hoe is het met de kilo's ???

Hoi meiden,

Ik ben benieuwd wat jullie allemaal zijn aangekomen in de zwangerschap,
en belangrijk.......Hoe krijgen jullie de kilo's eraf ??
Ik zal maar meteen de spits afbijten, ik ben 18 kilo aangekomen...........
En ben er nu nog maar 10 kwijt. ( Yari is 11 weken )
Ik baal van die stomme brede heupen, mijn buik valt wel mee  maar ik  wil terug naar mijn oude vertrouwde maatje 38. Hoe ???????????
Hebben jullie tips??????????

Groetjes Marina.

Ik was 11 kilo aangekomen en alles al kwijt volgens mij. Weet niet zeker, heb geen weegschaal, maar ik kan al mijn oude kleren weer met gemak aan. Zit nog hetzelfde als voor mijn zwangerschap dus heerlijk. Nou zorgen dat er verder geen kilo's aankomen. Heb weer zo'n zin in alles. Kan ook door de bv komen natuurlijk dat ik meer trek heb.

Ik was 13 kilo aangekomen en er is 9 kilo vanaf.
Ik had ook maat 38 en ik kom er nu wel weer in, maar het zit wel strak hoor.
Mijn buik valt wel mee(beetje blubber), maar mijn bovenbenen en heupen!!!!
Afvallen?? ik heb het nog nooit geprobeerd, maar ik eet ook niet veel.
het gaat er maar niet vanaf.

Ik heb gehoord dat het wel tot 6 maanden kan duren voordat het eraf is.
Dit ivm, vocht opslag en dat extra bloed wat je lichaam aangemaakt heeft enz.

Nou veel sterkte.
Groetjes Sandra

Hoi,

Ik was in totaal 20 kilo aangekomen en ik moet er nog 6 afvallen. Jamie
is nu 5 weken geleden geboren. Ik ga ervanuit dat ik na mijn verlof
weer in mijn oude kleren kan. Ik heb nog tot 20 november. Moet lukken
denk ik zo.

Groetjes Natasja

Hoi,

Ik was 16 kilo aangekomen en was dit na zo'n 7 weken weer kwijt. Vraag me niet hoe dat kwam, maar ik denk dat de bv daar ook zeker mee te maken heeft gehad. Ben wel blij dat ik weer aan het sporten ben, want mijn buik vind ik nog iets te slap. Voor de rest is het weer in normale proporties.

Groetjes Jacqueline

Hoi,
Ik ben zo n 15 kilo aangekomen waarvan er ongeveer nu 12 vanaf zijn, maar die laatste paar zijn hardnekkeig!!
Ik pas veel oude kleren weer maar nog niet allemaal.
Bij mij zit er ook nog aardig wat spek op mijn bovenbenen en heupen, als ik dat zie denk ik:komt dat ooit nog goed? En dan kijk ik naar mijn mooie manneke en weet dat het het allemaal waard is geweest.
En ons lijf heeft het zwaar te verduren gehad met die hitte(overal vocht!!)
En als ik strax weer aan het werk ga zal het wel goed komen!
groetjes!!

Hoi,

Mijn verhaal is hetzelfde als dat van Natasja, 20 klio aangekomen, moet er nog 6, Maarten is 5 weken. Ik wil er dan nog een paar kilo vanaf hebben. Ik geef BV en doe er verder niets aan. Ik wandel wel veel maar eet gewoon wat ik wil. Ik kan nu al weer in een aantal broeken. Ik begin als het goed is 1 dec met werken (ben op zoek naar een baan)

groetjes Pauline

Ik was 20 kilo aangekomen en ben er na 8 weken 17 kwijt!
Ik heb er niks voor gedaan en geef ook geen borstvoeding.

Helaas kan ik nog niet in mijn oude vertrouwde kleding,.. Balen is dat!
Komt omdat ik een enorme buik had en deze uiteraard nog niet helemaal is weggetrokken (duurd altijd langer bij een keizersnee).
Mijn heupen zijn, net als wat ik van de meeste hier hoor, nog net iets te breed voor mijn oude broeken.

Ik mag nu eindelijk langzaam iets gaan doen aan sport en beweging, dus dat gaan we dan maar eens rustig  oppakken.

Ik moet dus ook nog even geduld hebben...

Esmé

Terug
Bovenaan