Hoe hebben de papa's en mama's elkaar ontmoet?

hoi

Leuk!!

Ik kwam al bij zijn zus. want ik was bij de bevalling van hun kindje geweest.
Toen hun oudste jarig was zag ik hem daar en dacht oo die is leuk!!

Na even kletsen en bellen en bellen en bellen maar afgesproken en al gelijk was het raak!!

Na een jaartje geloof ik...  zijn we gaan samen wonen daarna trouwen 4/7 al weer 4 jaar !! gaat snel toen dat jaar daarna verhuisd en toen zwanger!!

xx wen mv tycho

Lang leve internet hahaha
ik zat nog in een andere relatie, die lang niet goed zat.. veel ruzies enzo...
Ik zat toen een keer op een chatpagina  ik weet t heel fout , maar dankzij deze chatpagina ben ik Danny tegengekomen. ( net gescheiden en een beetje dezelfde dingen meegemaakt als ik op dat moment, het enige verschil was ,dat hij 2 kids had en ik niet)
Hij liet me inzien dat ik voor mezelf moest kiezen en niet voor de huidige relatie op dat moment.
Die  heb ik toen afgesloten   ( ben zelfs gescheiden want ik was getrouwd) en na een week ( ik weet t nog fouter haha) hebben we elkaar voor t echt gezien..
ik kom uit Groningen en hij uit Utrecht...
De klik was er gelijk , we houden van dezelfde dingen, hebben dezelfde humor en liggen met heel veel dingen op 1 lijn.
Nou zo is het eigenlijk een beetje gegroeid.
Na 3 kwart jaar heen en weer reizen van Groningen naar Utrecht en andersom, heeft Danny besloten hier heen te komen.
Vorig jaar hebben we een huis gekocht , is onze mooie dochter geboren, en sinds september vorig jaar heeft Danny een vaste baan, met heel veel geluk.
Dus vandaar lang leve internet!!!!
Als ik Danny niet was tegengekomen had ik waarschijnlijk nog wel in die andere relatie gezeten, ongelukkig..
liefs sandra

ikke ook internet...alleen geen datingssite maar via msn.
Ik kwam er achter dat elk msn lid een profiel heeft dus daar had ik in zitten neuzen. Mn man had er een foto op en die trok me op de een of andere manier erg aan, dus heb ik em een mailtje gestuurd..hoezo brutaal?
Hij heeft als hobby skiën en ik had dat ook al 2 keer gedaan(!), dus dat zag ik als leuke aanleiding om em te mailen hahahah.
Gelukkig voor mij reageerde hij op mn mail en na een aantal weken gepraat te hebben via msn hebben een afspraak gemaakt. En toen bleek dat ie maar 500 m bij mij vandaan woonde!!! Als ik op mn balkon stond zag ik zn huis.
De week erna is ie komen eten en sindsdien dus bij elkaar, ik ben na  een half jaar  bij em ingetrokken en na 2 jaar zijn we getrouwd en verhuisd naar het noorden van het land.

Leuk hoor om jullie verhaaltjes te lezen!!!

....in het tweede jaar van onze opleiding.

Ik dacht eerst dat hij homo was en vond 'm maar irritant    Maarja, achteraf gezien is het ook wel logisch dat je als man constant met de enige jongen in de klas omgaat! Ik vond hem nog steeds niet erg interessant maar toen hadden we een keer een les waarin hij een grapje maakte. Ik keek hem net op dat moment toevallig aan en smolt bij zijn lach. Wat een prachtige lach. Sinds die dag was ik verkocht. Achteraf bleek dat hij mij ook al zag zitten en ik heb uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en hem een smsje gestuurd. We hebben het hele weekend uren aan de telefoon gezeten want ik zat een weekendje bij mijn ouders. Maandag hebben we meteen afgesproken en sindsdien ben ik niet meer vertrokken (slettebak ). En nu wonen we met z'n 4en hier in Israel! Who would've thought......

leuk allemaal!

