hoe is het met de kilo's ???

Hoi,

Ik heb zaterdag nieuwe broeken moeten kopen, omdat alles te groot is geworden!
Doordat ik in de eerste maanden ruim 13 kilo ben afgevallen door overmatig braken, is alles nu te groot! Ik was op dat punt 68 kilo, met 38 weken woog ik 84 kilo! Ik zit nu op de 70 kilo en blijf maar afvallen! Komt misschien wel door de bv? Ik ben er in ieder geval errug blij mee!!!

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

Hoi,

Ik ben in de zwangerschap maar 2,5 kilo aangekomen en die   zijn er
zeker alweer vanaf. Sterker nog, al mijn "oude" kleding is veel te
groot, dus ik heb ook al nieuwe moeten aanschaffen ( erg he?). Ik geef
bv maar val nog steeds af en ik voel me ontzettend moe en uitgeput...
Geen idee of dat door de kilo's komt maar ik voel me helemaal nog niet
de oude, terwijl Jildau morgen al 11 weken is.

Groetjes, Iske

hoi,

Ik was eigenlijk gelijk na de bevalling alle kilo's kwijt woog nog minder dan voor ik zwanger was en nu denken jullie zeker ja die heeft vast mt 36 maar dat is niet zo ben altijd stevig geweest en heb nu mt 42 voor de zwangerschap mt 44. Alleen die rode striae enmijn buik die een beetje flubbert en dat vindt ik echt verschrikkelijk.

Groetjes Ellen

quote: Ellen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-09-2006 13:42:18'));

hoi,

Ik was eigenlijk gelijk na de bevalling alle kilo's kwijt woog nog minder dan voor ik zwanger was en nu denken jullie zeker ja die heeft vast mt 36 maar dat is niet zo ben altijd stevig geweest en heb nu mt 42 voor de zwangerschap mt 44. Alleen die rode striae enmijn buik die een beetje flubbert en dat vindt ik echt verschrikkelijk. En ik heb ook veel van mijn oude kleren op marktplaats gezet omat het te groot is en moet alles nieuw kopen.

Groetjes Ellen

ik was in totaal 14 kilo's aangekomen en heb er nu nog 7 kilo van over.
Ik was heel erg aangekomen in mijn benen en heupen en heb nu dus ook een befaamde flubberbuik.
Ik ga een paar keer per week een flink eind lopen en ga over een paar weken, als ik weer helemaal hersteld ben, buikspieroefeningen doen en steppen. Ik hoop dan dat ik wat afval..... Mijn oude kleren pas ik niet meer en mijn shirts zitten te strak en dan zie je die erorme pens van me....

Ik hoop dat straks er wat kilo's vanaf gaan...

liefs
di silva

Ik had ook de luxe dat ik maar 8 kilo ben aangekomen. Ben inmiddels alweer 12 kilo kwijt!
Dit had ik nooit verwacht, ik ben vrij stevig en ik had echt gedacht tonnetje rond te worden. Gelukkig is dit anders gegaan.

Groetjes Fenneke en Jente (6 wkn)  

Terug
Bovenaan