan hen te vragen.. maar op het moment dat ik wilde gaan.............. zat hij al naast me....!!!!

we hebben toen heel lang en leuk gepraat aan het eind van de avond gezoend en de volgende dag afgeproken en het klikte zo ontzettend goed...
dat we na een jaar gingen samenwonen, in een hele andere provincie, ver weg van iedereen, een beiden een nieuwe baan.. maar het is heel goed gegaan en nu naar 8 jaar zijn we nog steeds heel gek op elkaar en zouden we niet zonder elkaar kunnen.

ps achteraf bleek dat hij nooit naar dat cafe ging, hij normaal naar een ander cafe ging, maar dar stond een hele lange rij voor, dus vandaar dat ze toen na 5 min zijn teruggegaan.........het had zo anders kunnen lopen!!!

liefs tobi

Terug
Bovenaan