hoe ik me nu voel....

Hoi meissies,

Hier weer even een berichtje van mij.
Ik heb het afgelopen uur ff geprobeerd weer helemaal bij te lezen en te reageren.
Meiden wat is er weer veel gebeurd de afgelopen dagen.

Ook bij ons gaat het leventje door, al voelt het soms of alles stil staat.
Dinsdagmiddag dus bloed laten prikken en moest gisteren bellen voor de uitslag.
De arts zei: de uitslag is helemaal goed.
Ik wist dus ff niet wat ik daar van moest denken. Dus ik vroeg wat dat betekende.
Toen zei ze dat ik in elk geval geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap had.
Ik viel zowat van mijn stoel!!! Dachten ze daar dan aan?????
dat wist ik dus niet.
Zou eigenlijk vandaag weer moeten prikken, maar dat hoeft nu niet. Er was geen HCG aangetroffen in mijn bloed.
Ik mocht dus met de provera beginnen om een menstruatie op te gaan wekken.
Daar ben ik dus vandaag mee begonnen.

Het is en blijft allemaal ontzettend verwarrend en heel raar.
Heb de afgelopen dagen ontzettend veel gejankt.
Heb wel gewoon gewerkt, alhoewel me dat heel zwaar viel.
Voor mij is het weekeinde alweer begonnen, dus ik kan nu bijtanken.
En dat ik dat nodig heb is voor mij zo ontzettend duidelijk.
Ik ben echt kapot, doodmoe!!!
Heb weinig en heel onrustig geslapen, wat maakt dat ik 's morgens al heel erg moe opsta.
Vandaag dacht ik wat langer te kunnen blijven liggen, maar mijn wonder van 31/2 dacht daar anders over en kwam zijn moeder om kwart voor 7 al wekken!!! En bedankt!!!
Maar lang leve Ketnet.... Na een heleboel kinderfilms zijn we om kwart over negen toch maar opgestaan.
Maar ik zou zo weer naar bed willen. Slapen, slapen, slapen....
En pas wakker worden als alle ellende voorbij is.
Ben er klaar mee!!!!!

Ben net de supermarkt wezen verlossen van een lading chocolade. Mickey gaf me net al de tip om op de bank te kruipen met die lekker chocolade en een feel good movie op te zetten. Goed idee Mick. Bedankt voor de tip!!!

Heb gisteren met Menzis gebeld over de machtiging van mijn medicijnen.
Dit omdat ik nu verder ga met Puregon en niet meer verder ga met clomid.
Ff checken of mijn machtiging ook voor Puregon geldt en   niet alleen voor clomid.
Wat blijkt: Vanaf 1 augustus heb je geen machtiging meer nodig voor medicijnen voor vruchtbaarheidsbehandelingen.
Nou ja..... Dus heb ik maar weer een brief gestuurd of ze die machtiging die 1 jaar geldig is willen vervroegen naar april 2006, want ik krijg komende week de rekening van de apotheek van april 2006   tot nu. Omdat zij dus niks vergoed krijgen via Menzis... En ikke dus eigenlijk ook niet.. pas vanaf juni 2007 zal ik iets vergoed krijgen via de machtiging....
lang leve Menzis... Lang leve de verzekering en lang leve onze kinderwens........

Nou meissies...
Jullie lezen het... er gebeurt hier vanalles...
Ik hoop dat de Puregon voor ons uitkomst biedt en dat we dan echt een dikke vette streep door de afgelopen tijd met alle ellende kunnen zetten. Want ik ben er echt helemaal klaar mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga er mee stoppen. Het verhaal is ontzettend lang geworden en de post bezorgt net mijn fotoboek van onze vakantie. We zijn dan wel niet op vakantie geweest, maar hebben toch gezellige dagjes uit gemaakt. En dat heb ik via de Hema in een foto boek vastgelegd. Ik ga dus ff genieten van mijn kiekjes.
Ik ben overigens een echte fotofreak.
Ik maak ontzettend veel foto's. In de maand juli en augustus tot nu heb ik maar liefst 650 foto's gemaakt van onze zoon en de dingen die we gedaan hebben in de vakantie...
Ik ga me dus maar eens bezig houden met uitzoeken van foto's.

Tot snel.
Voor allemaal veel succes met alles en ik wil eindelijk wel weer eens goed nieuws hier op het forum. Afgesproken????

Liefs,
Peet

Hoi peetje

Was de film leuk en de chocolade lekker??
Ik hoop dat je je inmiddels al iets beter voelt.
Wat ook meestal helpt is lekker gaan shoppen :) Bij mij dan ...
Maar dat snoepen dat blijft toch wel erg fijn om jezelf te troosten, ook een grote zak spekkies doet wonderen :)

Ik baal wel met je mee hoor hoe het allemaal verloopt. Ik had zo gehoopt dat je nu eens een goede maand zou hebben ipv allemaal een hoop gedoe.
Ik vind het wel super knap van je dat je toch telkens weer alle moed bij elkaar raapt en weer verder gaat en dat je ook nog steeds hier gewoon overal op reageerd.

Hopelijk doet de provera snel zijn werk en kun je met de puregon beginnen, Ik ben wel heel benieuwd hoe je dat gaat bevallen. je hebt iig minder last van bijwerkingen dat is al een groot voordeel. Ik hoop dat hij super bij je aanslaat en je snel weer een blijde boodschap hebt!!!

