leuke vraag!!!!!
ik ken mijn vriend van het uitgaan..
een vriendin van mij en ik hadden een gekke bui en zeiden tegen elkaar we gaan op zoek naar een rijke knappe harderwijker!!!!!!
toen er 2 jongens binnen kwamen zei mijn vriendin , dat zijjn leuke jongens.. ik zei die ene wel , maar die andere niet!!!
we bleven een beetje heen en weer kijken en er geburde vrij weinig.. op dat moment zat er een irritant mannetje bij ons aan tafel, die constant aandacht wilde, maar ik vond hem maar niets, maar wilde ook niet opstappen..
die 2 jongens gingen op een gegeven moment weg...( ik baalde al) maar na 5 min kwamen ze weer terug!!!!
op een gegeven moment hadden we afgeproken om een vuurtje aan hen te vragen.. maar op het moment dat ik wilde gaan.............. zat hij al naast me....!!!!
we hebben toen heel lang en leuk gepraat aan het eind van de avond gezoend en de volgende dag afgeproken en het klikte zo ontzettend goed...
dat we na een jaar gingen samenwonen, in een hele andere provincie, ver weg van iedereen, een beiden een nieuwe baan.. maar het is heel goed gegaan en nu naar 8 jaar zijn we nog steeds heel gek op elkaar en zouden we niet zonder elkaar kunnen.
ps achteraf bleek dat hij nooit naar dat cafe ging, hij normaal naar een ander cafe ging, maar dar stond een hele lange rij voor, dus vandaar dat ze toen na 5 min zijn teruggegaan.........het had zo anders kunnen lopen!!!
liefs tobi