hoe is het met de kilo's ???

Ik was 23 kilo aangekomen en ben in 3 weken tijd 18 kilo kwijt.
Maar Danique is nu 10 weken oud, maar die 5 kilo zit er nog.
Kan mijn oude kleren nog niet aan.
Alles is weer bij het oude alleen heb ik nog een dikke buik.
Dus dat worden buikspier oefeningen.

Hmmm, ben ik effe jaloers!
Ik geef helaas geen bv en dat is dus te merken ook!
Ik ben 15 kilo aangkomen en er zijn er pas 6 af!!
Pas dus ook al mijn oude broeken niet. Ik heb al even wat
gekocht want ik wil mijn positiebroeken echt niet meer aan...
Stef is nu 4,5 week...is er nog hoop???

Kus Annet

Ik ben maar 4 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap.
Mijn "luxe"probleem is dat mijn broeken van mijn kont afglijden en dat shirts heel los zitten. Ik heb alleen last  van mijn buikje.Maar ze zeggen dat je 9 maanden zwanger bent en 9 maanden aan het ontzwangeren bent dus ik maak me niet al te druk.( heb altijd al een buikje gehad.) Trouwens Nikki is pas 3 wkn en 2 dagen oud.

Groetjes van Anouschka

Van de ong 15 kilo die ik gegroeid was, ben ik er nu 10 stuks kwijt! Joepiedepoepie!

Heb even een ´oude ´ broek gepast, maar mijn blubberbuik hangt zo heerlijk over de boord heen! Hoe sexy!!

Maar goed, hij kon dicht en zat zelfs om de heupjes niet meer superstrak. Er moet nog wel wat af, maar ik moet zeggen dat ik me wel weer prettig voel zo. Die laatste kilootjes gaan ook nog wel, maar dat duurt gewoon zijn tijd, denk ik.. Ik let op wat ik eet.

En mijn bovenkleding pas ik gewoon wel weer! Wat een heerlijk gevoel!!

Heb goede moed!

Groetjes

Ik ben 23 kilo aangekomen, en ik moet (lees: wil)  nog 9 kilo afvallen, eigenlijk nog 14 kilo want ik heb er nog 5 van mijn vorige zwangerschap. Ik woog altijd 62 kilo en ben nu 76. Nog werk aan de winkel dus! Mijn zoontje is nu 11 weken, de oudste is net 2 geworden. Heeft iemand nog een goede tip? Ik kan nog niet goed sporten, heb nog wat last van mijn bekken.

Groetjes
Ingrid

pffff Diana.....ben jaloers hoor 30 kilo kwijt in 3 weken.
Ik ben van Jari 22 kilo aangekomen en ben er nu pas 13 kwijt en moet er nog 9.
Hij is nu 5 weken oud. Ben al elke dag veel aan het bewegen en gezonder aan het eten. En volgende week weer lekker sporten, hoop dat ze er ook zo af zijn want ik wil ook mijn eigen maatje 36 wel weer eens aan. (heb nu 40 grr)
Nessie mv Alissa en Jari

Terug
Bovenaan