Wij kennen elkaar ook uit de kroeg! Ik kwam daar al een tijdje en zag daar wel altijd een patserig overkomende krullenbol zitten met stoere verhalen maar had er verder weinig mee... Totdat we  ongeveer dezelfde vrienden kregen en elkaar na de kroeg dan ook nog bij anderen thuis zagen. Gert-Jan begon steeds meer achter me aan te lopen en ik begon steeds harder weg te lopen, hahaah! Toen had die gek het lef om me op zaterdagnacht om   04:15 van onder de douche uit te bellen... Stond ik daar drijfnat, zwaar beschonken met een te kleine handdoek... Zei hij dat ie eerst bij de buren had aangebeld omdat ie niet zeker wist welk nummer het was en alle lichten overal uit waren, ( duhuh...) En vertelde ie me dat ie me leuk vond en wilde hij me gaan zoenen, hahaha! Daarop heb ik hem vriendelijk verteld dat ik niet zomaar zoen alvorens ik minstens met een leukerd uit eten ben geweest en dat íe me kon bellen voor een afspraak en daarop heb ik hem buiten laten staan! Een jaar lang niets van hem gehoord.... Al die tijd heb ik gebruikt om anders te leren zien en dus ongeveer een jaar later heb ik zelf de eerste stap maar genomen: of ie nog wat wilde drinken bij mij thuis, daarna hebben we wel gezoend, hihihi! Vanaf dat punt hebben we veel gesproken met elkaar, hij  was van de gereformeerde kerk, en ik ben meer van het groen en geel foeteren. Het laatste wat ik wilde was ruzie creeren met zijn ouders namelijk. Het  is uiteindelijk helemaal goedgekomen hoor, hahahha! gevolg: samenwonen, trouwen, kindje, en nu nog een kindje 'in the making'....

-X- Marieke

PS weet je wat GJ zei na die eerste zoen? Zie je wel dat de aanhouder wint, als je maar geduld hebt....

Leuke topic!
Ik heb Danny leren kennen via een vriendin van mij.
Zij heeft hem en  zijn  vrienden  ontmoet in de bus op vakantie naar Spanje.
Ze hebben daar veel lol gehad en na de vakantie zijn  ze hier een avondje komen stappen (best stoer Rotterdammers  uit de grote stad(!) hier in brabant).
Het was heel erg gezellig maar geen echte klik tussen ons, Danny's vriend is nog regelmatig een keertje komen stappen en carnaval komen vieren maar Danny zat bij de Marine en was daar nooit bij.
Twee jaar later zag ik hem weer op de verjaardag van mijn vriendin, en toen was er de klik dus wel. We bleven allebei daar slapen maar vrienden waren iets te veel aan het pushen. Een paar weken later kreeg ik een uitnodiging voor zijn verjaardag op
14-09-1996, twee jaar later in hij uit de Marine gestapt en zijn we hier samen gaan wonen, 14-09-2001 zijn we getrouwd.
Even een grappig verhaal: toen we de eerst keer zoenden, bij hem thuis op zijn verjaardag in de hal, viel 'ie flauw hihihihihi..... na even schrikken moest ik ook wel erg lachen natuurlijk. Waarom is nog steeds een raadsel wij houden het op een adembenemend lekkere zoen!!! Op onze trouwkaart stond dan ook :
Vijf jaar geleden viel hij voor haar, nu kiezen ze voor elkaar.
Erg leuke kaart hadden we (vind ik dan hahaha...) zal proberen of ik er een goede foto van kan maken.
Maar goed dit wordt zo wel een erg lang verhaal, we zijn nu bijna 11 jaar een setje zoals wij dat noemen, erg gelukkig samen en we hebben 2 geweldige dochters van 4 en bijna 1 jaar. Wat wil je nog meer......
Leuk om er zo nog een keertje aan te denken!!!

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan