Hallo moeders!
wat leuk om te lezen hoe het er bij iedereen anders aan toe gaat.
Ik werk 3 dagen per week en mijn man 5. Op de dagen dat ik werk moet ik al om 7 uur de deur uit. Mijn man geeft hem dan de ochtendsfles, kleed hem aan en brengt hem naar het kdv of mijn moeder komt om 9 uur oppassen (1 dag in e week) (hij hoeft zelf pas om 9 uur naar zijn werk te rijden). Ik ga Emre om 17:45 uur ophalen, dan lekker samen thuis knuffelen, totdat papa ook thuis is om 18:15 uur. Ik maak dan snel Emre's potje warm. Papa geeft Emre eten en ik begin aan onze maaltijd. Vervolgens eten wij samen met Emre nog aan tafel die zijn slabbertje nog probeert op te eten....
Ik ruim de boel meestal op, terwijl papa Emre zijn pyama aandoet. Vervolgens doe ik het avondritueel, papflesje, zingen etc. En om 20:00 uur slaapt de kleine raker meestal wel. Ondertussen heeft mijn man onze eettroep opgeruimd.
Op de dagen dat ik niet werk, probeer ik tijdens Emre's slaapjes wat in het huishouden te doen. Ik kook dan wel wat uitgebreider en ook Emre krijgt dan verse prak. Mijn man is 1 dag per 2 weken op woensdag vrij en past dan op Emre. 's Weekends doen we gewoon hoe het uitkomt. Gaat prima zo.
groetjes
Mie