Je gaf in het andere toppic al aan dat jij en Mick erg opzien tegen september. Helaas kan ik daar niets aan veranderen voor jullie en als ik iets kon doen om de pijn dragelijker te maken zou ik het zeker doen. Ik wil alleen laten weten dat ik heel erg met jullie mee leef en jullie echt al het goeds van de wereld wens!! En hopelijk kunnen we met zijn alle straks dit jaar met een mooi vooruizicht afsluiten met alle ellende ver achter ons!

Lieve Peetje heel veel sterkte en tot snel!
En natuurlijk voor alle meiden: Jullie zijn toppertjes ;-)

heel veel liefs Niekje

Hoi Hoi

Jeetje dat het ook nooit mee kan zitten he?Je gyn doet
het net voorkomen of je goed zwanger bent.Alles is goed!
Natuurlijk is alles niet goed maar ja zijn staan er vaak toch
ver vanaf in ik weet wel dat moeten ze natuurlijk ook wel ,maar
toch.Ik hoop dat je een beetje opgeknapt bent van de chocolade?
Ik lees meestal de verhaaltjes wel in daaruit blijkt toch wel dat
je een positief mens bent,dus geef je even tijd om je teleurstelling
te verwerken in ga weer vol goede moed verder.Eens komt het goed.
Ik lees dat je straks met een nieuwe methode gaat beginnen, kun je
mij vertellen wat het verschil is tussen clomid en puregon?Meid,zet hem
op het komt allemaal wel goed.

Groetjes Anita

lieve Peet

Was de chocolade lekker? en heb je nog een leuke film gezien?
Hoe gaat het nu met je? Oh meisie, wat zal jij je k*t voelen. Wat een rare mededeling die ze gedaan hebben. Kan me voorstellen dat dat enige verwarring heeft gegeven. Ben wel blij dat het geen bbz is.  En dan komt ook nog alles terug, de tweeling die er niet kan zijn en dan ook  de maand dat je uitgerekend zou zijn die er aan komt. Ik weet hoe dat voelt.... helaas. Ik had al 1 april als nare datum en nu heb ik er nog eentje bij. Ik weet dat je hier weer uitkomt.
Ik wil je een hart onder de riem steken. Het gaat ons lukken. Ik ga heel hard voor je duimen.
Lieve Peet, ik denk aan je.

Liefs

Lydia

Lieve Peet,

Wat een verdriet....het is soms ook gewoon allemaal even teveel. Er komt zoveel stress bij kijken en veel mensen hebben dat ook gewoon niet door, snappen het niet of kennen je situatie niet. Het blijft een erg moeilijke tijd.....
Heel veel sterkte en kop op he meid!

Liefs,

Ginger

He lieve Mama Peet,

Meid wat een verdrietig verhaal. Ik wou dat ik je kon troosten, maar ja iedereen weet dat je hier zelf doorheen moet en dat gaat jou ook lukken. Ik weet zeker dat je het gaat redden en dat er gauw beter nieuws voor je gaat komen.
Meid heel veel sterkte komende tijd en ik hoop dat jullie gezinsuitbreiding snel mag gaan komen.

Veel liefs van Cindy

hoi meiden,

De chocolade was heerlijk!!!
Heb lekker op de bank gelegen en onder het genot van chocolade en cola een filmpje gekeken. (Dirty dancing -> nog maar 100 keer gezien...)

Maar goed, chocolade en cola lossen niks op.... het geeft je alleen maar even een lekker gevoel. Alhoewel ik een paar uur later weer flink baalde omdat ik veel te veel gesnoept heb...

Gisteren nog heel veel gehuild en ook vandaag voel ik me nog alles behalve happy de peppie...
Er maalt echt werkelijk vanalles door mijn hoofd en bij die gedachten kan ik alleen maar huilen.
Voor mijn gevoel is het einde in zicht. De koek is op... Het kaarsje is bijna opgebrand.
Aan de andere kant ben ik me weer helemaal aan het opladen met deze nieuwe kans.
Misschien kan de puregon ons helpen om onze grootste wens te vervullen!!

Enigzins geeft deze volgende stap me wel rust. De clomid doet zijn werk niet meer... Dus daarmee doorgaan is voor mijn gevoel alleen maar maanden weggooien.
Maar een andere   methode geeft ook onzekerheid.... Hoe zal het gaan, wat staat me te wachten...

Verder heb ik op dit moment ook nog veel verdriet, omdat ik eigenlijk nu met verlof zou zijn en misschien mijn tweeling wel al geboren was. Dat doet ook ontzettend zeer!

Snappen jullie dat er heel wat door mijn koppie gaat op dit moment????

Nou ja... Ik kom er echt wel weer boven op.
Sommige van jullie schreven het al... Eigenlijk ben ik een heel positief mens.
maar ja... positieve mensen kunnen er ook wel eens helemaal doorheen zitten...
En dat heb ik nu dus.

Morgen gaan we naar de Efteling met de familie. Hopelijk wordt het een mooie dag en kan ik mijn gedachten ff op iets anders richten.

Ik hou jullie op de hoogte van hoe het met me gaat.

Liefs en tot snel
Peet

Hoi Peet,

hier ook weer eens een berichtje van mij.Het zat je allemaal niet mee!
Balen zeg dat je dat weer niet spontaan ongi wordt. En dan idd ook je misgelopen zwangerschap. En tot overmaat van vervelendheid loopt de verzekering ook nog eens te Kl..en. Ik me zo indenken dat je het dan even echt gehad hebt.

Ik kan je hiervoor alleen maar sterkte wensen en hopen dat je wellicht weer wat moed krijgt van het verhaal van Roelien.

En verder proberen te blijven genieten  (de efteling, en ook van de kindjes op je werk, geeft toch weer wat afleiding)

Tot gauw weer op het forum (ga volgende maand weer beginnen)

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan