hoe ik me nu voel....

Lieve Peet,
Natuurlijk kom je er weer bovenop maar ja, dat is ook weer zo'n cliché waar je vaak niet op zit te wachten als je je kl*te voelt....
Chocola, cola en een filmpie geven je toch even een fijn gevoel. Natuurlijk kun je het zo niet wegstoppen maar het wel even 'vergeten' of moet ik meer zeggen 'van je af zetten'
Je eigenlijke , uitgerekende datum komt er ook aan en ik kan me voorstellen dat dat confronterend is want je staat met lege handen terwijl dat allemaal zo anders had kunnen zijn.
En die eeuwige, malende gedachten hè. Konden we het 'knopje' maar vinden om die  altijd durende gedachtenstroom  af en toe eens uit te zetten. Ik zoek er ook al erg lang naar maar heb dat inmiddels al opgegeven.
Toch hervind je vast weer de moed en hoop om helemaal voor de volgende kans te gaan.
Geniet morgen volop , ik hoop dat jullie goed - pretpark - weer hebben (droog, niet te warm hoef ik niet te zeggen want dat zit er niet in !) en wees voorzichtig in de Python en pas op in de Vliegende Hollander he........

Have a nice day !

Liefs, SunshineJo

lieve peet,

wilde je even laten weten dat ik met je meeleef,
wat een drama en spanning voor je de afgelopen weken....
het lijkt bij sommige van ons toch via een moeizame weg te moeten gaan....
neem de tijd om het op een rijtje te zetten.
en verwen jezelf maar goed, dat mag en moet zelfs op zijn tijd.

warme groetjes,
jana.

Lieve Peet,

Ik denk wel aan je hoor, al ben ik de laatste tijd niet zoveel op het forum te vinden. Heb het gevoel dat de koek bij mij ook een eind op is op het moment, vandaar even een beetje afstand. Ik leef erg met je mee en hoop dat de volgende stap jullie een mooi wonder zal mogen brengen! Heel veel sterkte en kop op he meid!

Liefs, Anke

lieve mama peet,

tjee wat een verhaal
zoveel verdriet en elend bah

Ik wil je wel zeggen GEEF DE MOED NIET OP
hoe moeilijk het ook is ik weet het
ook bij mij werkte de clomid niet meer en ben later wel zwanger geworden met puregon  ik hoop zo dat ook voor jullie het zonnetje weer gaat schijnen
en jullie het super goed gaan doen op de puregon en dat je ook een wondertje mag ontvangen.
Wij hebben ook een super mooie mannetje gekregen met de puregon
en we hebben er hard voor geknokt maar dat geeft niet daardoor is hij nu ook zo sterk , net als wij.
Hoewel hij een slechte start heeft nu met al het dat gedoe vecht hij als een BINKIE
en zijn we super trots op hem

dus meid , GEEF NIET OP
ik denk aan je en duim zeker mee dat puregon DE oplossing is voor jullie

Heel veel sterkte nu met dit verdriet en nare gevoel
en heel veel succes met de neiuwe behandelingen

heel veel liefs en knuffels toegewenst van

Moekje (trotse mama van RYAN)

hoi meiden,

Het wordt weer een beetje rustiger in mijn kop.
Al ben ik echt nog doodmoe van alle spanningen en onzekerheid van de afgelopen dagen.
Slapen doe ik echt ontzettend slecht, dus dat maakt het minder moe worden niet gemakkelijker...

Gisteren een heerlijk dagje efteling gehad wat veel afleiding gaf.
Maar ook hier gemengde gevoelens... Alles is zo dubbel...

Vandaag een dagje Quality time met mijn eigen gezinnetje...
Morgen ga ik weer werken en dan hoop ik dat ik alles weer een beetje op de rit krijg.
Ik moet gewoon verder!!!

Ben druk met de provera en hoop dat ik snel duidelijkheid krijg....

Tot snel allemaal en bedankt voor al jullie lieve reacties!

Peet

lieve peet,

fijn te lezen dat je gister een leuke dag hebt gehad,
en jij je weer wat beter voeld.

het klikt hard maar na elke teleurstelling en tegenvaller,
hoe zwaar ook,
is het uithuilen, jezelf bijelkaar schrapen en opnieuw beginnen!
(zo ervaar ik het tenminste)
dat is de ellende van deze situatie voor ons allemaal.
je begint ermee zonder enkele garantie's...
alleen hoop en een beetje geluk!

laat deze hoop je niet afnemen.
zet 'm op.
ook jou droom zal een x werkelijkheid worden!
liefs, jana.

Hoi Peetje

Wil je nog even heel veel sterkte wensen voor we met vakantie gaan en hoop dat je snel met de puregon kunt beginnen en dat we snel goed nieuws van je krijgen.

Heel veel liefs en tot snel.

x niekje

lieve peet,
wat balen zeg dat het weer niks geworden is. Weer hoop voor niks gehad en weer een poging verder. Ik kan me herinneren dat je je afvroeg of je ermee door wilde gaan. Sta je daar nu weer anders tegenaan, of laat je het even rusten?
Ik wil je veel sterkte toewensen de komende tijd. Gelukkig mag je weer aan het werk, dan heb je weer een beetje afleiding,

liefs,
Patricia

Terug
Bovenaan